Komunikaty PR

4 otwarcia w jeden dzień – KiK zamyka marzec efektownie

2023-04-07  |  15:00
Biuro prasowe

Kraków, Łubna, Ozorków i Żnin – w tych miejscach zostały otwarte nowe sklepy KiK w czwartek, 30 marca. Oznacza to, że sieć oddała do użytku około 2000 mkw. powierzchni sprzedażowej. Cztery otwarcia jednego dnia są tym bardziej efektowne, że dzięki nim KiK osiągnął wynik 450 sklepów w Polsce. Takie zamknięcie pierwszego kwartału zwiastuje to, co czeka nas w kolejnych miesiącach – dalszą ekspansję.

 

Sieć sklepów KiK to jeden z czołowych przedstawicieli sektora value retailers, nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Marka jest obecna w Polsce już od ponad 10 lat i właśnie osiągnęła kolejny etap planów ekspansywnych – 450 sklepów otwartych na terenie całej Polski.

 

W nowo otwartych sklepach KiK znajdziemy szeroki asortyment produktów dla całej rodziny – damskie, męskie, dziecięce ubrania, zabawki, a także dodatki do domu czy drobne AGD. Zgodnie komunikowanym hasłem „cena mówi sama za siebie”, cała oferta prezentuje atrakcyjną relację jakości do ceny. Sklepy KiK niezmiennie pojawiają się w centrach handlowych i retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.

 

W planach KiK są kolejne otwarcia. Zgodnie z konsekwentnie realizowaną strategią rozwoju w 2023 roku w Polsce pojawi się około 50 nowych sklepów KiK, a to oznacza, że sieć sklepów podąża w kierunku osiągnięcia 500 sklepów w naszym kraju.

 

Z uwagi na działania ekspansyjne, sieć sklepów KiK wciąż poszukuje nowych lokali. Optymalna powierzchnia powinna wynosić ok. 500 mkw. i znajdować się przede wszystkim w galeriach handlowych i retail parkach. Dodatkowym wymaganiem jest odpowiednia ilość miejsc parkingowych (co najmniej 15), a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru.

 

30 marca otwarty został:

 

Pierwszy sklep KiK w Łubnej, znajdujący się w Parku Handlowym Glinianka.

Pierwszy sklep KiK w Ozorkowie, znajdujący się przy ul. Starzyńskiego 22.

Pierwszy sklep KiK w Żninie, znajdujący się przy ul. Janickiego 18C.

Czwarty sklep KiK w Krakowie, znajdujący się w Vendo Parku przy ul. Glogera 24.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.