Komunikaty PR

Galeco z tytułem Złotego Championa Roku 2021

2021-06-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.15 MB )

10 czerwca poznaliśmy wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2021 organizowanych przez ASM – Centrum Analiz i Badań Rynku. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się w Hotelu Windsor w Jachrance, a wśród wyróżnionych nie zabrakło czołowego producenta systemów rynnowych w Polsce – firmy Galeco.

17. edycja rankingu popularności marek budowlanych, podobnie jak w roku ubiegłym, toczyła się w cieniu pandemii koronawirusa. COVID-19 mocno ograniczył działania na linii producent – wykonawca i wymusił poszukiwanie nowych dróg budowania oraz podtrzymywania relacji biznesowych. Fachowcy, którzy stają się często nieoficjalnymi ambasadorami marek, mają bowiem ogromny wpływ na ich postrzeganie oraz wyniki sprzedażowe.

The best of the best

Ranking Budowlana Marka Roku 2021 został stworzony na podstawie badania przeprowadzonego wśród ponad 2 500 firm wykonawczych z całej Polski. Klasyfikacja dotyczy producentów materiałów budowlanych podzielonych na 43 kategorie i wyraża preferencje zakupowe klientów. Badanie uchodzi za jedno z największych oraz najbardziej rzetelnych z przeprowadzanych w naszym kraju. Skrupulatnie analizowane dane zostają opracowane w formie raportów i przedstawiają nie tylko aktualną lokatę opartą o roczny cykl stosowania produktów, ale i poziom współpracy producentów z wykonawcami w danym roku. W ten sposób przyznawane są tytuły Złotych, Srebrnych i Brązowych Budowlanych Marek Roku oraz wyróżnienia w każdej z kategorii. Firmy, które niezmiennie od wielu lat utrzymują się w ścisłej czołówce, a także cieszą się renomą wśród wykonawców zostają odznaczone tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku.

We are the Champions

- Tytuł Złotego Championa Roku 2021 w kategorii „Systemy Rynnowe”, to ogromny prestiż i satysfakcja, bo stanowi swoiste zwieńczenie wieloletniej ciężkiej pracy oraz starań o utrzymanie pozycji lidera w swojej branży  – mówi Szczepan Buryło, Prezes Zarządu Galeco. – Szczególnie cieszy nas, że wyróżnienie przyznawane jest przez samych Wykonawców, bo to właśnie oni na co dzień pracują na produktach naszej marki i to właśnie ich opinia jest dla nas szczególnie ważna. Tytuł Złotego Championa Roku 2021 napędza do dalszej pracy i ciągłego udoskonalania swojej oferty - dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.