Newsy

Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy

2016-04-27  |  06:35
Mówi:Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu Multimedia Polska

Kot Przybora, współzałożyciel agencji PZL

  • MP4
  • Nowej strategii Grupy Multimedia Polska towarzyszy nowa kampania reklamowa. Grupa promuje w ten sposób pierwszą ogólnopolską ofertę zintegrowanych usług dla domu i firm: usług telekomunikacyjnych, energii, gazu i ubezpieczeń. Wprowadziła również odświeżone logo oraz nowe hasło, które są wykorzystywane w komunikacji z klientami indywidualnymi.

    W kampanii Multimedia promuje ofertę, w ramach której klienci, wybierając jedną z usług operatora: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, otrzymują nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz SMS-y za 1 zł przez rok.

    Ze względu na kompleksową ofertę Multimedia dla domu i fakt, że oferujemy zarówno usługi telekomunikacyjne, jak i pozatelekomunikacyjne, takie jak prąd, gaz czy ubezpieczenia, to grupa docelowa odbiorców naszych reklam jest równie szeroka – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu w spółce Multimedia Polska. – Chcąc dotrzeć do tak szerokiej grupy odbiorców, rozpoczęliśmy intensywne działania reklamowe zarówno w telewizji, jak i w internecie. Nie każdy internauta jest telewidzem, nie każdy telewidz w równie zaawansowanym stopniu korzysta z internetu, dlatego chcemy być obecni w obu mediach równocześnie.

    Kampania przygotowana przez agencję PZL ruszyła 21 kwietnia. Jej bohaterami jest rodzina chomików, która zamieszkuje dom obsługiwany przez Multimedia i w niestandardowy sposób korzysta z udogodnień, które się z tymi usługami wiążą. Mieszkańcy domu pojawiają się w reklamie jedynie w tle.

    Liczymy na bardzo dobre skojarzenia, liczymy na to, że ta kampania reklamowa przede wszystkim będzie się kojarzyła ludziom z ciepłem domowym – mówi Kot Przybora, reżyser spotów reklamowych i współzałożyciel agencji PZL, która odpowiada za strategię komunikacji i ideę kreatywną nowej platformy. – Mamy historię zwierzaków, które żyją w domu obsługiwanym przez Multimedia. Widać wyraźnie, że jeżeli dom jest szczęśliwy, ciepły, to i chomiki mają całkiem przyjemne życie.

    Chcieliśmy również, żeby nasz przekaz odróżniał się od tego, który najczęściej spotykamy w reklamie, kiedy mówiąc o usługach dla domu, dla rodziny pokazujemy tenże dom i rodzinę. W naszym wypadku ten świat pokazany jest z perspektywy kilkunastu centymetrów nad ziemią, jest to dom widziany oczami grupki przezabawnych chomików, które również korzystają z usług kupowanych dla domu, ale robią to na swój sprytny, chomiczy sposób – mówi Michał Dolny.

    Spółka wprowadziła także odświeżone logo oraz nowe hasło „Multimedia. Tym żyje Twój dom”, które będą towarzyszyły działaniom marketingowym spółki, kierowanym do klientów indywidualnych. W komunikacji z klientami biznesowymi Grupa zdecydowała o zachowaniu używanego obecnie znaku.

    Jest on zbudowany tak, aby w prosty, przejrzysty sposób przedstawiał informacje o naszej kompleksowej ofercie usług, zarówno tych telekomunikacyjnych jak i pozatelekomunikacyjnych – mówi Michał Dolny. – Nowy serwis umożliwi również proste i szybkie zamówienie usług Multimedia.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Konkurs Polskie Branży PR

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Prawo

    Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

    Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

    Problemy społeczne

    Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

    Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

    Ochrona środowiska

    Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

    Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.