Komunikaty PR

GLS rozpoczyna międzynarodową kampanię marki

2022-05-30  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

GLS rozpoczyna międzynarodową kampanię marki:

  • Kampania pokazuje wyjątkowy charakter GLS: jej spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.
  • Przygotowana we współpracy z dentsuACHTUNG! kampania nawiązuje do zeszłorocznego odświeżenia marki GLS.

 

Amsterdam, 30 maja 2022 r. – GLS rozpoczyna dzisiaj międzynarodową kampanię poświęconą swojej marce. Po zeszłorocznym wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej, teraz GLS realizuje kolejne działanie związane z budowaniem swojej marki. W ramach kampanii przygotowanej we współpracy z agencją kreatywną dentsuACHTUNG!, GLS pokazuje jedną ze swoich najważniejszych cech: spersonalizowane podejście do dostarczania przesyłek.

Kampania powstała w oparciu o przekonanie firmy, że zarówno dla nadawców, jak i odbiorców „to nie jest zwykła paczka”. Akcja zbudowana została wokół kluczowych momentów interakcji z klientami – odbioru lub dostawy paczki. Ilustruje to, że każda przesyłka to o wiele więcej niż tylko jej zawartość. To w istocie nadzieje, marzenia i ambicje nadawców i odbiorców. Krótkie filmy wideo koncentrują się wokół scen specjalnej dostawy, pokazując znaczenie usług GLS w codziennym życiu ludzi.

Prowadzona w Europie i Ameryce Północnej kampania aktywnie komunikuje niedawno odświeżoną markę GLS. – W ubiegłym roku poczyniliśmy kilka ważnych kroków, aby jeszcze bardziej wzmocnić i wyróżnić naszą markę, intensyfikując przekaz, tak aby stać się ulubionym partnerem dla odbiorców usług kurierskich. Międzynarodowa kampania jest kolejnym ważnym krokiem, dzięki któremu przekaz GLS będzie obecny na naszych rynkach – mówi Marleen Rooders, senior manager group strategy, marketing & communications w GLS.

Przekaz GLS został przełożony na kampanię przez agencję dentsuACHTUNG! – Aby pokazać, że GLS jest marka zorientowaną na ludzi, postanowiliśmy wykorzystać inną perspektywę związaną z dostarczaniem przesyłek, tj. osobą odbierającą paczkę. Dla niej to nie jest tylko paczka, ponieważ to, co zawiera, wnosi pewną wartość do jej życia. We wszystkich sytuacjach, które pokazujemy w kampanii, proste zdarzenie, jakim jest dostarczenie przesyłki, znaczy bardzo wiele dla konkretnej osoby. Hasło marki „Parcels to People” podsumowuje to w trzech słowach – komentuje Diederik Mulder, art director w dentsuACHTUNG!.

Ta kampania to rozwinięcie naszego indywidualnego podejścia do dostarczania przesyłek wynikającego ze zrozumienia marzeń, ambicji i emocji odbiorców i nadawców. Realizacja tak dużego projektu jest kolejnym krokiem w kierunku umocnienia naszej marki na rynku. Oprócz emisji spotów, duży nacisk kładziemy również na inne materiały promocyjne. Będzie je można zobaczyć w wielu przestrzeniach zarówno tych cyfrowych, jak i fizycznych. Wierzymy, że kampania spodoba się jej odbiorcom nie mniej niż nam! Jesteśmy tym bardzo podekscytowani – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.

Kampania obejmie różnorodne media takie jak wideo, radio, reklamę cyfrową, materiały drukowane, reklamę zewnętrzną oraz  kanały społecznościowe . Będzie realizowana w Europie i Ameryce Północnej – na pierwszych rynkach działania będą widoczne już 30 maja.

 

DANE KAMPANII:

Klient: GLS

Agencja: dentsuACHTUNG!

Dyrektorzy kreatywni: Samyr Souen i Bern Hunter
Specjaliści kreatywni: Diederik Mulder i Daniel Bunde-Pedersen

Dyrektor ds. strategii: Gerben van der Zwaard

Dyrektorzy ds. klientów: Ralph Balk, Manon Patty

Produkcja agencyjna: Joze Rikken, Marc Elbers

Realizacja: Halal

Reżyser i fotograf: Noel Loozen

Offline: 21jumpcut/ Arthur Ivens

Muzyka: Sjam Sjamsoedin

Dźwięk: Sharkee HaaiFaai

Postprodukcja: Laurens Orij/ Krabsalad

Reżyser zdjęć: Tim Kerbosch

 

Poniżej linki do materiałów kreatywnych:

https://youtu.be/z1PkSP62hJ8

https://youtu.be/EAhjoZ_kqPA

https://youtu.be/ZVpbLwrcMlE

 

Więcej informacji

Małgorzata Markowska, GLS Poland

E-mail: malgorzata.markowska@gls-poland.com

Telefon: +48 695 354 791   

 

Adriana Kondratowicz, PR Expert

E-mail: akondratowicz@prexpert.com.pl 

Telefon: + 48 502 332 358

 

O Grupie GLS

Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom w ponad 40 krajach wysokiej jakości usługi. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

O dentsuACHTUNG!

Agencja dentsuACHTUNG! działa na styku brandingu i tworzenia doświadczenia, łącząc cztery dyscypliny, którymi są: pozycjonowanie i tożsamość marki, produkty i doświadczenia, social media & treści oraz kampanie i aktywizacja odbiorców. W myśl hasła „odważnie, do przodu” jako zasady przewodniej firmy, są partnerem dla marek, które chcą iść naprzód, odchodząc od status quo. Kreatywność i skuteczność agencji zostały wyróżnione licznymi nagrodami, m.in. Dutch Creativity Awards, ADCN, Esprix, Effie, D&AD, Eurobest, Cannes Lions i Webby. dentsuACHTUNG! jest częścią grupy dentsu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.