Komunikaty PR

Galeco z tytułem Złotego Championa Roku 2021

2021-06-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.15 MB )

10 czerwca poznaliśmy wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2021 organizowanych przez ASM – Centrum Analiz i Badań Rynku. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się w Hotelu Windsor w Jachrance, a wśród wyróżnionych nie zabrakło czołowego producenta systemów rynnowych w Polsce – firmy Galeco.

17. edycja rankingu popularności marek budowlanych, podobnie jak w roku ubiegłym, toczyła się w cieniu pandemii koronawirusa. COVID-19 mocno ograniczył działania na linii producent – wykonawca i wymusił poszukiwanie nowych dróg budowania oraz podtrzymywania relacji biznesowych. Fachowcy, którzy stają się często nieoficjalnymi ambasadorami marek, mają bowiem ogromny wpływ na ich postrzeganie oraz wyniki sprzedażowe.

The best of the best

Ranking Budowlana Marka Roku 2021 został stworzony na podstawie badania przeprowadzonego wśród ponad 2 500 firm wykonawczych z całej Polski. Klasyfikacja dotyczy producentów materiałów budowlanych podzielonych na 43 kategorie i wyraża preferencje zakupowe klientów. Badanie uchodzi za jedno z największych oraz najbardziej rzetelnych z przeprowadzanych w naszym kraju. Skrupulatnie analizowane dane zostają opracowane w formie raportów i przedstawiają nie tylko aktualną lokatę opartą o roczny cykl stosowania produktów, ale i poziom współpracy producentów z wykonawcami w danym roku. W ten sposób przyznawane są tytuły Złotych, Srebrnych i Brązowych Budowlanych Marek Roku oraz wyróżnienia w każdej z kategorii. Firmy, które niezmiennie od wielu lat utrzymują się w ścisłej czołówce, a także cieszą się renomą wśród wykonawców zostają odznaczone tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku.

We are the Champions

- Tytuł Złotego Championa Roku 2021 w kategorii „Systemy Rynnowe”, to ogromny prestiż i satysfakcja, bo stanowi swoiste zwieńczenie wieloletniej ciężkiej pracy oraz starań o utrzymanie pozycji lidera w swojej branży  – mówi Szczepan Buryło, Prezes Zarządu Galeco. – Szczególnie cieszy nas, że wyróżnienie przyznawane jest przez samych Wykonawców, bo to właśnie oni na co dzień pracują na produktach naszej marki i to właśnie ich opinia jest dla nas szczególnie ważna. Tytuł Złotego Championa Roku 2021 napędza do dalszej pracy i ciągłego udoskonalania swojej oferty - dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma 8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:00

8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe

82 proc. pracowników jest dziś narażonych na wypalenie zawodowe[1] - wynika z badania firmy Mercer przeprowadzonego w sierpniu tego roku. Nic dziwnego – błyskawicznie zmieniający
Firma Odbudowa firm rodzinnych po powodzi
2024-09-26 | 16:00

Odbudowa firm rodzinnych po powodzi

Powódź, która dotknęła południowe regiony Polski, zniszczyła nie tylko majątki prywatne, ale także uderzyła w fundamenty lokalnych gospodarek, w tym przedsiębiorstwa
Firma Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa
2024-09-26 | 13:00

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to coroczne wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości i promowanie bezpiecznych praktyk w miejscu pracy. W tym roku tematem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.