Komunikaty PR

Akcja TIM Mikołajów 2021 zakończona spektakularnym sukcesem

2022-01-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania pdf ( 0.2 MB )

Okres Bożego Narodzenia to magiczny czas, kiedy warto rozejrzeć się wokół i pomóc tym, którym świętowanie uniemożliwiają przeciwności losu czy brak zdrowia. Pamięta o tym TIM S.A. Firma wraz ze swoimi klientami już drugi rok z rzędu pomogła najbardziej potrzebującym w ramach akcji TIM Mikołajów. Wsparcie finansowe trafiło do 18 fundacji i innych instytucji z całej Polski.

TIM S.A., prowadząc platformę internetową TIM.pl, stał się ogólnopolskim liderem dystrybucji i pionierem e-commerce B2B w branży elektrotechnicznej. Historia firmy sięga końca lat 80. ubiegłego wieku. Centrala spółki znajduje się we Wrocławiu, jednak jej biura handlowe ulokowane są w siedemnastu miastach w całej Polsce – i to właśnie w tych 17 regionach zostali wybrani beneficjenci akcji.

 

TIM Mikołajów – przekażmy wspólnie MOC!

– Już po raz drugi z rzędu przeprowadziliśmy akcję świąteczną, w ramach której zrezygnowaliśmy z zakupu prezentów świątecznych dla klientów, a w zamian przekazaliśmy przeznaczone na ten cel środki lokalnym fundacjom i instytucjom – mówi Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM S.A. – Jesteśmy liderem, więc naszym obowiązkiem jest wspieranie lokalnych społeczności, w których działamy, a także wyznaczanie trendów w branży w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Obie te przesłanki zawarte są w naszej strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro – tłumaczy Folta.

W efekcie pula środków o łącznej wartości ponad 350 000 złotych trafiła do lokalnych instytucji i fundacji. Na każdy z siedemnastu regionów przypadła darowizna w kwocie 21 000 zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to 13 000 zł. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji 35 producentów produktów, które TIM ma w swojej ofercie. W wyborze beneficjentów aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl, którzy w ankiecie online z dużym zaangażowaniem wskazywali ich zdaniem najbardziej potrzebujące instytucje ze swojej okolicy.

 

Beneficjenci TIM-u Mikołajów 2021

Pomimo tego, że TIM działa w 17 regionach, w drugiej edycji akcji wybrano 18 beneficjentów. Firmę zaskoczyli klienci Biura Handlowego z Radomia, którzy równą liczbę wskazań oddali w ankiecie na dwa podmioty. W związku z tym TIM postanowił podzielić przypadającą na ten region kwotę i wesprzeć oba podmioty.

Pośród wybranych beneficjentów znajdują się instytucje o różnym przedmiocie działalności. Są to zarówno domy dziecka, hospicja, fundacje pomocowe czy nawet klub sportowy. Pełna lista obdarowanych podmiotów obejmuje:

  • Stowarzyszenie „Bezpieczeństwo Dziecka” – Bydgoszcz,
  • Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej – Częstochowa,
  • Fundację Hospicjum Pomorze Dzieciom – Gdańsk,
  • Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” – Katowice,
  • Stowarzyszenie „Kolory” – Leszno,
  • Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia – Lublin,
  • Fundację Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat” – Łódź,
  • Fundację Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym – Opole,
  • Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Nasz Dom” – Poznań,
  • Stowarzyszenie Klub „Amazonki” w Pionkach – Radom,
  • Fundację z Uśmiechem – Radom,
  • Szczeciński Klub Sportowy „Husaria” – Szczecin,
  • Stowarzyszenie Opieki Nad Dziećmi Opuszczonymi – Toruń,
  • Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Świdnicy – Wałbrzych,
  • Fundację Warszawskie Hospicjum dla Dzieci – Warszawa,
  • Stowarzyszenie Pomocy „Akson” – WOK,
  • Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra” – Wrocław,
  • Fundację „Spoko Tato” – Zielona Góra.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.