Komunikaty PR

Jak będzie wyglądała praca nowych czasów?

2021-05-26  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania link ( 0.11 MB )

Z całą pewnością możemy stwierdzić, że pandemia przewartościowała nasze życia i kariery. Ogromnej zmianie uległ także styl oraz rytm naszej pracy. Nowego znaczenia nabrał chociażby work-life balance czy digitalizacja, która rozwinęła się w biznesie w błyskawicznym tempie. Home Office stał się czymś naturalnym, a elastyczność w pracy nabrała absolutnie nowego znaczenia.

Digitalizacja biznesu oraz nowy wymiar biur

Praca w przestrzeni wirtualnej stała się codziennością. W odpowiedzi na zapotrzebowanie ze strony firm oraz pracowników, błyskawicznie rozwinęła się digitalizacja biznesu. Już na zawsze pozostaną z nami nowoczesne produkty cyfrowe, ułatwiające zarzadzanie zespołami oraz pracę w środowisku wirtualnym. Wciąż nie do końca wiemy jeszcze, jak będzie wyglądała praca z biur za rok, czy dwa, jednego możemy być jednak pewni – miejsca, w jakich będziemy pracować, muszą przejść dużą transformację. Podczas długiego lockdownu zmieniliśmy bowiem styl pracy, dowiedzieliśmy się o swoich talentach więcej, niż kiedykolwiek. Wszystko to sprawia, że firmy muszą wprowadzić znaczące modyfikacje do swoich strategii dotyczących miejsc pracy oraz proponowanych pracownikom benefitów.

Przyszłość pracy po COVID-19 – wydarzenie online, jakiego nie było

Już 27 maja 2021 o godzinie 9:30 odbędzie się pierwsze z cyklu wydarzeń online poświęconych przyszłości pracy po COVID-19, którego organizatorem jest workcloud24. Ostatni czas zmienił to, w jaki sposób myślimy, pracujemy, tworzymy oraz współdziałamy ze sobą. Nadszedł czas, aby wyciągnąć wnioski i dostosować się do nowej rzeczywistości, od której nie ma już odwrotu. Opowiemy o trendach, badaniach i doświadczeniu specjalistów.

W programie:
- podsumowanie badań polskiego rynku coworkingowego
- dyskusja o tym, jak COVID-19 wpłynął na zapotrzebowanie na biura i dodatkowe lokalizacje
- omówienie nowych instrumentów do hybrydowej równowagi w miejscu pracy
 

W wydarzeniach wezmą udział:
- Marta Moksa, manager coworkingu O4
- Tamas Polster, partner i współzałożyciel Urbanite Advisors
- Hubert Abt, CEO New Work & workcloud24

Harmonogram wydarzenia i wszystkie szczegóły można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia: http://wfh2021event.com.

Link rejestracyjny: http://wfh2021event.com/#rec313560308

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.