Newsy

Limuzyna Hyundai Equus dla Michela Platiniego

2012-05-16  |  06:40
Mówi:Piotr Ziarkowski
Funkcja:Dyrektor ds. Marketingu i PR
Firma:Hyundai Motor Poland
  • MP4

    Flota samochodów na Euro 2012 gotowa. Hyundai Motor Company, jako oficjalny partner turnieju, dostarczył ponad 180 aut, które przez miesiąc będą do dyspozycji drużyn piłkarskich, VIP-ów i organizatorów mistrzostw. Flagowym modelem koncernu - limuzyną Equus będzie w czasie Euro jeździł prezydent UEFA Michel Platini.

    Hyundai Motor Company od 12 lat jest partnerem UEFA i będzie nim jeszcze przez kolejnych 5 lat.

     - To dla nas wielki zaszczyt, że możemy nasze samochody udostępnić organizatorom EURO 2012 – mówi Piotr Ziarkowski dyrektor Marketingu i PR Hyundai Motor Poland.

    Flota liczy 183 samochody.

     - To będą samochody osobowe, m.in. i30, i40, ix35, którymi będą jeździli wolontariusze oraz zawodowi kierowcy. Przekazujemy też H-1 - to są minibusy, które będą przewoziły większą ilość osób. Mamy też model Hyundai Equus. To największa limuzyna w naszym portfolio, którą będzie jeździł Michael Platini – wymienia Piotr Ziarkowski.

    Jak podkreśla dyrektor ds. marketingu, udostępnione samochody to seryjne modele, które w swym wyposażeniu mają wszystko, co zapewni pełen komfort użytkowania. Na ulicach będą rozpoznawalne po specjalnym reklamowym oklejeniu.

     - Wszystkie samochody są z klimatyzacją. Turniej się odbywa latem, więc to jest istotne. Samochody mają pełne komplety poduszek, wszystkie systemy bezpieczeństwa, które są dostępne w naszych samochodach. Myślę, że zarówno wolontariusze, jak i przede wszystkim goście, których będą obsługiwali, będą się w nich bardzo dobrze czuli – zapewnia Piotr Ziarkowski.

    Od 2000 roku koncern wspiera UEFA przy organizacji mistrzostw Europy. Flota Hyundai obsługiwała też Letnią Olimpiadę w Atenach w 2004 roku czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, które odbyły się w 2002 roku w Korei i Japonii. Przekazana wówczas flota liczyła ponad 1050 samochodów.

    Jak podkreślają przedstawiciele koncernu, Hyundai sukcesywnie rozwija swą globalną działalność marketingową w kategorii sportu, a piłka nożna jest numerem jeden na jej liście sponsoringowej.

    Więcej na temat

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Rolnictwo

    Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

    Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

    Prawo

    Nałóg nikotynowy wśród nieletnich zaczyna się najczęściej od e-papierosów. Przyciągają ich słodkie, owocowe smaki tych produktów

    Co czwarty uczeń ma za sobą inicjację nikotynową, a dla większości z nich pierwszym produktem, po jaki sięgnęli, był e-papieros. Zdecydowana większość uczniów używających nikotyny korzysta właśnie z e-papierosów, a prawie połowa nie ma problemu z ich zakupem – wskazują nowe badania przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Eksperci podkreślają, że niebezpiecznym produktem, z uwagi na ryzyko uzależnienia behawioralnego, są także e-papierosy beznikotynowe. Trwają prace nad przepisami, które m.in. zakażą ich sprzedaży nieletnim.

    Ochrona środowiska

    Futra z negatywnym wpływem na środowisko na każdym etapie produkcji. Wiąże się z 400-krotnie większym zużyciem wody niż poliestru

    Biznes futrzarski ma negatywny wpływ na środowisko naturalne – podkreślają eksperci Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Hodowle powodują zatrucie wód i gleb oraz są zagrożeniem dla bioróżnorodności. Z kolei produkcja futra z norek, lisów i jenotów generuje znacznie większe niż bawełna czy poliester emisje gazów cieplarnianych, zużycie wody i zanieczyszczenie wody. 25 listopada obchodzimy Dzień bez Futra, który ma zwrócić uwagę na cierpienie zwierząt hodowanych na potrzeby przemysłu futrzarskiego oraz promować etyczne i ekologiczne wybory w modzie.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.