Newsy

Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy

2016-04-27  |  06:35
Mówi:Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu Multimedia Polska

Kot Przybora, współzałożyciel agencji PZL

  • MP4
  • Nowej strategii Grupy Multimedia Polska towarzyszy nowa kampania reklamowa. Grupa promuje w ten sposób pierwszą ogólnopolską ofertę zintegrowanych usług dla domu i firm: usług telekomunikacyjnych, energii, gazu i ubezpieczeń. Wprowadziła również odświeżone logo oraz nowe hasło, które są wykorzystywane w komunikacji z klientami indywidualnymi.

    W kampanii Multimedia promuje ofertę, w ramach której klienci, wybierając jedną z usług operatora: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, otrzymują nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz SMS-y za 1 zł przez rok.

    Ze względu na kompleksową ofertę Multimedia dla domu i fakt, że oferujemy zarówno usługi telekomunikacyjne, jak i pozatelekomunikacyjne, takie jak prąd, gaz czy ubezpieczenia, to grupa docelowa odbiorców naszych reklam jest równie szeroka – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu w spółce Multimedia Polska. – Chcąc dotrzeć do tak szerokiej grupy odbiorców, rozpoczęliśmy intensywne działania reklamowe zarówno w telewizji, jak i w internecie. Nie każdy internauta jest telewidzem, nie każdy telewidz w równie zaawansowanym stopniu korzysta z internetu, dlatego chcemy być obecni w obu mediach równocześnie.

    Kampania przygotowana przez agencję PZL ruszyła 21 kwietnia. Jej bohaterami jest rodzina chomików, która zamieszkuje dom obsługiwany przez Multimedia i w niestandardowy sposób korzysta z udogodnień, które się z tymi usługami wiążą. Mieszkańcy domu pojawiają się w reklamie jedynie w tle.

    Liczymy na bardzo dobre skojarzenia, liczymy na to, że ta kampania reklamowa przede wszystkim będzie się kojarzyła ludziom z ciepłem domowym – mówi Kot Przybora, reżyser spotów reklamowych i współzałożyciel agencji PZL, która odpowiada za strategię komunikacji i ideę kreatywną nowej platformy. – Mamy historię zwierzaków, które żyją w domu obsługiwanym przez Multimedia. Widać wyraźnie, że jeżeli dom jest szczęśliwy, ciepły, to i chomiki mają całkiem przyjemne życie.

    Chcieliśmy również, żeby nasz przekaz odróżniał się od tego, który najczęściej spotykamy w reklamie, kiedy mówiąc o usługach dla domu, dla rodziny pokazujemy tenże dom i rodzinę. W naszym wypadku ten świat pokazany jest z perspektywy kilkunastu centymetrów nad ziemią, jest to dom widziany oczami grupki przezabawnych chomików, które również korzystają z usług kupowanych dla domu, ale robią to na swój sprytny, chomiczy sposób – mówi Michał Dolny.

    Spółka wprowadziła także odświeżone logo oraz nowe hasło „Multimedia. Tym żyje Twój dom”, które będą towarzyszyły działaniom marketingowym spółki, kierowanym do klientów indywidualnych. W komunikacji z klientami biznesowymi Grupa zdecydowała o zachowaniu używanego obecnie znaku.

    Jest on zbudowany tak, aby w prosty, przejrzysty sposób przedstawiał informacje o naszej kompleksowej ofercie usług, zarówno tych telekomunikacyjnych jak i pozatelekomunikacyjnych – mówi Michał Dolny. – Nowy serwis umożliwi również proste i szybkie zamówienie usług Multimedia.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Farmacja

    Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

    W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

    Bankowość

    Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

    Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

    Transport

    Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

    System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.