Komunikaty PR

„O krok przed innymi” - Galeco stawia na rozwój

2021-05-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.15 MB )

Jeden z czołowych polskich producentów systemów rynnowych obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Firma nie stoi w miejscu, stale rozwija swoją ofertę produktową, tworzy nowe miejsca pracy i rozbudowuje swoje zaplecze infrastrukturalne.  

Galeco to firma, którą w 1996 roku założył Szczepan Buryło. Mocne skoncentrowanie się na innowacyjności oferowanych systemów rynnowych i wsłuchanie w potrzeby inwestorów pozwoliło w krótkim czasie zjednać sobie rzeszę zadowolonych klientów i mocno zaakcentować swoją obecność na rodzimym rynku. Po zaledwie 5 latach działalności marka działała już na tyle prężnie, że rozpoczęła eksport swoich produktów w Europie
z etykietą „Made in Poland”. Dziś systemy rynnowe Galeco odnajdujemy na niezliczonych budynkach mieszkalnych i użytkowych m.in. w Rosji, na Ukrainie, Białorusi, Litwie, w Czechach, Rumunii czy w Wielkiej Brytanii. Wciąż jednak najważniejszym obszarem pozostaje Polska – to tu firma rośnie w siłę i odnosi kolejne sukcesy.

Kamienie milowe

Ostatnie miesiące to dla Galeco czas szczególnie intensywnego rozwoju. Zaledwie kilka tygodni temu miało miejsce uroczyste otwarcie nowego Mazowieckiego Biura Handlowego w Radzyminie. To jedna z ośmiu, rozlokowanych po całej Polsce, placówek firmy. W inauguracji wzięli udział włodarze miasta, Wilfredo Leon – oficjalny ambasador marki, jej właściciele wraz z pracownikami oraz klienci. Uruchomienie nowego biura sprzedaży to niejedyny projekt, nad którym równolegle toczyły się prace. W marcu firma rozpoczęła budowę nowej hali produkcyjnej. Obiekt ma zostać oddany do użytku jeszcze w bieżącym roku kalendarzowym. Inwestycja jest odpowiedzią na zwiększone zapotrzebowanie wytwórcze, co ma bezpośredni związek z rozwojem firmy Galeco. Zakład zlokalizowany będzie w sąsiedztwie funkcjonującego dziś zakładu i kompleksu biurowo-konferencyjnego.

Tajemnica sukcesu

Obecnie Galeco znajduje się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek produkujących systemy orynnowania. Swój sukces firma zawdzięcza przede wszystkim pracującym w niej ludziom, ich wiedzy i zaangażowaniu. Istotne jest także baczne obserwowanie rynku, wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i dostosowywanie oferty do ich oczekiwań. Nowatorskie pomysły i doskonalenie produktów sprawiają, że Galeco zawsze jest o krok przed markami konkurencyjnymi. Stałe poszerzanie zasięgu swojej działalności oraz otwieranie nowych placówek pozwoliło, w ciągu ostatniego ćwierćwiecza, osiągnąć niekwestionowany sukces. - Zawsze wysoko stawialiśmy sobie poprzeczkę, czy to w kwestii produktów, materiałów czy procesu realizacji zamówień. Dzięki temu udało nam się zdobyć zaufanie wśród klientów. Dbałość o wysokie standardy przekłada się dziś także na minimalną ilość reklamacji w ciągu roku. Galeco jest przykładem na to jak jakość, rzetelność i profesjonalizm, utrzymywane na wysokim poziomie, gwarantują sukces na każdej płaszczyźnie – mówi Szczepan Buryło, Prezes Zarządu Galeco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.