Newsy

Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy

2016-04-27  |  06:35
Mówi:Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu Multimedia Polska

Kot Przybora, współzałożyciel agencji PZL

  • MP4
  • Nowej strategii Grupy Multimedia Polska towarzyszy nowa kampania reklamowa. Grupa promuje w ten sposób pierwszą ogólnopolską ofertę zintegrowanych usług dla domu i firm: usług telekomunikacyjnych, energii, gazu i ubezpieczeń. Wprowadziła również odświeżone logo oraz nowe hasło, które są wykorzystywane w komunikacji z klientami indywidualnymi.

    W kampanii Multimedia promuje ofertę, w ramach której klienci, wybierając jedną z usług operatora: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, otrzymują nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz SMS-y za 1 zł przez rok.

    Ze względu na kompleksową ofertę Multimedia dla domu i fakt, że oferujemy zarówno usługi telekomunikacyjne, jak i pozatelekomunikacyjne, takie jak prąd, gaz czy ubezpieczenia, to grupa docelowa odbiorców naszych reklam jest równie szeroka – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu w spółce Multimedia Polska. – Chcąc dotrzeć do tak szerokiej grupy odbiorców, rozpoczęliśmy intensywne działania reklamowe zarówno w telewizji, jak i w internecie. Nie każdy internauta jest telewidzem, nie każdy telewidz w równie zaawansowanym stopniu korzysta z internetu, dlatego chcemy być obecni w obu mediach równocześnie.

    Kampania przygotowana przez agencję PZL ruszyła 21 kwietnia. Jej bohaterami jest rodzina chomików, która zamieszkuje dom obsługiwany przez Multimedia i w niestandardowy sposób korzysta z udogodnień, które się z tymi usługami wiążą. Mieszkańcy domu pojawiają się w reklamie jedynie w tle.

    Liczymy na bardzo dobre skojarzenia, liczymy na to, że ta kampania reklamowa przede wszystkim będzie się kojarzyła ludziom z ciepłem domowym – mówi Kot Przybora, reżyser spotów reklamowych i współzałożyciel agencji PZL, która odpowiada za strategię komunikacji i ideę kreatywną nowej platformy. – Mamy historię zwierzaków, które żyją w domu obsługiwanym przez Multimedia. Widać wyraźnie, że jeżeli dom jest szczęśliwy, ciepły, to i chomiki mają całkiem przyjemne życie.

    Chcieliśmy również, żeby nasz przekaz odróżniał się od tego, który najczęściej spotykamy w reklamie, kiedy mówiąc o usługach dla domu, dla rodziny pokazujemy tenże dom i rodzinę. W naszym wypadku ten świat pokazany jest z perspektywy kilkunastu centymetrów nad ziemią, jest to dom widziany oczami grupki przezabawnych chomików, które również korzystają z usług kupowanych dla domu, ale robią to na swój sprytny, chomiczy sposób – mówi Michał Dolny.

    Spółka wprowadziła także odświeżone logo oraz nowe hasło „Multimedia. Tym żyje Twój dom”, które będą towarzyszyły działaniom marketingowym spółki, kierowanym do klientów indywidualnych. W komunikacji z klientami biznesowymi Grupa zdecydowała o zachowaniu używanego obecnie znaku.

    Jest on zbudowany tak, aby w prosty, przejrzysty sposób przedstawiał informacje o naszej kompleksowej ofercie usług, zarówno tych telekomunikacyjnych jak i pozatelekomunikacyjnych – mówi Michał Dolny. – Nowy serwis umożliwi również proste i szybkie zamówienie usług Multimedia.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Kalendarium

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Firma

    Na rynku brakuje specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Liczba wakatów wzrosła przez pandemię i pracę zdalną

    Rynek IT security rozwija się szybciej niż kiedykolwiek. Zapotrzebowanie na specjalistów z branży cyberbezpieczeństwa najlepiej obrazują liczby. Siedem wolnych miejsc pracy na jednego kandydata, średnie wynagrodzenie na poziomie 15 tys. zł i duża aktywność rekruterów – aż 60 proc. specjalistów otrzymuje jedną–trzy propozycje pracy w tygodniu. – Rynek w tym obszarze jeszcze przed pandemią był mocno niedoceniany. Upowszechnienie pracy zdalnej pokazało, że zabezpieczenie wewnętrznej sieci firmy jest priorytetem – mówi Mikołaj Zbudniewek z HRK.

    Ochrona środowiska

    Realizacja unijnej strategii bioróżnorodności może uderzyć w polski przemysł drzewny. Zagrożonych może być tysiące miejsc pracy

    W Polsce chronione obszary Natura 2000 zajmują ok. 20 proc. powierzchni kraju. Zgodnie z unijną Strategią Bioróżnorodności 2030 ochroną trzeba będzie objąć jeszcze ok. 3 mln ha – wynika z szacunków Lasów Państwowych. Opublikowane przez spółkę ekspertyzy pokazują, że realizacja unijnej strategii, która ma się przyczynić do odbudowy różnorodności biologicznej Europy, może się mocno odbić na polskim przemyśle drzewnym, skutkując m.in. ograniczeniem podaży surowca, wzrostem cen i osłabieniem kondycji przedsiębiorstw działających w branży drzewnej i papierniczej.

    Firma

    Na rynku brakuje specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Liczba wakatów wzrosła przez pandemię i pracę zdalną

    Rynek IT security rozwija się szybciej niż kiedykolwiek. Zapotrzebowanie na specjalistów z branży cyberbezpieczeństwa najlepiej obrazują liczby. Siedem wolnych miejsc pracy na jednego kandydata, średnie wynagrodzenie na poziomie 15 tys. zł i duża aktywność rekruterów – aż 60 proc. specjalistów otrzymuje jedną–trzy propozycje pracy w tygodniu. – Rynek w tym obszarze jeszcze przed pandemią był mocno niedoceniany. Upowszechnienie pracy zdalnej pokazało, że zabezpieczenie wewnętrznej sieci firmy jest priorytetem – mówi Mikołaj Zbudniewek z HRK.

    Finanse

    LED-y pozwalają obniżyć zużycie energii nawet o 80 proc. Dla samorządów mogłoby to oznaczać prawie 1,2 mld zł oszczędności

    Przejście na oświetlenie LED w sektorze służby zdrowia, edukacji oraz w oświetleniu dróg i ulic może wygenerować oszczędności w zużyciu energii na poziomie nawet do 80 proc., a co za tym idzie w budżetach polskich samorządów. Analiza potencjału modernizacji oświetlenia przeprowadzona przez firmę Signify wskazuje, że mogą one sięgać 1,2 mld zł rocznie. Koszt takiej inwestycji w skali całego kraju to około 8–10 mld zł, ale w zależności od sektora może ona się zwrócić już po trzech latach. Dużą korzyścią wynikającą ze zmniejszenia zużycia energii elektrycznej będzie także ograniczenie emisji dwutlenku węgla. Inwestycja w LED-y byłaby w skutkach dla środowiska równoważna z uniknięciem emisji, jakie rocznie wytwarza 770 tys. samochodów na polskich ulicach.