Komunikaty PR

2. edycja konkursu „Szkoły Pełne Talentów” Lidl Polska – dołączyło 9 tys. szkół

2023-10-18  |  01:00
Biuro prasowe

Do akcji „Szkoły Pełne Talentów” do tej pory zgłosiło się ponad 9 tysięcy polskich szkół, a liczba rozdanych Talenciaków wynosi prawie 9 milionów. Lidl Polska zorganizował dla uczniów dodatkowy konkurs, w którym główną nagrodą jest spotkanie z Robertem Lewandowskim. Konkursowe zgłoszenia szkoły mogą wysyłać do końca października.

To już druga edycja programu „Szkoły Pełne Talentów” organizowanego przez Lidl Polska – sieć chętnie angażuje się w działania prospołeczne. Akcja ma na celu stworzenie dzieciom i  młodzieży w Polsce lepszych warunków do rozwoju, a także wspieranie młodych talentów. Ambasadorami przedsięwzięcia są Robert i Anna Lewandowscy, którzy również promują rozwijanie swoich pasji i  dążenie do marzeń.

Wygraj spotkanie z Robertem Lewandowskim!

Sieć Lidl Polska w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów” organizuje dodatkowy konkurs, w  którym nagrodą główną jest spotkanie ze światowej sławy piłkarzem, czyli Robertem Lewandowskim. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły muszą przygotować wideo z udziałem uczniów. Nagranie powinno trwać maksymalnie minutę i ma być teledyskiem do napisanej przez nich piosenki. Zarówno tekst utworu, jak i całe nagranie mają za zadanie pokazać talenty, jakie skrywa szkoła.

Aż 3 placówki mają szansę wygrać główną nagrodę, jaką jest spotkanie z Robertem Lewandowskim w Warszawie. W wydarzeniu będzie mogło uczestniczyć maksymalnie 100 uczniów z każdej ze zwycięskich szkół. Co ważne, Lidl Polska zapewni laureatom dojazd oraz nocleg, a nieletni uczestnicy mogą liczyć na ubezpieczenie (NNW). Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 10.11.2023 r.

Moc Talenciaków

W ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”, Lidl Polska przekaże także wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie polskim szkołom. Aby wspomóc placówki, do 5 listopada br. należy zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując przy tym przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc – szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach sieci. W zamian, klienci Lidl Polska otrzymują specjalne vouchery – Talenciaki, które mogą przekazać wybranej szkole, która zgłosiła się do akcji. Placówka może zdecydować, na co wymieni Talenciaki, wybierając spośród 120 różnych nagród z 7 kategorii.

Do tej pory do akcji zgłosiło się ponad 9000 szkół, które zebrały prawie 9 milionów Talenciaków!

Dzięki ogólnopolskiemu programowi „Szkoły Pełne Talentów” mamy realny wpływ na polepszenie warunków w polskich szkołach. Zależy nam na wspieraniu dzieci i młodzieży w osiąganiu celów, samorozwoju i szlifowaniu ich talentów. Cieszymy się, że w akcję zaangażowali się Robert i Anna Lewandowscy, którzy dla wielu młodych ludzi są wzorem do naśladowania. To wspaniała inicjatywa, w której liczy się dobro polskich uczniów komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Regulamin akcji dostępny jest na stronie: lidl.pl/szkoly   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.