Komunikaty PR

Dealer BYD stawia na akcesoria od Green Cell

2024-08-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania Pressinfo ( 0.14 MB )

Właściciele nowych samochodów elektrycznych marki BYD wyjadą z salonów autoryzowanego dealera marki - Plichta - wyposażeni w akcesoria do ładowania od Green Cell. W pełni kompatybilne z pojazdami producenta z Chin ładowarki i kable ułatwią codzienne użytkowanie elektryków.

Wyczekiwanemu od miesięcy wejściu producenta z Chin na polski rynek towarzyszy ciekawa kooperacja. Dzięki partnerstwu dealera Plichta z krakowską firmą Green Cell już pierwsi klienci wyjadą z salonów BYD wyposażeni w niezbędne akcesoria do ładowania baterii w domu i w podróży.

Samochody BYD ładowane akcesoriami Green Cell

BYD dołącza do marek takich, jak KIA czy SsangYong, które zaufały producentowi rozwiązań do ładowania samochodów znad Wisły. Za pośrednictwem Grupy Plichta - dealera reprezentującego koncern z Shenzhen w północnej Polsce - ładowarki i kable Green Cell będą dostępne od ręki dla klientów odwiedzających salony BYD w Gdyni i Bydgoszczy.
- Naturalną potrzebą kupującego nowy samochód elektryczny jest zabezpieczenie możliwości wygodnego ładowania baterii. Niezależnie od tego czy ktoś planuje instalację wallboxa czy zamierza korzystać z publicznie dostępnych gniazdek, w salonie BYD Plichta znajdzie adekwatne do swoich potrzeb akcesoria zaprojektowane przez polskich inżynierów Green Cell - komentuje Paweł Ochyński, założyciel firmy.

Bezpieczne ładowanie od pierwszego dnia użytkowania

W ofercie BYD Plichta pojawi się m.in. debiutujący w maju wallbox HabuDen o mocy 22 kW, możliwy do zainstalowania w każdej, nawet najmniejszej przestrzeni garażowej czy kultowa już, pozbawiona tzw. cegły mobilna ładowarka Habu, umożliwiająca pobór energii bezpośrednio z gniazda siłowego. 

Akcesoria GreenCell świetnie rozszerzają zakres podstawowego wyposażenia aut BYD.
- Zależy nam na tym, aby nowi właściciele modeli BYD od razu mogli w pełni doświadczyć pełnego komfortu użytkowania nowo nabytych samochodów. Dlatego zdecydowaliśmy się na rekomendację akcesoriów Green Cell, które są w pełni kompatybilne ze wszystkimi pojazdami dostępnymi w naszej ofercie, gwarantując intuicyjne i bezpieczne ładowanie od pierwszego dnia eksploatacji - wyjaśnia Przemysław Jaskulski, Manager BYD Plichta.

Sprzedaż modeli Seal, Seal U i Dolphin w salonach Plichta ruszyła w czerwcu, budząc ogromne zainteresowanie wśród polskich konsumentów. W marcu udział światowego lidera elektromobilności z Chin w rynku europejskim (na rok 2023) wynosił 1%, ale zgodnie z zapowiedziami jego władz w 2025 roku odsetek ten ma sięgnąć min. 5%.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Transport

Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów

Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.

Polityka

M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne

Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.