Gatta z nowym konceptem salonu w centrum handlowym Atrium Promenada
Gatta otworzyła salon w nowej części centrum handlowego Promenada w Warszawie. Położona na poziomie +1 przestrzeń to najnowszy koncept marki zaprojektowany w oparciu o światowe trendy. Szeroki asortyment produktów oraz ich dostępność tworzą przyjazne miejsce dla Klientek. Sama ekspozycja - manekiny to majstersztyk na najwyższym, globalnym poziomie.
Nowe miejsce stworzone przez Gatta utrzymane jest w jasnej, minimalistycznej, ale bardzo kobiecej stylistyce dzięki czemu w wyjątkowy sposób wyeksponowana jest nowa kolekcja firmy. Ta przestrzeń została dopasowana do oczekiwań i potrzeb wszystkich kobiet. Znajdziemy w niej rajstopy i pończochy, bieliznę na co dzień oraz intymną, odzież seamlessową, a także sportową.
– Uruchomiliśmy salon w nowej części Atrium Promenada, aby być wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasze klientki. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą sieć sprzedażową w Warszawie, prezentując nową ofertę dopasowaną do oczekiwań kobiet, tłumaczy Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta. Dodaje, chcemy być ekspertem i innowatorem we wszystkich kategoriach „blisko ciała”, dlatego nieustannie się zmieniamy, tworząc wyjątkową, a także utrzymaną w światowych trendach kobiecą przestrzeń również w naszych salonach.
Salon Gatta w nowym wydaniu to efekt zmian związanych z nową strategię biznesową i marketingową firmy. Jej ważnym elementem jest nowe logo, które zawisło nad salonem marki w Atrium Promenada. Proces rebrandingu firmy zaplanowany jest na najbliższe dwa lata.

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.