Komunikaty PR

Haier oficjalnym partnerem Roland Garros 2024

2024-06-10  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Cybulska
Studio 111

Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl

Haier, marka numer jeden na rynku AGD na świecie, staje u boku największych mistrzów tenisa jako Oficjalny Partner turnieju Roland Garros rozgrywanego od 26 maja do 9 czerwca 2024.

Elegancja, precyzja i niesamowite osiągnięcia to cechy poszukiwane przez fanów tenisa, których liczba przekracza miliard na całym świecie. Te wartości sprawiły, że wejście firmy Haier w świat tenisa i rola Oficjalnego Partnera turnieju były naturalnym wyborem, biorąc pod uwagę, że marka ta zawsze była kreatorem wyjątkowych doświadczeń i ekosystemów dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

W latach 2024 i 2025 Haier będzie partnerem najbardziej prestiżowych międzynarodowych turniejów tenisowych, wspierając mistrzów tego sportu, którzy podzielają wartości marki: pełne zaangażowanie w osiąganie najwyższych poziomów doskonałości i drobiazgowa troska o detale. Aby być najlepszym na świecie, potrzebna jest precyzja, dbałość o szczegóły i nienaganny styl. Cechy te znajdziemy zarówno u największych sportowców, jak i w rozwiązaniach Haier.

Roland Garros jest okazją do przedstawienia nowego międzynarodowego ambasadora marki Haier – Any Ivanović – byłej tenisistki numer jeden na świecie. Ambasadorka będzie twarzą marki przez cały czas trwania turnieju, wspierając jej działania i angażując publiczność. Ana Ivanović wygrała 15 turniejów singlowych WTA w swojej karierze, w tym Roland Garros w 2008 roku, kiedy to osiągnęła pierwsze miejsce w rankingu WTA.

„Jestem bardzo podekscytowana współpracą z Haier, firmą, która nie tylko jest zgodna z moimi wartościami, ale także doskonale pasuje do mojego stylu życia” – komentuje Ana Ivanović, była liderka światowego rankingu tenisistek. „Jako była profesjonalna zawodniczka, a teraz matka trójki dzieci, cenię rzeczy, które mogą mi pomóc w codziennym życiu. Haier zapewnia najbardziej odpowiednie zunifikowane rozwiązania, które łączą innowacje i design. Marka daje mi przewagę, której szukam, jeśli chodzi o stylowe urządzenia domowe.”

„Wybierając tenisistkę na naszą ambasadorkę, chcieliśmy zwiększyć poczucie autentyczności i wzmocnić relacje z fanami tenisa” – komentuje Gianpiero Morbello, Head of Brand Strategy and IoT Haier Europe. „Aby zostać numerem jeden, trzeba wierzyć w swój talent, poświęcać mu wiele czasu i zaangażowania oraz zawsze dążyć do perfekcji. Roland Garros to doskonałe miejsce, aby przedstawić Anę i wartości, które dzieli z firmą Haier, a tym samym ze światem tenisa. Dlatego nasza obecność zarówno na korcie jak i w samym Paryżu będzie intensywna, a wszystko dzięki kampanii 360°, która podkreśli innowacyjność, design i doskonałość detali – cechy charakterystyczne dla firmy Haier”.

Marka Haier będzie widoczna zarówno przy kortach jak i w specjalnej strefie na Place des Mousquetaires – w sercu Roland Garros. Będą tam eksponowane zaawansowane technologicznie rozwiązania Haier w specjalnie stworzonym na to wydarzenie stylu. Odwiedzający będą mogli cieszyć się atmosferą stworzoną przez gości specjalnych, kibiców i międzynarodową społeczność zgromadzoną na turnieju. Będzie można również poznać najnowsze innowacyjne produkty, takie jak pralkę i suszarkę z serii X11, które wyróżniają się szeregiem funkcjonalnych rozwiązań, lodówkę Cube 90 Series 7 z najnowszymi technologiami Fresh Techs oraz zmywarkę I-Pro Shine Series 7, która należy do rodziny urządzeń o klasie energetycznej A-30%. Będzie również okazja do poznania wyjątkowego stylu i unikalnego designu piekarnika i kompaktowej kuchenki mikrofalowej ID Ultimate Series 6 oraz urządzeń małego AGD do kuchni I-Master Series 5, które gwarantują profesjonalną wydajność i wyjątkową wszechstronność zastosowań. Odwiedzający będą mieli także niepowtarzalną okazję do interakcji z produktami Haier oraz wzięcia udziału w specjalnych zajęciach o tematyce sportowej.

To partnerstwo ze światem tenisa doskonale wpisuje się w strategię Haier, której celem jest współpraca ze wszystkim co wyjątkowe oraz dotarcie do grupy docelowej: konsumentów, którzy preferują eleganckie wzornictwo, personalizację i najwyższą jakość.

Poza turniejem Roland-Garros, w 2024 i 2025 roku Haier będzie partnerem turniejów najwyższej klasy, w tym Mutua Madrid Open, Nitto ATP Finals, Rolex Paris Masters. Z kolei turniej ATP 500 Hamburg Open i dwa turnieje ATP 250, Playa Laguna Croatia Open Umag i European Open (Antwerpia), uzupełniają portfolio wydarzeń tenisowych z udziałem Haier.

Po osiągnięciu znakomitych wyników w zakresie świadomości i postrzegania marki w 2023 r., Haier kontynuuje swoją podróż w stronę globalnej afirmacji marki, podkreślając swoją pozycję lidera i innowatora.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Studio 111
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.

Firma

Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.

Ochrona środowiska

Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.