Glovo z najszerszą ofertą restauracyjno-handlową w Polsce
W ciągu ostatniego roku Glovo odnotowało skokowy – 40% – wzrost liczby aktywnych partnerów z branży gastronomicznej i handlowej, stając się tym samym aplikacją z najszerszym wyborem sklepów i restauracji w Polsce. Już co czwarta restauracja w kraju jest dostępna w aplikacji Glovo.
W zeszłym roku postawiliśmy na intensywne wsparcie lokalnych przedsiębiorstw oraz dalszą ekspansję naszego zasięgu, co przełożyło się na dynamiczny wzrost naszego biznesu. Na ten moment mamy ponad 14 000 aktywnych partnerów, co oznacza, że jesteśmy w Polsce platformą z największym wyborem restauracji i sklepów. Szybko zwiększamy nasz udział rynkowy i jestem pewien, że już niedługo Glovo będzie numerem jeden także pod względem liczby realizowanych dostaw – mówi Carlos A. Silvan, General Manager Glovo Polska. – Dzisiaj w Polsce działa zarówno część biznesowa, jak i technologiczna Glovo, czyli drugi po Hiszpanii największy hub, gdzie rozwijamy i wdrażamy technologie dla wszystkich 25 krajów, w których działamy – dodaje.
Glovo podwoiło również dwa inne kluczowe parametry. Po pierwsze zasięg dotarcia – usługi dostępne są już w 200 miastach w całej Polsce, co oznacza dostęp do aplikacji dla 50% mieszkańców kraju i 80% populacji miejskiej. Po drugie, ofertę sklepów - zwiększając liczbę kategorii dostępnych w Glovo. Teraz, poprzez aplikację można zamawiać m.in. kwiaty, zakupy spożywcze, elementy wyposażenia wnętrz, lody, wyroby cukiernicze, artykuły biurowe czy nawet ubrania.
W 2023 kontynuujemy ekspansję na polskim rynku, kładąc silny nacisk na dalszy rozwój oferty w naszej aplikacji oraz – niezmiennie – podnoszenie poziomu usług zarówno dla użytkowników, partnerów, jak i kurierów. Cały czas pozyskujemy nowych partnerów - zarówno restauracje, jak i sklepy czy sieci handlowe z różnych kategorii, oferując im dodatkowy kanał sprzedaży i źródło przychodu – uzupełnia Carlos A. Silvan.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.