Komunikaty PR

Galeco z tytułem Złotego Championa Roku 2021

2021-06-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.15 MB )

10 czerwca poznaliśmy wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2021 organizowanych przez ASM – Centrum Analiz i Badań Rynku. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się w Hotelu Windsor w Jachrance, a wśród wyróżnionych nie zabrakło czołowego producenta systemów rynnowych w Polsce – firmy Galeco.

17. edycja rankingu popularności marek budowlanych, podobnie jak w roku ubiegłym, toczyła się w cieniu pandemii koronawirusa. COVID-19 mocno ograniczył działania na linii producent – wykonawca i wymusił poszukiwanie nowych dróg budowania oraz podtrzymywania relacji biznesowych. Fachowcy, którzy stają się często nieoficjalnymi ambasadorami marek, mają bowiem ogromny wpływ na ich postrzeganie oraz wyniki sprzedażowe.

The best of the best

Ranking Budowlana Marka Roku 2021 został stworzony na podstawie badania przeprowadzonego wśród ponad 2 500 firm wykonawczych z całej Polski. Klasyfikacja dotyczy producentów materiałów budowlanych podzielonych na 43 kategorie i wyraża preferencje zakupowe klientów. Badanie uchodzi za jedno z największych oraz najbardziej rzetelnych z przeprowadzanych w naszym kraju. Skrupulatnie analizowane dane zostają opracowane w formie raportów i przedstawiają nie tylko aktualną lokatę opartą o roczny cykl stosowania produktów, ale i poziom współpracy producentów z wykonawcami w danym roku. W ten sposób przyznawane są tytuły Złotych, Srebrnych i Brązowych Budowlanych Marek Roku oraz wyróżnienia w każdej z kategorii. Firmy, które niezmiennie od wielu lat utrzymują się w ścisłej czołówce, a także cieszą się renomą wśród wykonawców zostają odznaczone tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku.

We are the Champions

- Tytuł Złotego Championa Roku 2021 w kategorii „Systemy Rynnowe”, to ogromny prestiż i satysfakcja, bo stanowi swoiste zwieńczenie wieloletniej ciężkiej pracy oraz starań o utrzymanie pozycji lidera w swojej branży  – mówi Szczepan Buryło, Prezes Zarządu Galeco. – Szczególnie cieszy nas, że wyróżnienie przyznawane jest przez samych Wykonawców, bo to właśnie oni na co dzień pracują na produktach naszej marki i to właśnie ich opinia jest dla nas szczególnie ważna. Tytuł Złotego Championa Roku 2021 napędza do dalszej pracy i ciągłego udoskonalania swojej oferty - dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.