„O krok przed innymi” - Galeco stawia na rozwój
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Jeden z czołowych polskich producentów systemów rynnowych obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Firma nie stoi w miejscu, stale rozwija swoją ofertę produktową, tworzy nowe miejsca pracy i rozbudowuje swoje zaplecze infrastrukturalne.
Galeco to firma, którą w 1996 roku założył Szczepan Buryło. Mocne skoncentrowanie się na innowacyjności oferowanych systemów rynnowych i wsłuchanie w potrzeby inwestorów pozwoliło w krótkim czasie zjednać sobie rzeszę zadowolonych klientów i mocno zaakcentować swoją obecność na rodzimym rynku. Po zaledwie 5 latach działalności marka działała już na tyle prężnie, że rozpoczęła eksport swoich produktów w Europie
z etykietą „Made in Poland”. Dziś systemy rynnowe Galeco odnajdujemy na niezliczonych budynkach mieszkalnych i użytkowych m.in. w Rosji, na Ukrainie, Białorusi, Litwie, w Czechach, Rumunii czy w Wielkiej Brytanii. Wciąż jednak najważniejszym obszarem pozostaje Polska – to tu firma rośnie w siłę i odnosi kolejne sukcesy.
Kamienie milowe
Ostatnie miesiące to dla Galeco czas szczególnie intensywnego rozwoju. Zaledwie kilka tygodni temu miało miejsce uroczyste otwarcie nowego Mazowieckiego Biura Handlowego w Radzyminie. To jedna z ośmiu, rozlokowanych po całej Polsce, placówek firmy. W inauguracji wzięli udział włodarze miasta, Wilfredo Leon – oficjalny ambasador marki, jej właściciele wraz z pracownikami oraz klienci. Uruchomienie nowego biura sprzedaży to niejedyny projekt, nad którym równolegle toczyły się prace. W marcu firma rozpoczęła budowę nowej hali produkcyjnej. Obiekt ma zostać oddany do użytku jeszcze w bieżącym roku kalendarzowym. Inwestycja jest odpowiedzią na zwiększone zapotrzebowanie wytwórcze, co ma bezpośredni związek z rozwojem firmy Galeco. Zakład zlokalizowany będzie w sąsiedztwie funkcjonującego dziś zakładu i kompleksu biurowo-konferencyjnego.
Tajemnica sukcesu
Obecnie Galeco znajduje się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek produkujących systemy orynnowania. Swój sukces firma zawdzięcza przede wszystkim pracującym w niej ludziom, ich wiedzy i zaangażowaniu. Istotne jest także baczne obserwowanie rynku, wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i dostosowywanie oferty do ich oczekiwań. Nowatorskie pomysły i doskonalenie produktów sprawiają, że Galeco zawsze jest o krok przed markami konkurencyjnymi. Stałe poszerzanie zasięgu swojej działalności oraz otwieranie nowych placówek pozwoliło, w ciągu ostatniego ćwierćwiecza, osiągnąć niekwestionowany sukces. - Zawsze wysoko stawialiśmy sobie poprzeczkę, czy to w kwestii produktów, materiałów czy procesu realizacji zamówień. Dzięki temu udało nam się zdobyć zaufanie wśród klientów. Dbałość o wysokie standardy przekłada się dziś także na minimalną ilość reklamacji w ciągu roku. Galeco jest przykładem na to jak jakość, rzetelność i profesjonalizm, utrzymywane na wysokim poziomie, gwarantują sukces na każdej płaszczyźnie – mówi Szczepan Buryło, Prezes Zarządu Galeco.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.