News powiązane z kampania reklamowa
2022-10-17 | 06:20
Handel
Innowacyjne podejście do kampanii marek alkoholowych. Kampanie coraz częściej wykorzystują nowe technologie
Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony – także mocniejszych trunków, takich jak whisky. Wraz z dynamicznym rozwojem branży zmienia się również styl jej komunikacji. Producenci światowych marek alkoholowych stawiają na znacznie ambitniejsze kampanie, skoncentrowane na określonych wartościach, nierzadko odważnie wykorzystując innowacyjne kanały komunikacji i cyfrowe technologie. Z taką właśnie kampanią wystartowała jedna z marek produkujących whisky dodatkowo angażując do niej młodych polskich artystów.
2016-04-27 | 06:35
Media i PR
Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy
Nowej strategii Grupy Multimedia Polska towarzyszy nowa kampania reklamowa. Grupa promuje w ten sposób pierwszą ogólnopolską ofertę zintegrowanych usług dla domu i firm: usług telekomunikacyjnych, energii, gazu i ubezpieczeń. Wprowadziła również odświeżone logo oraz nowe hasło, które są wykorzystywane w komunikacji z klientami indywidualnymi.
2016-02-15 | 06:50
Gwiazdy
Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę
Wokalistka jest zadowolona ze współpracy ze znaną marką kosmetyczną. Twierdzi, że na udział w kampanii zdecydowała się, ponieważ promuje ona nie tylko konkretny produkt, lecz także ciekawą ideę. Zachęca bowiem Polki do rozwijania swoich zainteresowań oraz życia z pasją i odwagą.
2015-02-26 | 06:30
Handel
Klienci galerii handlowych atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Dzięki digitalom Clear Channel Poland łatwiej do niej dotrą
Klienci odwiedzający galerie handlowe to coraz ważniejsza grupa dla marketingowców. Polacy średnio spędzają w nich już 2 godziny, robiąc zakupy lub tylko spędzając tam wolny czas. Clear Channel Polska chce umożliwić reklamodawcom dotarcie do tej cennej grupy konsumentów, instalując w trzech warszawskich galeriach handlowych innowacyjne nośniki reklamowe z 65-calowymi ekranami cyfrowymi, tzw. digitale. To nowość na polskim rynku.
2014-08-01 | 07:20
Gwiazdy
Ilona Felicjańska: Trzy lata jestem trzeźwa. Ufa mi coraz więcej ludzi
Po pokonaniu nałogu i uporaniu się z osobistymi problemami Ilona Felicjańska rozpoczyna nowy etap w życiu zawodowym. Modelka została twarzą kampanii promującej limitowaną serię kosmetyków. To swoisty przełom w jej karierze, dlatego nie kryje satysfakcji z tego, że znów stała się osobą godną zaufania nie tylko dla bliskich, lecz także dla pracodawców.
2014-04-25 | 06:40
Praca
McDonald’s oferuje zatrudnienie młodym ludziom w Polsce. Kolejny tysiąc miejsc pracy w bieżącym roku
Sieć restauracji McDonald's, w której pracuje w Polsce 16,5 tys. osób, zamierza co roku zwiększać zatrudnienie o kolejne tysiąc osób. Związane jest to z rozrostem sieci o kilkadziesiąt restauracji rocznie. Większość pracowników McDonald's to ludzie młodzi. Sieć wystartowała właśnie z kampanią medialną „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”, która ma promować zatrudnianie tej grupy wiekowej.
2014-03-19 | 06:05
Media i PR
Rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną wydatki na reklamę, a wraz z nimi – ceny za ich emisję
Rośnie popyt na czas reklamowy. Media zaczynają więc podnosić ceny. Sytuacja dotyczy przede wszystkim telewizji oraz sektora online. Równocześnie reklamy internetowe osiągają dziś dużo wyższą skuteczność niż jeszcze kilka lat temu.
2014-02-17 | 07:20
Gwiazdy
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak: to, że jesteśmy parą pomaga nam w pracy
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak znów pojawią się razem na ekranie. Po 10 latach ponownie wcielą się w rolę serialowej pary Kasi i Tomka. Aktorzy zostali twarzami kampanii reklamowej Cyfrowego Polsatu i Plusa. Do tej pory obydwoje odmawiali wspólnego udziału w reklamach. Teraz zgodnie przyznają, że wspólna praca to dla nich luksus.
2012-02-24 | 06:10
Media i PR
Nowa kampania „wydżampuje” wyniki sprzedaży Netii?
Tym razem Netia będzie zachęcać do pakietów telewizyjnych. Twarzą kampanii ponownie został Tomasz Kot. Spółka liczy na podobny sukces, jak w przypadku reklam usług internetowych. Nowe spoty pojawią się w telewizji i w internecie w poniedziałek.