Mówi: | Artur Sikora |
Funkcja: | Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu |
Firma: | Bank Zachodni WBK |
Chuck Norris zareklamuje kredyt gotówkowy. BZ WBK ponownie stawia na gwiazdę
Kolejny produkt i kolejna znana twarz. Tym razem popularny Strażnik Teksasu będzie zachęcał klientów do nowego kredytu gotówkowego. Honorarium gwiazdora objęte jest tajemnicą. Jednak konsekwentne stosowanie tej strategii może świadczyć o jej skuteczności.
O gaży Norrisa nikt głośno nie mówi. Wiadomo tylko tyle, że nie była najwyższa w porównaniu do poprzednich kampanii.
- Honorarium gwiazdy jest oczywiście objęte tajemnicą, ale bardziej dla nas istotne jest, jak kampania podoba się klientom, jak pracuje dla produktu. Nie są to jakieś horrendalne kwoty, nawet jak na Polskę - twierdzi Artur Sikora, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w BZ WBK.
Chuck Norris będzie zachwalał przede wszystkim szybkość udzielenia pożyczki gotówkowej. Przedstawiciele banku chcą dzięki nowej kampanii udzielić ok. 300 tys. takich kredytów. Ale, stawiając na humor, liczą również na ocieplenie wizerunku firmy.
- Kampania danego produktu najbardziej napędza jego sprzedaż. Oczywiście jest też efekt cross-promocji, np. w ubiegłym roku nie reklamowaliśmy kont osobistych, a zauważyliśmy ich przyrost względem rynku i w wartościach absolutnych. Wierzymy, że Chuck nam pomoże w promocji kredytu gotówkowego i nie tylko tego produktu i będzie miło przyjęty przez publiczność, jako gwiazda, która ociepla nasz wizerunek - mówi Artur Sikora z BZ WBK.
Pierwsze spoty pojawią się w telewizji w piątek. Wcześniej będą dostępne w internecie.
Czytaj także
- 2024-01-16: Sarkazm może być cennym narzędziem w komunikacji. Pomaga odbiorcy otworzyć się na perspektywę nadawcy [DEPESZA]
- 2023-07-04: Chorzów planetarium [przebitki]
- 2023-08-18: Michał Szczygieł: To, że gram na imprezach z dużymi nazwiskami, napawa mnie dumą. Najlepsi muzycy w kraju często doceniają naszą pracę
- 2023-05-30: Na polskim rynku sukcesywnie spada jakość obsługi klientów. Odwrotny trend widać jednak w bankowości i ubezpieczeniach
- 2023-07-04: Katarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął. Było to dla nas bardzo opłacalne wyzwanie
- 2022-06-02: Ewa Szabatin: Wcześniej często dostawałam od reklamodawców coś, czego nie nosiłam ani nie używałam. Teraz bardzo skrupulatnie wybieram współpracę z markami
- 2021-11-30: Rynek reklamy ma już za sobą kryzys związany z pandemią. Wydatki w internecie przekraczają już budżety na TV
- 2021-08-11: Przeciętny Polak wypija rocznie 136 litrów piwa. Ponad połowa nie utożsamia go nawet z alkoholem
- 2021-08-10: Budząca kontrowersje technologia deep fake to przyszłość wideo. Coraz chętniej sięgają po nią firmy i filmowcy
- 2021-06-18: Pandemia zwiększyła zainteresowanie portalami internetowymi i telewizją. Nie poszedł za tym wzrost przychodów wydawców z reklam
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.