Antybakteryjne przyciski Schneider Electric odpowiedzią na oczekiwania przemysłu
Pandemia COVID 19 zmieniła postrzeganie dbania o higienę w wielu obszarach życia. W 2020 roku tylko w Stanach Zjednoczonych sprzedaż środków do dezynfekcji rąk wzrosła o 600% w stosunku do poprzedniego roku. Podobny wzrost zapotrzebowania na tego typu środki odnotowano także w Polsce. Schneider Electric, lider cyfrowej transformacji w zarządzaniu energią i automatyce, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom branży produkcyjnej i wprowadza na rynek antybakteryjne przyciski Harmony. Rozwiązanie ułatwia pracę w dużych zakładach, ograniczając ryzyko zachorowalności.
Domieszka srebra i środek antybakteryjny zawarte w powłoce przycisku Harmony ograniczają rozwój bakterii i drobnoustrojów aż o 95 proc. w ciągu 15 minut, a w ciągu dwóch godzin ich skuteczność wzrasta do 99 proc.
Powłoka przycisku skutecznie zapobiega także powstawaniu nieprzyjemnego zapachu, plam, odbarwień, a także jest odporna na uszkodzenia i korozje. Dzięki temu rozwiązanie od Schneider Electric może służyć przez bardzo długi czas.
– Do tej pory jedyną pewną metodą dezynfekcji przedmiotów było opryskiwanie środkami dezynfekującymi elementów, które często są dotykane. Warto zaznaczyć, że te przedmioty nie zyskują dzięki temu właściwości antybakteryjnych na długo. Wraz z wyparowaniem płynu, kończy się jego działanie. Stąd pomysł stworzenia antybakteryjnych przycisków, z nieścieralną, bezpieczną powłoką – mówi Karol Witkowski, Szef Produktu w Schneider Electric.
Przyciski zaprojektowane przez Schneider Electric to dodatkowa ochrona i bezpieczeństwo sanitarne sprzętu. Nie zwalnia to jednak użytkowników z obowiązku przestrzegania wprowadzonych już na początku pandemii zasad higieny, takich jak regularne mycie rąk, odkażanie sprzętu oraz podłogi, czy – w miarę możliwości – zachowanie dystansu społecznego.
– Wprowadzenie w życie wszystkich tych praktyk zapewnia większą ochronę operatorom sprzętów, co wpływa na zmniejszenie ewentualnych absencji chorobowych oraz ograniczenie potencjalnego stresu wywołanego obawą przed zakażeniem. Chcemy jak najlepiej przygotować przedsiębiorców na nadejście możliwych kolejnych fal pandemii i dać pracownikom realne poczucie maksimum bezpieczeństwa w miejscu pracy. Antybakteryjne przyciski Harmony można przetestować całkowicie bezpłatnie – wystarczy wypełnić krótki formularz – zaznacza Marek Grzegorczyk, Dyrektor kanału Dystrybucji Automatyki Przemysłowej w Schneider Electric.
Antybakteryjne przyciski Harmony od Schneider Electric mogą być łatwo dostosowane do odpowiednich elementów maszyn przemysłowych. Występują w wielu kolorach i oznaczeniach. Wyróżnia je prostota i wydajność – każdy z nich zaprojektowany został do wykonania nawet 10 milionów operacji. Zakres temperatury pracy przycisków waha się od -40 do +70°C.
Więcej informacji na temat najnowszej oferty przycisków Harmony od Schneider Electric można znaleźć tutaj: https://www.se.com/pl/pl/work/campaign/star/.

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.