Akcja TIM Mikołajów 2021 zakończona spektakularnym sukcesem
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Okres Bożego Narodzenia to magiczny czas, kiedy warto rozejrzeć się wokół i pomóc tym, którym świętowanie uniemożliwiają przeciwności losu czy brak zdrowia. Pamięta o tym TIM S.A. Firma wraz ze swoimi klientami już drugi rok z rzędu pomogła najbardziej potrzebującym w ramach akcji TIM Mikołajów. Wsparcie finansowe trafiło do 18 fundacji i innych instytucji z całej Polski.
TIM S.A., prowadząc platformę internetową TIM.pl, stał się ogólnopolskim liderem dystrybucji i pionierem e-commerce B2B w branży elektrotechnicznej. Historia firmy sięga końca lat 80. ubiegłego wieku. Centrala spółki znajduje się we Wrocławiu, jednak jej biura handlowe ulokowane są w siedemnastu miastach w całej Polsce – i to właśnie w tych 17 regionach zostali wybrani beneficjenci akcji.
TIM Mikołajów – przekażmy wspólnie MOC!
– Już po raz drugi z rzędu przeprowadziliśmy akcję świąteczną, w ramach której zrezygnowaliśmy z zakupu prezentów świątecznych dla klientów, a w zamian przekazaliśmy przeznaczone na ten cel środki lokalnym fundacjom i instytucjom – mówi Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM S.A. – Jesteśmy liderem, więc naszym obowiązkiem jest wspieranie lokalnych społeczności, w których działamy, a także wyznaczanie trendów w branży w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Obie te przesłanki zawarte są w naszej strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro – tłumaczy Folta.
W efekcie pula środków o łącznej wartości ponad 350 000 złotych trafiła do lokalnych instytucji i fundacji. Na każdy z siedemnastu regionów przypadła darowizna w kwocie 21 000 zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to 13 000 zł. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji 35 producentów produktów, które TIM ma w swojej ofercie. W wyborze beneficjentów aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl, którzy w ankiecie online z dużym zaangażowaniem wskazywali ich zdaniem najbardziej potrzebujące instytucje ze swojej okolicy.
Beneficjenci TIM-u Mikołajów 2021
Pomimo tego, że TIM działa w 17 regionach, w drugiej edycji akcji wybrano 18 beneficjentów. Firmę zaskoczyli klienci Biura Handlowego z Radomia, którzy równą liczbę wskazań oddali w ankiecie na dwa podmioty. W związku z tym TIM postanowił podzielić przypadającą na ten region kwotę i wesprzeć oba podmioty.
Pośród wybranych beneficjentów znajdują się instytucje o różnym przedmiocie działalności. Są to zarówno domy dziecka, hospicja, fundacje pomocowe czy nawet klub sportowy. Pełna lista obdarowanych podmiotów obejmuje:
- Stowarzyszenie „Bezpieczeństwo Dziecka” – Bydgoszcz,
- Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej – Częstochowa,
- Fundację Hospicjum Pomorze Dzieciom – Gdańsk,
- Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” – Katowice,
- Stowarzyszenie „Kolory” – Leszno,
- Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia – Lublin,
- Fundację Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat” – Łódź,
- Fundację Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym – Opole,
- Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Nasz Dom” – Poznań,
- Stowarzyszenie Klub „Amazonki” w Pionkach – Radom,
- Fundację z Uśmiechem – Radom,
- Szczeciński Klub Sportowy „Husaria” – Szczecin,
- Stowarzyszenie Opieki Nad Dziećmi Opuszczonymi – Toruń,
- Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Świdnicy – Wałbrzych,
- Fundację Warszawskie Hospicjum dla Dzieci – Warszawa,
- Stowarzyszenie Pomocy „Akson” – WOK,
- Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra” – Wrocław,
- Fundację „Spoko Tato” – Zielona Góra.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.