Komunikaty PR

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa

2024-09-26  |  13:00
Biuro prasowe

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to coroczne wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości i promowanie bezpiecznych praktyk w miejscu pracy. W tym roku tematem przewodnim są korzyści, jakie można osiągnąć dzięki stosowaniu środków ochrony indywidualnej (ŚOI), takich jak hełmy, okulary ochronne, rękawice czy obuwie ochronne. Z tej okazji sklepy Castorama przygotowały również specjalną ofertę sprzedażową dla swoich klientów by zachęcić ich do dbania o swoje bezpieczeństwo.

Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom to inwestycja w ich zdrowie i przyszłość, a także dowód na odpowiedzialność pracodawcy. Środki Ochrony Indywidualnej chronią przed potencjalnymi urazami, ale mają także znaczący wpływ na efektywność pracy. Kiedy pracownicy czują się bezpieczni i chronieni, ich koncentracja oraz skupienie na wykonywanej pracy rosną. Dzięki temu mogą w pełni skupić się na swoich zadaniach, nie martwiąc się o potencjalne zagrożenia, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie produktywności oraz na jakość pracy. Dodatkowo, świadomość bezpiecznych praktyk zdobywana w pracy przekłada się także na życie prywatne – na przykład podczas realizowania pasji związanych z majsterkowaniem lub uprawiania sportów ekstremalnych, gdzie odpowiednia ochrona osobista jest równie ważna.

Co więcej, stosowanie ŚOI przyczynia się do zmniejszenia kosztów związanych z wypadkami w pracy. Mniejsza liczba urazów oznacza mniej nieobecności z powodu choroby czy kontuzji, co z kolei redukuje koszty związane z leczeniem, rehabilitacją oraz koniecznością zapewnienia zastępstwa. To oszczędność zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika, a także inwestycja w długoterminowe bezpieczeństwo i zdrowie załogi.

Castorama stawia na bezpieczeństwo pracy

Castorama Polska może pochwalić się wieloma sukcesami w dziedzinie bezpieczeństwa. Pomimo wzrostu liczby sklepów i pracowników, firmie udaje się utrzymać niski poziom wypadkowości, a liczba dni absencji spowodowanych wypadkami systematycznie maleje. To zasługa konsekwentnie wdrażanych procedur oraz dbałości o najwyższe standardy BHP we wszystkich sklepach.

Szczególną wagę firma przykłada do jakości oferowanych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży ochronnej. Dzięki temu pracownicy mają dostęp do najlepszych rozwiązań, które nie tylko zapewniają im bezpieczeństwo, ale także komfort w pracy. Wysoki poziom bezpieczeństwa jest również widoczny w sklepach – odpowiednie zabezpieczenia, takie jak prowadzący przed wózkiem jezdniowym, chronią nie tylko pracowników, ale i klientów.

Warto również wspomnieć o sukcesach jakie pracownicy Castoramy osiągają w konkursach związanych z bezpieczeństwem pracy. Sklepy w Krakowie (Zakopianka), Białymstoku oraz Gdańsku Osowej zdobyły wysokie miejsca w prestiżowym konkursie Państwowej Inspekcji Pracy, co jest potwierdzeniem, że firma nieustannie dąży do podnoszenia standardów bezpieczeństwa.

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to wyjątkowe wydarzenie, które odbywa się w sklepach Castorama i Brico Depot z wyłączeniem sklepów w formacie Smart i Express. Przy okazji tego wydarzenia, 26 września, w sklepach Castorama i Brico Depot obowiązuje specjalna promocja: przy zakupie trzech produktów z asortymentu automatyki domowej, ochrony, bezpieczeństwa i odzieży, czwarty – najtańszy – można otrzymać za 1 zł.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.