Dealer BYD stawia na akcesoria od Green Cell
Greencell
ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Właściciele nowych samochodów elektrycznych marki BYD wyjadą z salonów autoryzowanego dealera marki - Plichta - wyposażeni w akcesoria do ładowania od Green Cell. W pełni kompatybilne z pojazdami producenta z Chin ładowarki i kable ułatwią codzienne użytkowanie elektryków.
Wyczekiwanemu od miesięcy wejściu producenta z Chin na polski rynek towarzyszy ciekawa kooperacja. Dzięki partnerstwu dealera Plichta z krakowską firmą Green Cell już pierwsi klienci wyjadą z salonów BYD wyposażeni w niezbędne akcesoria do ładowania baterii w domu i w podróży.
Samochody BYD ładowane akcesoriami Green Cell
BYD dołącza do marek takich, jak KIA czy SsangYong, które zaufały producentowi rozwiązań do ładowania samochodów znad Wisły. Za pośrednictwem Grupy Plichta - dealera reprezentującego koncern z Shenzhen w północnej Polsce - ładowarki i kable Green Cell będą dostępne od ręki dla klientów odwiedzających salony BYD w Gdyni i Bydgoszczy.
- Naturalną potrzebą kupującego nowy samochód elektryczny jest zabezpieczenie możliwości wygodnego ładowania baterii. Niezależnie od tego czy ktoś planuje instalację wallboxa czy zamierza korzystać z publicznie dostępnych gniazdek, w salonie BYD Plichta znajdzie adekwatne do swoich potrzeb akcesoria zaprojektowane przez polskich inżynierów Green Cell - komentuje Paweł Ochyński, założyciel firmy.
Bezpieczne ładowanie od pierwszego dnia użytkowania
W ofercie BYD Plichta pojawi się m.in. debiutujący w maju wallbox HabuDen o mocy 22 kW, możliwy do zainstalowania w każdej, nawet najmniejszej przestrzeni garażowej czy kultowa już, pozbawiona tzw. cegły mobilna ładowarka Habu, umożliwiająca pobór energii bezpośrednio z gniazda siłowego.
Akcesoria GreenCell świetnie rozszerzają zakres podstawowego wyposażenia aut BYD.
- Zależy nam na tym, aby nowi właściciele modeli BYD od razu mogli w pełni doświadczyć pełnego komfortu użytkowania nowo nabytych samochodów. Dlatego zdecydowaliśmy się na rekomendację akcesoriów Green Cell, które są w pełni kompatybilne ze wszystkimi pojazdami dostępnymi w naszej ofercie, gwarantując intuicyjne i bezpieczne ładowanie od pierwszego dnia eksploatacji - wyjaśnia Przemysław Jaskulski, Manager BYD Plichta.
Sprzedaż modeli Seal, Seal U i Dolphin w salonach Plichta ruszyła w czerwcu, budząc ogromne zainteresowanie wśród polskich konsumentów. W marcu udział światowego lidera elektromobilności z Chin w rynku europejskim (na rok 2023) wynosił 1%, ale zgodnie z zapowiedziami jego władz w 2025 roku odsetek ten ma sięgnąć min. 5%.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.