Komunikaty PR

Franczyza Fit Cake - małymi krokami do przodu

2022-05-23  |  01:00
Biuro prasowe

Dwa nowe punkty Fit Cake na mapie Polski to Płock i Gorzów Wielkopolski. Jeszcze w maju zaplanowane są wielkie otwarcia nie-cukierni. Wszyscy są zaproszeni!

Największa franczyzowa sieć kawiarni specjalizująca się w fit deserach i ciachach bez cukru - Fit Cake nie zwalnia tempa. W maju zapowiada dwa otwarcia, w czerwcu ruszą kolejne trzy lokale.

- Mimo niepewnych czasów i szalejącej inflacji małymi kroczkami posuwamy się do przodu – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – W sumie na kolejne miesiące mamy podpisanych już 9 umów. Mam nadzieję, że większość z nich zakończy się uruchomieniem nowej kawiarni.


Przez pierwsze cztery miesiące roku sieć powiększyła się o 4 punkty franczyzowe. Powstały nowe lokale na warszawskim Bemowie, Nowej Hucie w Krakowie, w Grodzisku Mazowieckim, Lesznie.

- Z konkurencja wygrywamy głównie specjalistyczną, sprofilowaną ofertą skierowaną do osób na różnych ograniczających dietach – dodaje Rafał Kościuk. – Przy czym największym powodzeniem cieszy się keto menu. Najlepiej sprzedają się ciasta o zmniejszonej zawartości węglowodanów. Keto to ponad 50 proc. naszych obrotów. Pracujemy też nad nowymi przepisami, tym razem dla osób cierpiących na SIBO.

Dla franczyzobiorców duże znaczenie ma fakt, że wprowadzony w tym roku spersonalizowany, system franczyzowy Fit Cake Flex mogą dopasować do swoich indywidulanych potrzeb i warunków. Atutem jest też niski próg wejścia do sieci – wystarczy 19 tys. zł. Marka cieszy się już dużą renomą i udowodniła, że jest zawsze na bieżąco z kulinarnymi trendami. Wiosną uruchomiła nowy koncept mobilny Fit Ice Cream. Na życzenie klientów wprowadziła do oferty erytrytol, który można kupić w małych i dużych (kilogramowych) opakowaniach. Pracuje nad nowymi produktami, które zawsze są zaskoczeniem i nowością na rynku.

Fit Cake działa od 2016 roku, a wywodzi się z Białegostoku.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.