Certyfikat Etyczny dla Kaczmarski Inkasso
Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.
Firma uzyskała dokument po audycie wewnętrznym, którego wyniki zatwierdza Komisja Etyki ZPF. Otrzymanie certyfikatu jest potwierdzeniem, że Kaczmarski Inkasso w swoich działaniach, opartych na kontakcie z osobami zadłużonymi oraz klientami biznesowymi, kieruje się najwyższymi standardami etycznymi. Tym samym respektuje Zasady Dobrych Praktyk ZPF. Wskazują one m.in. dopuszczalne metody windykacji, zgodne z etyką, prawem i poszanowaniem zasad moralnych. Określają również, w jaki sposób chronić interesy konsumentów na każdym etapie kontaktu w sprawie zadłużenia - podczas rozmowy telefonicznej, osobistej czy korespondencji tradycyjnej bądź elektronicznej.
- Od początku działalności, czyli od 30 lat, przykładamy dużą wagę do najwyższych standardów obsługi zadłużonych osób i firm oraz kontrahentów, którzy powierzają nam odzyskanie należności. Dla jednych i drugich jesteśmy sojusznikiem, który zawsze stara się znaleźć dogodne dla obu stron rozwiązanie. Stale wdrażamy nowe narzędzia wspierające obsługę wierzytelności. Jednym z nich jest aplikacja WinGO.pl, która umożliwia szybkie i wygodne zlecenie windykacji online bez żadnych kosztów początkowych. Uzyskanie po raz kolejny Certyfikatu Etycznego to sygnał dla otoczenia, że jesteśmy wiarygodnym partnerem dążącym do dialogu i porozumienia – mówi Jakub Kostecki, prezes Zarządu Kaczmarski Inkasso.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.