GUESS otwiera sklep typu POP-up w Atrium Prome
Amerykańska marka Guess rozwija swój nowy koncept handlowy w Atrium Promenada. Sklep typu pop-up otwarty w warszawskiej galerii jest póki co jedynym w tym mieście i jednym z kilku w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie, a kolejne w 2022 roku.
W pop upie znajdą się produkty z kolekcji Activewear, która dzieli się na 2 kategorie: Athleisure (60% asortymentu) i Activewear (40%).
Pod brandem Activewear Guess oferuje funkcjonalną odzież, akcesoria i obuwie na każdy aktywny dzień. Produkty z tej linii cechują: minimalistyczny design i funkcyjne tkaniny. Asortyment tworzący tę kolekcję powstaje z zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałów wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności zapewniającej ochronę przed wiatrem i innymi trudnymi warunkami pogodowymi.
Produkty Athleisure wykonane są przede wszystkim ze Scuba Lenzing oraz z materiałów organicznych
i pochodzących z recyklingu. Wszystkie powstały w sposób zrównoważony. Dzięki kodowi QR klienci mogą zapoznać się ze szczegółami procesu produkcji całego asortymentu marki.
– Pop-up store’y to formuła dobrze sprawdzona w Promenadzie. Od kilku już lat z sukcesem udostępniamy naszą przestrzeń zarówno młodym polskim markom, stawiającym swoje pierwsze kroki w modowym biznesie offline, jak i dużym światowym brandom, które oferują limitowane kolekcje czy też weryfikują poprzez ten koncept handlowy swoje najnowsze koncepcje marketingowe. Cieszę się, że to właśnie w naszym centrum Guess zaoferuje swoje nowości warszawskim klientom. Wierzę też, że pop-up marki będzie skuteczną odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących najnowszych trendów, niepowtarzalnych, a przy tym zrównoważonych produktów wysokiej jakości, których nie można nabyć w standardowych sklepach – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.
Założona w 1981 roku firma Guess, znana przede wszystkim z produkcji jeansów, obecnie projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, jeansów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Asortyment marki jest dostępny w sklepach firmowych oraz najlepszych domach towarowych i salonach multibrandowych na całym świecie. W Polsce Guess posiada obecnie 36 sklepów. Nowo powstające pop-up’y stanowią uzupełnienie standardowej oferty marki.
Pop-up store Guess Activewear w Atrium Promenada znajduje się na poziomie 0, przy fontannie. To już drugi sklep tej marki w tym formacie w portfolio centrów handlowych Atrium w Polsce. W maju br. tymczasowy koncept handlowy brandu został uruchomiony w Atrium Copernicus w Toruniu.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.