Mówi: | Piotr Ziarkowski |
Funkcja: | Dyrektor ds. Marketingu i PR |
Firma: | Hyundai Motor Poland |
Limuzyna Hyundai Equus dla Michela Platiniego
Flota samochodów na Euro 2012 gotowa. Hyundai Motor Company, jako oficjalny partner turnieju, dostarczył ponad 180 aut, które przez miesiąc będą do dyspozycji drużyn piłkarskich, VIP-ów i organizatorów mistrzostw. Flagowym modelem koncernu - limuzyną Equus będzie w czasie Euro jeździł prezydent UEFA Michel Platini.
Hyundai Motor Company od 12 lat jest partnerem UEFA i będzie nim jeszcze przez kolejnych 5 lat.
- To dla nas wielki zaszczyt, że możemy nasze samochody udostępnić organizatorom EURO 2012 – mówi Piotr Ziarkowski dyrektor Marketingu i PR Hyundai Motor Poland.
Flota liczy 183 samochody.
- To będą samochody osobowe, m.in. i30, i40, ix35, którymi będą jeździli wolontariusze oraz zawodowi kierowcy. Przekazujemy też H-1 - to są minibusy, które będą przewoziły większą ilość osób. Mamy też model Hyundai Equus. To największa limuzyna w naszym portfolio, którą będzie jeździł Michael Platini – wymienia Piotr Ziarkowski.
Jak podkreśla dyrektor ds. marketingu, udostępnione samochody to seryjne modele, które w swym wyposażeniu mają wszystko, co zapewni pełen komfort użytkowania. Na ulicach będą rozpoznawalne po specjalnym reklamowym oklejeniu.
- Wszystkie samochody są z klimatyzacją. Turniej się odbywa latem, więc to jest istotne. Samochody mają pełne komplety poduszek, wszystkie systemy bezpieczeństwa, które są dostępne w naszych samochodach. Myślę, że zarówno wolontariusze, jak i przede wszystkim goście, których będą obsługiwali, będą się w nich bardzo dobrze czuli – zapewnia Piotr Ziarkowski.
Od 2000 roku koncern wspiera UEFA przy organizacji mistrzostw Europy. Flota Hyundai obsługiwała też Letnią Olimpiadę w Atenach w 2004 roku czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, które odbyły się w 2002 roku w Korei i Japonii. Przekazana wówczas flota liczyła ponad 1050 samochodów.
Jak podkreślają przedstawiciele koncernu, Hyundai sukcesywnie rozwija swą globalną działalność marketingową w kategorii sportu, a piłka nożna jest numerem jeden na jej liście sponsoringowej.
Czytaj także
- 2025-02-10: Polscy europosłowie chcą rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku. Liczą na zdecydowane poparcie w europarlamencie
- 2025-02-04: Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
- 2024-12-13: W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić
- 2025-01-13: Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
- 2024-11-13: Zadyszka na rynku ładowania samochodów elektrycznych. Rozwój infrastruktury przyhamował
- 2024-10-03: Wstrzymanie dopłat do leasingu aut elektrycznych może zahamować na nie popyt. Większość firm odłoży zakup na przyszły rok
- 2024-10-14: Wyniki sprzedaży elektryków w Polsce jedne z najniższych w Europie. Eksperci widzą jednak duży potencjał
- 2024-10-21: Przyszłość motoryzacji to niekoniecznie auta bateryjne. Zainteresowanie kierowców mniejsze niż oczekiwane
- 2024-06-26: Ostatnie przygotowania do uruchomienia strefy czystego transportu w stolicy. Straż miejska została wyposażona w mobilny punkt kontroli
- 2024-04-23: Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Są już pierwsze propozycje deregulacji przepisów dla biznesu. Ten proces może pobudzić inwestycje i zwiększyć konkurencyjność Polski
– Deregulacja prawa gospodarczego ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia konkurencyjności polskich firm i przyciągania inwestycji – ocenia prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Andrzej Dycha. W tym tygodniu zespół ds. tej deregulacji, który powstał w odpowiedzi na apel premiera Donalda Tuska, przedstawił już pierwsze propozycje zmian, w tym m.in. ograniczenie kontroli firm, uproszczenie przepisów podatkowych i ułatwienia w zatrudnianiu cudzoziemców. Prezes PAIH wskazuje, że jednym z punktów tej listy powinno być również wzmocnienie roli izb gospodarczych, które mogą odgrywać większą rolę w dialogu między biznesem a rządem.
Polityka
Trzy lata wojny w Ukrainie. UE i kraje członkowskie przeznaczyły na wsparcie ponad 134 mld euro

Instytucje UE deklarują w dalszym ciągu mocne poparcie dla Ukrainy. Łącznie w ciągu trzech lat od rozpoczęcia rosyjskiej agresji Unia i jej państwa członkowskie przeznaczyły na wsparcie walczącej Ukrainy i jej obywateli 134 mld euro, w tym ponad 67 mld euro pomocy finansowej i 50 mld wojskowej. Skala potrzeb nadal jest jednak ogromna. Tym bardziej że dalsze wsparcie ze strony amerykańskiego sojusznika stoi pod znakiem zapytania.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.