Oregon's Capitol Auto Group Employee Campaign Raises $435k for the United Way of the Mid-Willamette Valley

Carrie Casebeer Dir. of Marketing; Matthew Casebeer Dealer Capitol Toyota; Rhonda Wolf, CEO of United Way of Mid-Willamette Valley; Rashelle Robinson, General Sales Manager Capitol Toyota and Subaru-#1 Campaign Giver; Greg Remensperger, Exec VP Oregon Auto Dealers Assn

Matthew Casebeer, Dealer Capitol Toyota
Salem, Oregon's Capitol Auto Group employee campaign raised $435k for the United Way of the Mid-Willamette Valley.
On April 8, Capitol's four dealerships—Subaru, Chevrolet/Cadillac, Toyota, and Nissan welcomed Greg Remensperger, Executive Vice President of the Oregon Auto Dealers Association, and Rhonda Wolf, CEO of United Way of the Mid-Willamette Valley, to celebrate this fundraising achievement. The company has raised over $3 million for the United Way in ten years. This includes $1.2 million in just the last three years alone.
"We set a goal to raise $405,000, and we surpassed it by $30,000," said Capitol's Marketing Director Carrie Casebeer. "Out of our 443 employees, an impressive 82% participated, with 108 contributing over $2,200. At Capitol, we don't just grow a team of exceptional professionals; we foster a culture of giving. When our team gives back, we strengthen our community and shape a more compassionate future for everyone."
Matthew Casebeer, Dealer at Capitol Toyota, added: "This campaign reflects who we are as a company. Our team doesn't just clock in and out; they show up with heart. I'm inspired daily by the generosity and unity our employees demonstrate. Giving back isn't just a campaign for us. It's part of our DNA."
Rhonda Wolf, CEO of the local United Way, added, "This is the largest fundraising campaign conducted by a private company for United Way in Polk, Marion, and Yamhill Counties. Without amazing partners like Capitol, we simply couldn't do the work we do in the community."
The 2025 campaign, "28 Days of Love," encouraged employees with the theme: "Use Your Power for Good." Fundraising activities included a superhero relay, kryptonite Jello eating, Hulk smash and splash, and an ice bath hero rescue - all designed to raise campaign dollars in fun and engaging ways.
________________________________________
Automotive News has recognized Capitol Auto Group and its dealerships for 13 years as one of the Top 150 Companies to Work For in America. www.CapitolAuto.com | 1-800-888-1391.
Carrie Casebeer
Capitol Auto Group
+1 800-888-1391
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Breast Cancer Liquid Biopsy Market Expected to Achieve a Strong 20.11% CAGR, to Reach USD 15.0 Billion by 2035
Portable Cooler Market USD 5.88 Billion by 2034, at 4.6% CAGR, Driven by Increasing Demand for Outdoor Activities
Botulinum Toxin Market Expected to Achieve a Strong 10.50% CAGR, to Reach USD 8.7 Billion by 2032
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii


Praca

Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
Baza magazynowa zbóż w Witoldowie to obiekt zarządzany od 30 lat przez spółkę Top Farms Wielkopolska, która prowadzi działalność na gruntach dzierżawionych z Zasobów Skarbu Państwa. Teraz baza ma zostać rozebrana, a wydzierżawiona ziemia – trafić do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Spółka Top Farms wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich strategicznych obiektów rolniczych. Brak decyzji KOWR jest zagrożeniem dla stabilności dużych, nowoczesnych gospodarstw towarowych, a tym samym również dla bezpieczeństwa żywnościowego Polski.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Bankowość
Rynek oczekuje pierwszego cięcia stóp procentowych w Polsce w maju. Są ku temu przesłanki ekonomiczne

Na podstawie ostatnich wypowiedzi prof. Adama Glapińskiego, przewodniczącego Rady Polityki Pieniężnej, ekonomiści oczekują, że już na posiedzeniu 7 maja może zapaść pierwsza od ponad półtora roku decyzja o zmianie poziomu stóp procentowych w dół. RPP dostosuje się w ten sposób do polityki głównych banków centralnych oraz słabnącej presji inflacyjnej. Zdaniem prezesa Q Value będzie to działanie w dobrym kierunku, choć spóźnione i być może spowodowane czynnikami politycznymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.