Komunikaty PR

Akcja TIM Mikołajów 2021 zakończona spektakularnym sukcesem

2022-01-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania pdf ( 0.2 MB )

Okres Bożego Narodzenia to magiczny czas, kiedy warto rozejrzeć się wokół i pomóc tym, którym świętowanie uniemożliwiają przeciwności losu czy brak zdrowia. Pamięta o tym TIM S.A. Firma wraz ze swoimi klientami już drugi rok z rzędu pomogła najbardziej potrzebującym w ramach akcji TIM Mikołajów. Wsparcie finansowe trafiło do 18 fundacji i innych instytucji z całej Polski.

TIM S.A., prowadząc platformę internetową TIM.pl, stał się ogólnopolskim liderem dystrybucji i pionierem e-commerce B2B w branży elektrotechnicznej. Historia firmy sięga końca lat 80. ubiegłego wieku. Centrala spółki znajduje się we Wrocławiu, jednak jej biura handlowe ulokowane są w siedemnastu miastach w całej Polsce – i to właśnie w tych 17 regionach zostali wybrani beneficjenci akcji.

 

TIM Mikołajów – przekażmy wspólnie MOC!

– Już po raz drugi z rzędu przeprowadziliśmy akcję świąteczną, w ramach której zrezygnowaliśmy z zakupu prezentów świątecznych dla klientów, a w zamian przekazaliśmy przeznaczone na ten cel środki lokalnym fundacjom i instytucjom – mówi Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM S.A. – Jesteśmy liderem, więc naszym obowiązkiem jest wspieranie lokalnych społeczności, w których działamy, a także wyznaczanie trendów w branży w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Obie te przesłanki zawarte są w naszej strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro – tłumaczy Folta.

W efekcie pula środków o łącznej wartości ponad 350 000 złotych trafiła do lokalnych instytucji i fundacji. Na każdy z siedemnastu regionów przypadła darowizna w kwocie 21 000 zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to 13 000 zł. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji 35 producentów produktów, które TIM ma w swojej ofercie. W wyborze beneficjentów aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl, którzy w ankiecie online z dużym zaangażowaniem wskazywali ich zdaniem najbardziej potrzebujące instytucje ze swojej okolicy.

 

Beneficjenci TIM-u Mikołajów 2021

Pomimo tego, że TIM działa w 17 regionach, w drugiej edycji akcji wybrano 18 beneficjentów. Firmę zaskoczyli klienci Biura Handlowego z Radomia, którzy równą liczbę wskazań oddali w ankiecie na dwa podmioty. W związku z tym TIM postanowił podzielić przypadającą na ten region kwotę i wesprzeć oba podmioty.

Pośród wybranych beneficjentów znajdują się instytucje o różnym przedmiocie działalności. Są to zarówno domy dziecka, hospicja, fundacje pomocowe czy nawet klub sportowy. Pełna lista obdarowanych podmiotów obejmuje:

  • Stowarzyszenie „Bezpieczeństwo Dziecka” – Bydgoszcz,
  • Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej – Częstochowa,
  • Fundację Hospicjum Pomorze Dzieciom – Gdańsk,
  • Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” – Katowice,
  • Stowarzyszenie „Kolory” – Leszno,
  • Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia – Lublin,
  • Fundację Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat” – Łódź,
  • Fundację Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym – Opole,
  • Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Nasz Dom” – Poznań,
  • Stowarzyszenie Klub „Amazonki” w Pionkach – Radom,
  • Fundację z Uśmiechem – Radom,
  • Szczeciński Klub Sportowy „Husaria” – Szczecin,
  • Stowarzyszenie Opieki Nad Dziećmi Opuszczonymi – Toruń,
  • Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Świdnicy – Wałbrzych,
  • Fundację Warszawskie Hospicjum dla Dzieci – Warszawa,
  • Stowarzyszenie Pomocy „Akson” – WOK,
  • Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra” – Wrocław,
  • Fundację „Spoko Tato” – Zielona Góra.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.