GLS rozpoczyna międzynarodową kampanię marki
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
GLS rozpoczyna międzynarodową kampanię marki:
- Kampania pokazuje wyjątkowy charakter GLS: jej spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
- Przygotowana we współpracy z dentsuACHTUNG! kampania nawiązuje do zeszłorocznego odświeżenia marki GLS.
Amsterdam, 30 maja 2022 r. – GLS rozpoczyna dzisiaj międzynarodową kampanię poświęconą swojej marce. Po zeszłorocznym wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej, teraz GLS realizuje kolejne działanie związane z budowaniem swojej marki. W ramach kampanii przygotowanej we współpracy z agencją kreatywną dentsuACHTUNG!, GLS pokazuje jedną ze swoich najważniejszych cech: spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
Kampania powstała w oparciu o przekonanie firmy, że zarówno dla nadawców, jak i odbiorców „to nie jest zwykła paczka”. Akcja zbudowana została wokół kluczowych momentów interakcji z klientami – odbioru lub dostawy paczki. Ilustruje to, że każda przesyłka to o wiele więcej niż tylko jej zawartość. To w istocie nadzieje, marzenia i ambicje nadawców i odbiorców. Krótkie filmy wideo koncentrują się wokół scen specjalnej dostawy, pokazując znaczenie usług GLS w codziennym życiu ludzi.
Prowadzona w Europie i Ameryce Północnej kampania aktywnie komunikuje niedawno odświeżoną markę GLS. – W ubiegłym roku poczyniliśmy kilka ważnych kroków, aby jeszcze bardziej wzmocnić i wyróżnić naszą markę, intensyfikując przekaz, tak aby stać się ulubionym partnerem dla odbiorców usług kurierskich. Międzynarodowa kampania jest kolejnym ważnym krokiem, dzięki któremu przekaz GLS będzie obecny na naszych rynkach – mówi Marleen Rooders, senior manager group strategy, marketing & communications w GLS.
Przekaz GLS został przełożony na kampanię przez agencję dentsuACHTUNG! – Aby pokazać, że GLS jest marka zorientowaną na ludzi, postanowiliśmy wykorzystać inną perspektywę związaną z dostarczaniem przesyłek, tj. osobą odbierającą paczkę. Dla niej to nie jest tylko paczka, ponieważ to, co zawiera, wnosi pewną wartość do jej życia. We wszystkich sytuacjach, które pokazujemy w kampanii, proste zdarzenie, jakim jest dostarczenie przesyłki, znaczy bardzo wiele dla konkretnej osoby. Hasło marki „Parcels to People” podsumowuje to w trzech słowach – komentuje Diederik Mulder, art director w dentsuACHTUNG!.
– Ta kampania to rozwinięcie naszego indywidualnego podejścia do dostarczania przesyłek wynikającego ze zrozumienia marzeń, ambicji i emocji odbiorców i nadawców. Realizacja tak dużego projektu jest kolejnym krokiem w kierunku umocnienia naszej marki na rynku. Oprócz emisji spotów, duży nacisk kładziemy również na inne materiały promocyjne. Będzie je można zobaczyć w wielu przestrzeniach zarówno tych cyfrowych, jak i fizycznych. Wierzymy, że kampania spodoba się jej odbiorcom nie mniej niż nam! Jesteśmy tym bardzo podekscytowani – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.
Kampania obejmie różnorodne media takie jak wideo, radio, reklamę cyfrową, materiały drukowane, reklamę zewnętrzną oraz kanały społecznościowe . Będzie realizowana w Europie i Ameryce Północnej – na pierwszych rynkach działania będą widoczne już 30 maja.
DANE KAMPANII:
Klient: GLS
Agencja: dentsuACHTUNG!
Dyrektorzy kreatywni: Samyr Souen i Bern Hunter
Specjaliści kreatywni: Diederik Mulder i Daniel Bunde-Pedersen
Dyrektor ds. strategii: Gerben van der Zwaard
Dyrektorzy ds. klientów: Ralph Balk, Manon Patty
Produkcja agencyjna: Joze Rikken, Marc Elbers
Realizacja: Halal
Reżyser i fotograf: Noel Loozen
Offline: 21jumpcut/ Arthur Ivens
Muzyka: Sjam Sjamsoedin
Dźwięk: Sharkee HaaiFaai
Postprodukcja: Laurens Orij/ Krabsalad
Reżyser zdjęć: Tim Kerbosch
Poniżej linki do materiałów kreatywnych:
https://youtu.be/z1PkSP62hJ8
https://youtu.be/EAhjoZ_kqPA
https://youtu.be/ZVpbLwrcMlE
Więcej informacji
Małgorzata Markowska, GLS Poland
E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com
Telefon: +48 695 354 791
Adriana Kondratowicz, PR Expert
E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl
Telefon: + 48 502 332 358
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom w ponad 40 krajach wysokiej jakości usługi. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.
O dentsuACHTUNG!
Agencja dentsuACHTUNG! działa na styku brandingu i tworzenia doświadczenia, łącząc cztery dyscypliny, którymi są: pozycjonowanie i tożsamość marki, produkty i doświadczenia, social media & treści oraz kampanie i aktywizacja odbiorców. W myśl hasła „odważnie, do przodu” jako zasady przewodniej firmy, są partnerem dla marek, które chcą iść naprzód, odchodząc od status quo. Kreatywność i skuteczność agencji zostały wyróżnione licznymi nagrodami, m.in. Dutch Creativity Awards, ADCN, Esprix, Effie, D&AD, Eurobest, Cannes Lions i Webby. dentsuACHTUNG! jest częścią grupy dentsu.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.