Franczyza Fit Cake - małymi krokami do przodu
Dwa nowe punkty Fit Cake na mapie Polski to Płock i Gorzów Wielkopolski. Jeszcze w maju zaplanowane są wielkie otwarcia nie-cukierni. Wszyscy są zaproszeni!
Największa franczyzowa sieć kawiarni specjalizująca się w fit deserach i ciachach bez cukru - Fit Cake nie zwalnia tempa. W maju zapowiada dwa otwarcia, w czerwcu ruszą kolejne trzy lokale.
- Mimo niepewnych czasów i szalejącej inflacji małymi kroczkami posuwamy się do przodu – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – W sumie na kolejne miesiące mamy podpisanych już 9 umów. Mam nadzieję, że większość z nich zakończy się uruchomieniem nowej kawiarni.
Przez pierwsze cztery miesiące roku sieć powiększyła się o 4 punkty franczyzowe. Powstały nowe lokale na warszawskim Bemowie, Nowej Hucie w Krakowie, w Grodzisku Mazowieckim, Lesznie.
- Z konkurencja wygrywamy głównie specjalistyczną, sprofilowaną ofertą skierowaną do osób na różnych ograniczających dietach – dodaje Rafał Kościuk. – Przy czym największym powodzeniem cieszy się keto menu. Najlepiej sprzedają się ciasta o zmniejszonej zawartości węglowodanów. Keto to ponad 50 proc. naszych obrotów. Pracujemy też nad nowymi przepisami, tym razem dla osób cierpiących na SIBO.
Dla franczyzobiorców duże znaczenie ma fakt, że wprowadzony w tym roku spersonalizowany, system franczyzowy Fit Cake Flex mogą dopasować do swoich indywidulanych potrzeb i warunków. Atutem jest też niski próg wejścia do sieci – wystarczy 19 tys. zł. Marka cieszy się już dużą renomą i udowodniła, że jest zawsze na bieżąco z kulinarnymi trendami. Wiosną uruchomiła nowy koncept mobilny Fit Ice Cream. Na życzenie klientów wprowadziła do oferty erytrytol, który można kupić w małych i dużych (kilogramowych) opakowaniach. Pracuje nad nowymi produktami, które zawsze są zaskoczeniem i nowością na rynku.
Fit Cake działa od 2016 roku, a wywodzi się z Białegostoku.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.