Newsy

Saturn rusza do walki o sprzedaż produktów Apple w Polsce. W Krakowie uruchomił specjalistyczny punkt z ofertą producenta

2015-07-01  |  06:30

Sieć marketów Saturn uruchomiła kolejny Apple Shop. Decyzja o otwarciu sklepu w Galerii Krakowskiej wiąże się z rosnącym zainteresowaniem konsumentów zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Klienci mogą tam nie tylko znaleźć innowacyjne produkty, lecz także poznać ich funkcjonalność i możliwości, jakie oferują w codziennym życiu. Saturn zapowiada, że to właśnie tu będą miały premierę nowości wypuszczane przez Apple na rynek.   

Otwarcie Apple Shop w Saturnie w Galerii Krakowskiej było odpowiedzią na rosnące potrzeby i zainteresowanie klientów najwyższymi technologiami. Rozwiązania, zwłaszcza te łączące ludzi, czyli tzw. connectivity, cieszą się coraz większą popularnością, dlatego stworzyliśmy miejsce, które gromadzi entuzjastów oraz osoby potrzebujące doradztwa, a przede wszystkim miejsce przeglądu najnowszych rozwiązań na rynku – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Biznes Piotr Bieńkowski, dyrektor marketu Saturn w Galerii Krakowskiej.

W sklepie można znaleźć wszystkie produkty Apple'a dostępne na polskim rynku, także nowości, m.in. iPhone 6 i iPhone 6 Plus, iPad Air 2, iPad mini 3 z czytnikiem linii papilarnych Touch ID, nowy MacBook Pro, iMac z wyświetlaczem Retina 5K. Przy zakupie każdego urządzenia Mac czy iOS można też bezpłatnie pobrać aplikację iWork czy iLife.

Nie ma w zasadzie takiego rozwiązania technologicznego, z którym nasi klienci nie mogliby się zapoznać i na temat którego nie mogliby uzyskać kompetentnej wiedzy na temat funkcjonalności, zalet i szczegółów technologicznych. Jesteśmy sklepem premium, dbamy o to, by wszelkiego rodzaju nowości pojawiały się w pierwszej kolejności u nas. Mogę zagwarantować, że wszelkie premiery powinny pojawiać się w tym miejscu – mówi Bieńkowski.

Dyrektor Saturna w Galerii Krakowskiej przekonuje, że w sklepie duży nacisk kładziony jest na jakość obsługi. Pracownicy mają nie tylko wiedzę, to również pasjonaci, którzy potrafią przedstawić wszystkie możliwości danego urządzenia

To osoby, które z autopsji mogą powiedzieć, w jaki sposób dana technologia może pomagać w codziennym życiu. Nie tylko w sferze komunikacji, lecz także dostępu do informacji. Nie można również zapominać o wszelkiego rodzaju hobbystycznych aplikacjach. Nasi pracownicy potrafią doradzić i zademonstrować, w jaki sposób można z tych urządzeń korzystać – podkreśla Bieńkowski.

Polacy chętnie przyswajają nowe trendy, coraz częściej korzystają też z nowoczesnych urządzeń technologicznych. Raport „Polska jest mobi 2015” wskazuje, że smartfony posiada 58 proc. osób, co piąta ma tablet. Większa jest także świadomość, w jaki sposób używać urządzeń oraz jakie są ich możliwości. Dlatego otwarcie sklepu 27 czerwca przyciągnęło klientów, Saturn liczy też na dobre wyniki w najbliższym czasie.

Pierwsze godziny były bardzo gorące. Był nawet mały wyścig po towary promocyjne. To także święto naszych klientów, jesteśmy naprawdę zadowoleni z tych pierwszych chwil – ocenia dyrektor Saturna.

Apple Shop w Galerii Krakowskiej to drugi tego typu punkt w sieci Saturn. Pierwszy sieć otworzyła w Warszawie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.