FORUM i GALA WOMAN POWER - moc kobiety 2023, już 28 kwietnia Hilton, Warszawa
FORUM I GALI WOMAN POWER 2023 -pod patronatem medialnym magazynu VIVA i magazynu Zwierciadła. Galę Woman poprowadzi Zygmunt Chajzer i dr Milena Gołda organizatorka i pomysłodawczyni wydarzenia. Przyjście na Galę potwierdziły Doda, Joanna Krupa, Ewa Chodakowska, Lidia Popiel, Patricia Kazadi, Aida. To cykliczne wydarzenie o charakterze rozwojowo- biznesowym skierowane do kobiet, gdzie skupiamy się tu na tworzeniu kręgów kobiecej mocy i kobiecego wsparcia w życiu i biznesie. Organizowane jako event 1-dniowy, podczas którego zaplanowane są panele dyskusyjne, wywiady indywidualne, konwersacje z uczestnikami wydarzenia, rozmowy z liderkami gotowymi podzielić się wiedzą i doświadczeniem wystawców, budowanie społeczności osób, które pomogą w rozwoju biznesu, występy rozrywkowe, koncerty, licytacje charytatywne na
wieczornej uroczystej Gali jako zwieńczenia wydarzenia. Po raz drugi przyznamy na Gali nagrodę Top Woman in Power 2023, Top Woman’s Brand, Top Polish Brand i Ambasadora Kobiet, prestiżowe wyróżnienia za osiągnięcia i potwierdzenie sukcesu w biznesie, która oferuje możliwości marketingowe i PR, a także zwiększy wiarygodność nagrodzonych oraz ich pozycję w oczach współpracowników i klientów.
Spotkania i dyskusje prowadzone będą podczas Forum i Gali w zaplanowanych panelach dyskusyjnych: CIAŁO, UMYSŁ, DUSZA oraz Kobiety-Wizjonerki i Kobiety w biznesie, a ich ambasadorkami oraz gośćmi specjalnymi będą znamienite osobistości świata mediów i biznesu.
Na części charytatywnej Gali będziemy wspierać fundacje promująca badania na wykrycie raka szyjki macicy i raka jajnika - Kwiat Kobiecości oraz młodych mistrzów w pływaniu Krzysia i Zbysia Walerych. To spotkanie dla kobiet z całej Polski, ale lecą także do nas goście z Miami, Nowego Jorku, Londynu czy Belgii.
Dzięki temu wydarzeniu nie tylko nawiążesz ciekawe kontakty, ale także możesz zbudować swoją markę osobistą i firmową. Oto link do wydarzenia
http://forumbiznesu.waw.pl/forum-i-gala-woman-power-28-kwietnia-2023r/

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.