Komunikaty PR

Dealer BYD stawia na akcesoria od Green Cell

2024-08-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania Pressinfo ( 0.14 MB )

Właściciele nowych samochodów elektrycznych marki BYD wyjadą z salonów autoryzowanego dealera marki - Plichta - wyposażeni w akcesoria do ładowania od Green Cell. W pełni kompatybilne z pojazdami producenta z Chin ładowarki i kable ułatwią codzienne użytkowanie elektryków.

Wyczekiwanemu od miesięcy wejściu producenta z Chin na polski rynek towarzyszy ciekawa kooperacja. Dzięki partnerstwu dealera Plichta z krakowską firmą Green Cell już pierwsi klienci wyjadą z salonów BYD wyposażeni w niezbędne akcesoria do ładowania baterii w domu i w podróży.

Samochody BYD ładowane akcesoriami Green Cell

BYD dołącza do marek takich, jak KIA czy SsangYong, które zaufały producentowi rozwiązań do ładowania samochodów znad Wisły. Za pośrednictwem Grupy Plichta - dealera reprezentującego koncern z Shenzhen w północnej Polsce - ładowarki i kable Green Cell będą dostępne od ręki dla klientów odwiedzających salony BYD w Gdyni i Bydgoszczy.
- Naturalną potrzebą kupującego nowy samochód elektryczny jest zabezpieczenie możliwości wygodnego ładowania baterii. Niezależnie od tego czy ktoś planuje instalację wallboxa czy zamierza korzystać z publicznie dostępnych gniazdek, w salonie BYD Plichta znajdzie adekwatne do swoich potrzeb akcesoria zaprojektowane przez polskich inżynierów Green Cell - komentuje Paweł Ochyński, założyciel firmy.

Bezpieczne ładowanie od pierwszego dnia użytkowania

W ofercie BYD Plichta pojawi się m.in. debiutujący w maju wallbox HabuDen o mocy 22 kW, możliwy do zainstalowania w każdej, nawet najmniejszej przestrzeni garażowej czy kultowa już, pozbawiona tzw. cegły mobilna ładowarka Habu, umożliwiająca pobór energii bezpośrednio z gniazda siłowego. 

Akcesoria GreenCell świetnie rozszerzają zakres podstawowego wyposażenia aut BYD.
- Zależy nam na tym, aby nowi właściciele modeli BYD od razu mogli w pełni doświadczyć pełnego komfortu użytkowania nowo nabytych samochodów. Dlatego zdecydowaliśmy się na rekomendację akcesoriów Green Cell, które są w pełni kompatybilne ze wszystkimi pojazdami dostępnymi w naszej ofercie, gwarantując intuicyjne i bezpieczne ładowanie od pierwszego dnia eksploatacji - wyjaśnia Przemysław Jaskulski, Manager BYD Plichta.

Sprzedaż modeli Seal, Seal U i Dolphin w salonach Plichta ruszyła w czerwcu, budząc ogromne zainteresowanie wśród polskich konsumentów. W marcu udział światowego lidera elektromobilności z Chin w rynku europejskim (na rok 2023) wynosił 1%, ale zgodnie z zapowiedziami jego władz w 2025 roku odsetek ten ma sięgnąć min. 5%.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.