Mówi: | Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland Katarzyna Kaszubkiewicz, PR Manager Hyundai Motor Poland |
Hyundai partnerem trzech kolejnych edycji Tour de Pologne. Sport coraz częściej wykorzystywany w budowaniu wizerunku marki
Na potrzeby Tour de Pologne trafi flota 53 samochodów marki Hyundai w limitowanej edycji. Będą to nie tylko auta towarzyszące kolarzom na trasie wyścigu, lecz także samochody dostawcze wiozące sprzęt i rowery. To kolejne sportowe wydarzenie, w które angażuje się Hyundai. – Sport przyciąga wiele ludzi, z którymi marka może zbudować emocjonalną więź – przekonują władze koncernu w Polsce.
– Dyscypliny sportowe to doskonała platforma do prezentacji produktów poszczególnych firm trochę z innego punktu widzenia – mówi Leszek Płonka, dyrektor zarządzający Hyundai Motor Poland. – Sport wywołuje pozytywne emocje, adrenalinę. Kiedy pozytywne emocje kojarzą się jeszcze z produktami towarzyszącymi dyscyplinom sportowym, to więź z tymi produktami w przyszłości staje się bliższa i jeszcze bardziej doskonała.
Hyundai Motor Poland podpisał umowę sponsorską z firmą Lang Team, organizatorem wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, i został oficjalnym partnerem 72. edycji największej imprezy kolarskiej w Polsce. Koncern zapewni flotę samochodów do logistycznej obsługi trzech kolejnych edycji tego wydarzenia.
Hyundai jest już m.in. oficjalnym partnerem motoryzacyjnym UEFA i FIFA. Team koncernu staruje również w rajdach WRC. Jak podkreśla Płonka, wybór Tour de Pologne był prosty – to prestiżowy wyścig, ceniony przez polskich kibiców. W ubiegłym roku przyciągnął na trasę przejazdu aż 2,7 mln kibiców, a relacje telewizyjne z przebiegu wyścigu śledzono w 54 państwach na całym świecie. Dodatkowym atutem są ostatnie sukcesy polskich kolarzy.
Do organizatora Tour de Pologne trafią 53 samochody w limitowanej wersji.
– Samochody, które Hyundai przekazał na potrzeby obsługi logistycznej wyścigu, zostały w większości specjalnie zamówione i wyprodukowane na potrzeby tego wydarzenia. Dzięki takiemu przygotowaniu mamy pewność, że będą niezawodne w czasie tego wyścigu – zapewnia Płonka. – Ponadto samochody są oznakowane barwami, które identyfikują jednoznacznie nasze produkty z tym ważnym wydarzeniem sportowym.
Hyundai zadba też o serwis samochodów. W skład przekazanej floty wchodzą zarówno samochody towarzyszące kolarzom na trasie przejazdu, jak i małe ciężarówki, w których przewożone będą rowery i inny sprzęt. Będą to modele i40, Tucson, H350 i Santa Fe.
– Do dyspozycji organizatorów jest także luksusowa limuzyna Genesis dla gości specjalnych i VIP-ów – mówi Katarzyna Kaszubkiewicz, PR Manager Hyundai Motor Poland.
Wyjaśnia, że Hyundai jako oficjalny partner Tour de Pologne ufundował również główną nagrodę. Zwycięzca otrzyma najnowszy model SUV-a Tucson. Koncern przygotował również atrakcje dla kibiców, zarówno tych towarzyszących kolarzom, jak i tych wspierających zawodników na odległość.
– Zachęcamy do odwiedzenia miasteczek Hyundai, które znajdują się na starcie i mecie każdego etapu. Przygotowaliśmy wiele atrakcji, wiele emocjonujących gier, również dla użytkowników social mediów, do wygrania są atrakcyjne nagrody. Mamy nadzieję, że zarazimy wszystkich duchem rywalizacji 72.Tour de Pologne – podkreśla Katarzyna Kaszubkiewicz.
Czytaj także
- 2024-06-11: Wybuch wojny w Ukrainie napędził nowy wyścig zbrojeń. Polski przemysł stara się wykorzystywać te szanse
- 2024-04-23: Efekt Taylor Swift na rynku najmu krótkoterminowego. Europejska trasa koncertowa pozwoli wynajmującym zarobić miliony
- 2024-04-12: Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
- 2024-04-23: Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut
- 2024-03-06: Dopłaty do używanych aut elektrycznych mogłyby pobudzić rynek elektromobilności. Więcej takich pojazdów przyjeżdżałoby z zagranicy
- 2024-03-08: Auta elektryczne nie są już wykorzystywane tylko jako typowe pojazdy miejskie. Kierowcy przemierzają nimi coraz więcej długich dystansów
- 2024-03-19: Niska dostępność małych i tanich samochodów elektrycznych blokuje rozwój rynku. W ciągu kilku lat mają się pojawić modele w przystępnej cenie
- 2024-02-28: Rowery publiczne z dużym wzrostem popularności. Na Śląsku rusza trzeci największy system w Europie [DEPESZA]
- 2024-02-28: Polska chce zachęcić do testowania pojazdów autonomicznych na naszych drogach. Powstaje baza scenariuszy do takich testów
- 2024-03-14: Liczba stacji ładowania dynamicznie rośnie, ale nie nadąża za wzrostem sprzedaży elektryków. Polska pozostaje w tyle za państwami regionu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.