Gala Liderzy Przyszłości i Firmy Rodzinne z udziałem gwiazd
Dr Milena Gołda - redaktor naczelna magazynu, podkreśliła jak wraz z zespołem redakcji codziennie stara się promować polską przedsiębiorczość, firmy rodzinne, sukcesję, topowe marki i biznesmenów, którzy mają aspiracje międzynarodowe. Dlatego podczas IV Gali Biznesu zostały wręczone nagrody w pięciu kategoriach: „Firma rodzinna roku”, „Top Polish Brands”, „Top Global Brands”, „Lider Biznesu”, „Diamenty biznesu”.
Wydarzenie poprowadzili dr Milena Golda oraz Zygmunt Chajzer.
Poza liczynym gronem biznesowym nie zabrakło gwiazd polskiego show biznesu, które za swoje działania i przedsiębiorczość oraz wielkie serce odebrały nagrody od redakcji CEOWORLD Magazine. W gali uczestniczyli mi. : Edyta Górniak, Małgorzata Rozenek - Majdan, Radosław Majdan, Ewa Chodakowska z mężem, Agustin Egurrola, Ola Nowak, Celina Statkiewicz, Paweł Korzeniowski oraz Joanna Przetakiewicz.
Galę uświetnił występ skrzypaczki Kamili Malik z dziećmi, tenora Roberto Cresca z Dominiką Zamarą, występ artystek z Ukrainy zespołu „ Z Lasu” i Bartasa Szymoniaka z utworami „ Kocham wolność” i „ Wojownik z miłości”.
Nagrody otrzymali między innymi:
Małgorzata Rozenek – Majdan
statuetka “Top Polish Brands” dla firmy Mrs. Drama
Małgorzata Rozenek - Majdan z mężem Radosławem Majdan
- statuetka „Serce Charytatywności”
Ewa Chodakowska i Lefteris Kavoukis - statuetka „Top Polish Brands” dla BeBio
- statuetka „Firma Rodzinna” dla BeBio
- statuetka „Serce Charytatywności”
Edyta Górniak - statuetka „Top Polish Brands” dla Akademii Przebudzenia
- statuetka „Serce Charytatywności”
Agustin Egurrola – statuetka „Lider Biznesu” dla Egurrola Dance Studio
- statuetka „Serce Charytatywności”
Zygmunt Chajzer – statuetka „Serce Charytatywności”
Tomasz Misiak - filantrop i biznesman - statuetka „Serce Charytatywności”
Po części biznesowej Gali odbyła się część charytatywna, gdzie na licytacji zebrano ponad 60 tysięcy złotych na Fundację Honor Pomagania Dzieciom.
Fundacja przeznaczy zebrane środki finansowe z licytacji na pomoc sierotom z Ukrainy i uchodźcom. Na licytacji były między innymi: obrazy artystów malarzy, szal z Janavi India, studia MBA z Uczelni Nauk Społecznych, bony do OT.CO Clinic.
Nie zabrakło również nowości. Tego wieczoru miała miejsce premiera publikacji pod redakcją dr Mileny Gołdy pt.: “Liderzy Przyszłości”, która z pewnością będzie inspiracją do stania się liderem w swojej branży oraz odpowie na pytanie kim jest lider jutra.
Ten szczególny wieczór uwieńczony został sesją zdjęciową na ściance z gwiazdami, rozmowami w kuluarach oraz afterparty w barze Hotelu Bristol.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.