News powiązane z kampania reklamowa

2016-04-27 | 06:35
Media i PR
Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy News powiązane z kampania reklamowa

Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy

Nowej strategii Grupy Multimedia Polska towarzyszy nowa kampania reklamowa. Grupa promuje w ten sposób pierwszą ogólnopolską ofertę zintegrowanych usług dla domu i firm: usług telekomunikacyjnych, energii, gazu i ubezpieczeń. Wprowadziła również odświeżone logo oraz nowe hasło, które są wykorzystywane w komunikacji z klientami indywidualnymi.
więcej
2016-02-15 | 06:50
Gwiazdy
Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę

Katarzyna Popowska: zdecydowałam się na udział w reklamie, bo sprzedaje nie tylko produkt, lecz także ideę

Wokalistka jest zadowolona ze współpracy ze znaną marką kosmetyczną. Twierdzi, że na udział w kampanii zdecydowała się, ponieważ promuje ona nie tylko konkretny produkt, lecz także ciekawą ideę. Zachęca bowiem Polki do rozwijania swoich zainteresowań oraz życia z pasją i odwagą.
więcej
2015-02-26 | 06:30
Handel
Klienci galerii handlowych atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Dzięki digitalom Clear Channel Poland łatwiej do niej dotrą

Klienci galerii handlowych atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Dzięki digitalom Clear Channel Poland łatwiej do niej dotrą

Klienci odwiedzający galerie handlowe to coraz ważniejsza grupa dla marketingowców. Polacy średnio spędzają w nich już 2 godziny, robiąc zakupy lub tylko spędzając tam wolny czas. Clear Channel Polska chce umożliwić reklamodawcom dotarcie do tej cennej grupy konsumentów, instalując w trzech warszawskich galeriach handlowych innowacyjne nośniki reklamowe z 65-calowymi ekranami cyfrowymi, tzw. digitale. To nowość na polskim rynku.
więcej
2014-08-01 | 07:20
Gwiazdy
Ilona Felicjańska: Trzy lata jestem trzeźwa. Ufa mi coraz więcej ludzi

Ilona Felicjańska: Trzy lata jestem trzeźwa. Ufa mi coraz więcej ludzi

Po pokonaniu nałogu i uporaniu się z osobistymi problemami Ilona Felicjańska rozpoczyna nowy etap w życiu zawodowym. Modelka została twarzą kampanii promującej limitowaną serię kosmetyków. To swoisty przełom w jej karierze, dlatego nie kryje satysfakcji z tego, że znów stała się osobą godną zaufania nie tylko dla bliskich, lecz także dla pracodawców.
więcej
2014-04-25 | 06:40
Praca
McDonald’s oferuje zatrudnienie młodym ludziom w Polsce. Kolejny tysiąc miejsc pracy w bieżącym roku

McDonald’s oferuje zatrudnienie młodym ludziom w Polsce. Kolejny tysiąc miejsc pracy w bieżącym roku

Sieć restauracji McDonald's, w której pracuje w Polsce 16,5 tys. osób, zamierza co roku zwiększać zatrudnienie o kolejne tysiąc osób. Związane jest to z rozrostem sieci o kilkadziesiąt restauracji rocznie. Większość pracowników McDonald's to ludzie młodzi. Sieć wystartowała właśnie z kampanią medialną „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”, która ma promować zatrudnianie tej grupy wiekowej.
więcej
2014-03-19 | 06:05
Media i PR
Rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną wydatki na reklamę, a wraz z nimi – ceny za ich emisję

Rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną wydatki na reklamę, a wraz z nimi – ceny za ich emisję

Rośnie popyt na czas reklamowy. Media zaczynają więc podnosić ceny. Sytuacja dotyczy przede wszystkim telewizji oraz sektora online. Równocześnie reklamy internetowe osiągają dziś dużo wyższą skuteczność niż jeszcze kilka lat temu.
więcej
2014-02-17 | 07:20
Gwiazdy
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak: to, że jesteśmy parą pomaga nam w pracy

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak: to, że jesteśmy parą pomaga nam w pracy

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak znów pojawią się razem na ekranie. Po 10 latach ponownie wcielą się w rolę serialowej pary Kasi i Tomka. Aktorzy zostali twarzami kampanii reklamowej Cyfrowego Polsatu i Plusa. Do tej pory obydwoje odmawiali wspólnego udziału w reklamach. Teraz zgodnie przyznają, że wspólna praca to dla nich luksus.
więcej
2012-02-24 | 06:10
Media i PR
Nowa kampania „wydżampuje” wyniki sprzedaży Netii?

Nowa kampania „wydżampuje” wyniki sprzedaży Netii?

Tym razem Netia będzie zachęcać do pakietów telewizyjnych. Twarzą kampanii ponownie został Tomasz Kot. Spółka liczy na podobny sukces, jak w przypadku reklam usług internetowych. Nowe spoty pojawią się w telewizji i w internecie w poniedziałek.
więcej