Komunikaty PR

Skłodowscy wspomagają w biznesie. Nowy podmiot w Białymstoku

2021-12-01  |  12:55
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania sklo ( 0.02 MB )

Skłodowscy – renomowana, ogólnopolska  kancelaria podatkowa otwiera swoją spółkę w Białymstoku. W nowym biurze pracę znajdzie 30 osób, rekrutacja już trwa.

Tadeusz, Dariusz i Eryk Skłodowscy - ojciec i dwaj synowie - to oni są właścicielami rodzinnej firmy, która działa na rynku od 1993 r. Obecnie Kancelaria Podatkowa Skłodowscy jest marką, której celem jest świadczenie kompleksowych usług dla przedsiębiorców, zgodnie z hasłem: „Już nigdy nie będziesz sam w biznesie”. I jak podkreślają w firmie – nie jest to czcza obietnica - ideą biura jest opieka nad klientem na każdym etapie prowadzenia działalności. 

- Nasz zespół to 200 osób, zajmujących się zarówno zawodowo, jak i z pasji tematyką księgową, podatkową, prawem pracy i ubezpieczeń społecznych – mówi prezes Dariusz Skłodowski. - Pomagamy w założeniu własnej działalności gospodarczej lub w przekształceniach w spółki prawa handlowego, wspieramy  w pozyskiwaniu dotacji i środków finansowych dla firm, ale dodatkowo też świadczymy usługi doradztwa finansowego, prawnego oraz gospodarczego, a także wdrożenia innowacyjnych systemów IT, wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem.

Skłodowscy reprezentują też klientów przed organami skarbowymi, ZUS, a nawet w sporach sądowych. Firma z Marek ma ogólnopolski zasięg (ponad 1000 klientów w całym kraju) i renomę, również za sprawą działalności edukacyjnej, czyli dostępnych na kanale YouTube szkoleń, prowadzonych w bardzo przystępny sposób przez członka zarządu firmy - Eryka Skłodowskiego. Firma działa za pośrednictwem swoich oddziałów – w Wołominie, Warszawie, Lubaniu i w Białymstoku.

Kancelaria przy Lipowej

To właśnie istniejący przy ul. Branickiego, białostocki oddział, zatrudniający obecnie kilku pracowników zyska nową siedzibę i znacząco zwiększy zatrudnienie. Nowy podmiot powstaje w ramach realizacji planów rozwojowych spółki.

- Dlaczego Białystok? Bo po pierwsze urodziłem się na Podlasiu i mam sentyment do tego regionu, a po drugie – to duże miasto, w którym widzimy duży potencjał, zarówno jeśli chodzi przyszłych pracowników, jak i klientów. Chcę przy tym podkreślić, że białostocka kancelaria będzie też obsługiwała klientów z całej Polski, siłami tutejszych pracowników, ale bazując na 30-letnim doświadczeniu spółki-matki - mówi Eryk Skłodowski.

Obecnie trwa generalny remont w nowej, większej siedzibie przy ul. Lipowej, do której biuro przeniesie się w styczniu 2022.

- Ofertę białostockiego biura szyjemy na miarę potrzeb każdego klienta - zarówno małych jak i dużych podmiotów, zarówno z Białegostoku i okolic, jak i z całej Polski, po cenach konkurencyjnych w tym regionie. Chcemy przekonać potencjalnych partnerów, że księgowego nie trzeba się bać, zaoferować im otwartą komunikację i przyjazne podejście do nieraz skomplikowanych kwestii finansowych – mówi kierowniczka białostockiej kancelarii, Justyna Kulikowska.   

Szkolenia i rekrutacja

Skłodowscy to kancelaria, która  dużą wagę przykłada do dzielenia się wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, dlatego chce w Białymstoku prowadzić szkolenia z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej dla różnych branż. Takie inauguracyjne spotkanie z branżą developerską odbyło się pod koniec października  w hotelu Traugutta, a tematem były zagadnienia związane z Nowym Ładem. Kolejne szkolenia będą realizowane już w listopadzie  

- Podczas tych prezentacji wytłumaczymy nie tylko jak rozliczyć się z fiskusem, jak radzić sobie z zawiłymi przepisami podatkowymi czy z zarządzaniem finansami przedsiębiorstwa – mówi Eryk Skłodowski. - Organizujemy też szkolenia dla poszczególnych branż, a także – w zależności od potrzeb klienta – szkolenia tematyczne, dotyczące np. prowadzenia i najbardziej opłacalnych form działalności, leasingu, prywatnych planów kapitałowych czy przepisów BHP, a nawet zagadnień typu - czy można wrzucić w koszty rower, a za wycieczkę do Egiptu zapłacić z konta firmowego. Nie ma dla nas tematów tabu.

 

W związku z rozszerzeniem działalności na rynku podlaskim firma rozpoczęła już rekrutację pracowników do nowej kancelarii przy Lipowej. Na zatrudnienie może liczyć 30 osób – księgowych i stażystów, dla których przewidziane są szkolenia zawodowe.

- Przykładamy dużą wagę do odpowiedniego przygotowania pracowników, którzy będą służyć swoją wiedzą merytoryczną klientom. Dlatego wszyscy kandydaci przejdą testy, prowadzone przez naszych ekspertów. Nasi pracownicy mają też pełne uprawnienia, by świadczyć rzetelne i kompleksowe usługi dla firm z gwarancją bezpieczeństwa danych – dodaje Justyna Kulikowska.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.