Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej.

2021-11-30  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wiktoria Sajdak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
wiktoria.sajdak|goodonepr.pl| |wiktoria.sajdak|goodonepr.pl
+48 796 996 272
goodonepr.pl/

Internetowa księgarnia TaniaKsiazka.pl wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy preferują tradycyjną formę zakupów. Nowe miejsca sprzedaży stacjonarnej – w Poznaniu, Ciechanowie i Częstochowie – to kolejne punkty marki, które oferują nie tylko możliwość odbioru zamówień złożonych online, ale także zakupy na miejscu. Łącznie na mapie Polski jest już 7 księgarni stacjonarnych i 13 punktów partnerskich odbioru zamówień. Do końca roku firma planuje kolejne otwarcia.

TaniaKsiazka.pl to prężnie rozwijająca się księgarnia internetowa, która istnieje na rynku od 15 lat. Październik i listopad były dla firmy szczególnie pracowitymi miesiącami – w tym czasie otwarto trzy nowe punkty stacjonarnej sprzedaży. Aktualnie sklepy marki znajdują się już w 7 miastach w Polsce – oprócz Ciechanowa, Częstochowy i Poznania – także w Białymstoku, Ełku, Suwałkach oraz Grajewie. Można w nich zrobić nie tylko zakupy na miejscu, ale także, jak w 13 innych punktach TaniaKsiazka.pl, skorzystać z opcji odbioru zamówień złożonych online, za które nie ponosi się dodatkowych kosztów przesyłki. Jak zapowiedział założyciel marki, do końca roku planowane są otwarcia następnych księgarni na mapie Polski.

– Każde kolejne otwarcie nowej księgarni stacjonarnej w Polsce to dla nas ekscytujący czas. Świadomość rozwoju marki motywuje i napędza do kolejnych działań w tym kierunku. W planach mamy otwarcie nowych punktów stacjonarnych TaniaKsiazka.pl, jednak póki co nie zdradzamy szczegółów. Pragniemy umożliwić naszym klientom bezpłatny odbiór zamówień, a także wygodę zakupów zrobionych w sklepie – mówi Łukasz Kierus, prezes i założyciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl, marki należącej do spółki Glosel.

Oferta TaniaKsiazka.pl w nowych księgarniach                

Nowa księgarnia w Poznaniu znajduje się przy ul. Zamenhofa 133, w Ciechanowie przy ul. Warszawskiej 37, natomiast w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 1. Można w nich zakupić nie tylko książki, komiksy, ale również przybory papiernicze i szkolne oraz gry planszowe i zabawki. W ich asortymencie znajdują się także zestawy klocków o różnym stopniu zaawansowania. To świetne miejsca nie tylko pod kątem wyboru literatury, ale też zaopatrzenia dzieci na rok szkolny, znalezienia pomysłu na prezent lub zakupu zabawek dla swoich pociech. Zwolennicy zakupów online na stronie TaniaKsiazka.pl mogą wybierać z oferty ponad 400 tys. różnych produktów jak m.in. podręczniki szkolne czy naukowe, a następnie odebrać bezpłatnie zamówienie w księgarni.

Dzięki otwarciu stacjonarnych księgarni w województwie mazowieckim, śląskim oraz wielkopolskim, nasi klienci będą mogli skorzystać z dwóch opcji zakupowych. Dla tradycjonalistów, którzy lubią obejrzeć produkt przed zakupem i dokładniej się z nim zapoznać, wizyta w sklepie będzie idealnym wyborem. Dla tych, którzy wolą zakupy online, księgarnia pozwala na odbiór osobisty w czasie dogodnym dla klienta. Nasza oferta jest bardzo rozbudowana, dlatego każdy zainteresowany powinien bez problemu znaleźć coś dla siebie – dodaje Łukasz Kierus, prezes i założyciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl

Otwieranie kolejnych księgarni stacjonarnych oraz punktów odbioru to realizacja strategii, mającej zapewnić jak największą dostępność klientom marki. Działania podejmowane przez TaniaKsiazka.pl mają na celu spełnianie oczekiwań konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.