Mówi: | Grzegorz Esz |
Funkcja: | członek zarządu, dyrektor marketingu |
Firma: | UPC Polska |
UPC zaoferuje darmowy dostęp do internetu i telewizję na urządzeniach przenośnych
UPC rozpoczyna testy szybkiego internetu 500 Mb/s i darmowego Wi-Fi dla klientów. Operator pracuje również nad rozwiązaniem oferującym dostęp do telewizji m.in. na tabletach. Ma ono wejść w życie jeszcze przed mundialem w Brazylii. Natomiast jeszcze przed Wielkanocą, w najbliższy piątek ruszy nowa platforma komunikacji marketingowej operatora.
UPC rozpoczyna testowanie nowej usługi, umożliwiającej bezpieczny dostęp do internetu na urządzeniach przenośnych – UPC Wi-Free.
– Chcemy udostępnić naszym abonentom darmowy dostęp do bezprzewodowego internetu w obrębie 600 tys. modemów, które są zlokalizowane w polskich domach – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Grzegorz Esz, członek zarządu UPC Polska. – Nowością jest to, że gość może skorzystać z pasma, które jest wydzielone i nie wpływa na internet, jaki mamy w domu. Jest to dodatkowa przepływność internetu, którą wydzielamy dla naszych klientów.
Na razie pilotaż ruszy w Sopocie dla 6 tys. klientów, jednak Esz zapewnia, że w ciągu najbliższych dwóch, trzech miesiącach usługa ma być dostępna na wszystkich modemach firmy w Polsce. Rozwiązanie, dzięki udostępnieniu dodatkowego pasma, umożliwi abonentom platformy dostęp do darmowego Wi-Fi we wszystkich miejscach, w których znajduje się modem UPC.
Równolegle UPC prowadzi testy superszybkiego internetu 500 Mb/s, w którym mogą wziąć udział dotychczasowi klienci UPC. Mogą do nich przystąpić abonenci z Krakowa, Łukowa, Łodzi, Pułtuska, Warszawy i Zakopanego.
Grzegorz Esz zapowiada również wprowadzenie nowej oferty, umożliwiającej oglądanie kanałów UPC na smartfonach i tabletach. Nie zdradza jednak szczegółów propozycji operatora.
– Zadebiutuje ona na rynku przed Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2014, które rozpoczynają się w czerwcu. To moment, w którym dostęp do telewizji na różnych urządzeniach, także poza domem, będzie szczególnie istotny – twierdzi Grzegorz Esz.
Natomiast już w najbliższy piątek UPC rozpoczyna nową kampanię reklamową, która ma podkreślać jakość usług operatora i komunikować nową ofertę dla klientów, obejmującą m.in. nowe pakiety usług i szybki dostęp do internetu. Kampanię rozpoczną spoty telewizyjne, emitowane w trakcie świąt wielkanocnych, w kolejnej fazie akcja marketingowa obejmie także inne kanały komunikacji.
– Wprowadzamy m.in. ofertę opartą o telefon bez limitu na połączenia z telefonami komórkowymi i stacjonarnymi, w zestawie z internetem 60 Mb/s, w cenie 89 zł – zdradza Esz.
Do głównych celów biznesowych UPC Grzegorz Esz zalicza utrzymanie pozycji najbardziej rekomendowanego operatora telekomunikacyjnego w Polsce.
– Tę pozycję zdobyliśmy w pierwszym kwartale 2014 r. i o jej utrzymanie walczymy z siecią Play. Stanowimy grupę, która ma bardzo pozytywny net promoter score – przekonuje Esz.
Czytaj także
- 2025-07-01: Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować
- 2025-06-30: Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
- 2025-07-01: Koniec polskiej prezydencji w Radzie UE. Doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków na obronność
- 2025-06-18: Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji
- 2025-06-12: Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
- 2025-06-13: Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
- 2025-06-26: Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów
- 2025-06-11: ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach
- 2025-06-04: Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy
- 2025-06-09: Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.