Badanie Marka Godna Zaufania
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Nowe kategorie i nowa odsłona badania Marka Godna Zaufania – trwa coroczna ankieta, która wskaże marki godne zaufania. Głównym celem, tego realizowanego już po raz ósmy badania, jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu.
Już po raz ósmy magazyn „My Company Polska” opublikuje wyniki badania Marka Godna Zaufania. To coroczny sondaż przeprowadzany wśród właścicieli i menedżerów firm mający wyłonić przedsiębiorstwa, usługi i produkty marek, które cieszą się ich największym zaufaniem. W tegorocznej edycji nastąpiły istotne zmiany – badanie obejmuje zestaw zupełnie nowych kategorii. Pozostają jednak dotychczasowe zasady przyznawania tytułu Marka Godna Zaufania. Cały czas wsłuchujemy się w głos przedsiębiorców i menedżerów. To oni na podstawie spontanicznie wypełnianych ankiet, w których wskazują daną markę ‒ opierając się na własnych preferencjach, wiedzy i doświadczeniu ‒ wybiorą tę, której ufają najbardziej. To sprawia, że badanie najlepiej pokazuje, czyje produkty i usługi są najlepsze na rynku.
Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2023 zostaną ogłoszone podczas gali 30 maja 2023 roku i opublikowane w raporcie w czerwcowym numerze „My Company Polska”. Głos
w ankiecie można oddać pod tym adresem - badanie MGZ 2023.
‒ Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów, dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Można to robić na różne sposoby, nieustannie ulepszając produkt czy podnosząc jakość swoich usług. Ale nie tylko. Dziś zaufanie buduje się też poprzez swoje działania skierowane na zewnątrz, dbając o swoje otoczenie i o to, jaki wpływ ma się na środowisko. Tych sposobów wpływu jest mnóstwo. Kiedy więc analizowaliśmy kategorie, w których wręczamy nagrody, doszliśmy do wniosku, że otoczenie biznesowe zmieniło się na tyle, by określić je na nowo. Stąd nowe kategorie badania – mówi Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”. – Mam nadzieję, że ta nowa odsłona pokaże też firmy w roli, w jakiej nie były dotąd docenianie – dodaje.
Nad prawidłowością badania, jak co roku, czuwa Instytut Badawczy Kantar Polska S.A.
W zeszłym roku opracowano je na podstawie ankiet wysłanych do prawie 30 tysięcy przedsiębiorców. Respondentami (według stanowisk) byli w ponad 34 proc. przedstawiciele kadry kierowniczej (ponad 30 proc. stanowili prezesi oraz ponad 31 proc. specjaliści). W wypełnionych ankietach wymienili łącznie 350 cenionych przez siebie marek.
W każdej kategorii przedsiębiorcy mogą wskazać tylko jedną markę, a wszystkie pytania ich dotyczące są otwarte. Daje to równe szanse każdej, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazują na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu, co jeszcze bardziej podkreśla znaczenie tytułu Marka Godna Zaufania i rolę zaufania przedsiębiorców w wyborze produktów i usług niezbędnych do ich działalności.
Partnerem projektu Marka Godna Zaufania jest PKN Orlen, a partnerem wspierającym Attention Marketing.
Nowe kategorie badania 2023 r.:
1. Czarno na białym, czyli urządzenie wspierające ekologiczne drukowanie i obieg dokumentów w biurze
2. Elektryzująca flota, czyli samochód elektryczny lub hybrydowy, który najlepiej sprawdza się w firmie
3. Zastrzyk finansowy, czyli bank, który oferuje najlepsze kredyty dla firm
4. Karta nowych możliwości, czyli firma wspierająca rozwój płatności bezgotówkowych
5. Stan posiadania, czyli leasing i wypożyczanie jako sposób prowadzenie biznesu
6. Tarcza finansowa, czyli firma, która wspiera przedsiębiorców w kryzysowych sytuacjach, oferując usługi faktoringowe
7. Wirtualna księgowość, czyli firma, która oferuje najlepszy pakiet wsparcia
księgowo-rozliczeniowego dla przedsiębiorców
8. Polskie górą, czyli polski koncern, który w swojej misja wspiera sektor MSP w codziennych działaniach
9. Genialnie proste, czyli innowacyjne oprogramowanie, które ułatwia prowadzenie firmy
10. Cyfrowe mury, czyli firma, która oferuje przedsiębiorcom najlepszy pakiet usług i rozwiązań dbających o bezpieczeństwo cybernetyczne firmy
11. Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności
12. Szybko i na czas, czyli firma kurierska, która gwarantuje błyskawiczne i bezpieczne dostawy
13. Sztuka przewidywania, czyli logistyka i planowanie w firmie: partnerzy, narzędzia, rozwiązania
14. E-commerce nowej generacji, czyli firmy, które potrafią podbić serca klientów w internecie
15. Zielona energia, czyli rozwiązania, które sprawiają, że kryzys energetyczny jest mniej dotkliwy
16. Przyszłość planety, czyli firma, która pokazuje, że raportowanie ESG nie musi być trudne
17. Opiekun pracownika, czyli firma, która oferuje najciekawszy lub najbardziej kompleksowy pakiet benefitów pracowniczych
18. Z nami bezpieczniej, czyli firma, która najlepiej wspiera przedsiębiorców, oferując najlepsze pakiety ubezpieczeniowe dla pracowników
19. Szlachetne zdrowie, czyli firma, która najlepiej wspiera przedsiębiorców w organizowaniu opieki medycznej dla pracowników
20. Szkoła liderów, czyli szkoły i instytucje szkoleniowe, które uczą szefów nowoczesnego podejścia do leadershipu
21. Wszystkie kolory tęczy, czyli firma, która nie boi się mówić o sile różnorodności, także dotyczącej wspierania LGBT+
22. Razem znaczy lepiej, czyli firma, która w swoich kampaniach stawia na budowanie wspólnoty i dobrych relacji między ludźmi
23. Siła kobiet, czyli firma, która w swoich działaniach i kampaniach najmocniej angażuje się we wspieranie przedsiębiorczości kobiet
24. Sportowe emocje, czyli firma, która najbardziej wspiera polskie drużyny, a tym samym przyczynia się do promocji sportu
25. Biznes z pomysłem, czyli firma, której pomysł na biznes zaskakuje

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.