Goodyear na targach IAA Transportation 2024
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Podczas targów IAA Transportation 2024, które odbędą się w dniach 17-22 września w Hanowerze, firma Goodyear zaprezentuje swój kompleksowy pakiet rozwiązań Goodyear Total Mobility, umożliwiający flotom realizację celów zrównoważonego rozwoju bez uszczerbku w zakresie zwiększania wydajności i konkurencyjności. Producent przybliży również zasady działania swojej nowej oferty Tires-As-a-Service, czyli ‘opony jako usługa’. Stoisko Goodyeara będzie zlokalizowane w hali 21, na stanowisku B38. Targi IAA Transportation, będące wiodącą międzynarodową platformą dla pojazdów użytkowych, transportu i logistyki, stanowią dla Goodyeara doskonałą okazję do zaprezentowania innowacyjnych produktów i usług w ramach pakietu Total Mobility, które wspierają floty transportowe w dynamicznie zmieniającym się krajobrazie logistycznym. Goodyear jest przekonany, że dzięki kompleksowym rozwiązaniom w zakresie mobilności zrównoważony rozwój i wysoka wydajność mogą być zintegrowanymi celami. Opony jako usługa Oprócz znanych już rozwiązań, Goodyear przedstawi niedawno wprowadzoną ofertę Tires-As-a-Service, czyli ‘opony jako usługa’, która pozwala producentowi zarządzać kompleksową obsługą opon w imieniu swoich klientów. To oparte na subskrypcji rozwiązanie pomaga flotom oszczędzać czas i pieniądze poprzez zewnętrzne zarządzanie oponami, wydłużając sprawność pojazdów i zmniejszając liczbę awarii. „Jesteśmy podekscytowani możliwością uczestnictwa w targach IAA Transportation 2024. To wydarzenie to doskonała okazja do zaprezentowania naszego ekosystemu rozwiązań Goodyear Total Mobility. Centralna lokalizacja na targach podkreśla, jak nasze innowacyjne rozwiązania mogą pomóc flotom stać się bardziej wydajnymi i zrównoważonymi,” powiedział Maciej Szymański, dyrektor Goodyear ds. marketingu w segmencie opon użytkowych w Europie. Odwiedzający stoisko Goodyeara będą mogli osobiście przekonać się o korzyściach płynących z zastosowania pakietu Goodyear Total Mobility dzięki interaktywnym pokazom oraz bezpośrednim rozmowom z ekspertami. |

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prace nad unijnym budżetem po 2027 roku nabierają tempa. Projekt ma być gotowy w lipcu
W Parlamencie Europejskim głosowanie nad sprawozdaniem dotyczącym wieloletniego budżetu UE na lata 2028–2034. Uwzględnia ono stanowisko PE ws. priorytetów na kolejną perspektywę finansową, ale też struktury i zasobów budżetu. Priorytetem ma być m.in. kwestia obronności ze względu na globalne napięcia geopolityczne i wojnę w Ukrainie. Zdaniem europosła PiS w pracach nad wieloletnimi ramami finansowymi brakuje rzetelnej debaty o źródłach finansowania planowanych wydatków i konieczności szukania oszczędności. Obawia się przy tym niekorzystnych zmian w polityce spójności i polityce rolnej.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar

Na wtorkowym posiedzeniu Parlamentu Europejskiego posłowie zgodzili się w trybie pilnym procedować kwestię zmiany dotyczącej redukcji emisji CO2 dla nowych aut osobowych i dostawczych. Głosowanie w tej sprawie odbędzie się w czwartek 8 maja. Dzięki zmianie podejścia do obowiązku corocznej redukcji dwutlenku węgla producenci samochodów mogą uniknąć grożących im kar, które pewnie przełożyłyby się na wzrost cen dla klienta końcowego oraz na dalsze pogorszenie kondycji branży.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.