Komunikaty PR

Akcja TIM Mikołajów 2021 zakończona spektakularnym sukcesem

2022-01-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania pdf ( 0.2 MB )

Okres Bożego Narodzenia to magiczny czas, kiedy warto rozejrzeć się wokół i pomóc tym, którym świętowanie uniemożliwiają przeciwności losu czy brak zdrowia. Pamięta o tym TIM S.A. Firma wraz ze swoimi klientami już drugi rok z rzędu pomogła najbardziej potrzebującym w ramach akcji TIM Mikołajów. Wsparcie finansowe trafiło do 18 fundacji i innych instytucji z całej Polski.

TIM S.A., prowadząc platformę internetową TIM.pl, stał się ogólnopolskim liderem dystrybucji i pionierem e-commerce B2B w branży elektrotechnicznej. Historia firmy sięga końca lat 80. ubiegłego wieku. Centrala spółki znajduje się we Wrocławiu, jednak jej biura handlowe ulokowane są w siedemnastu miastach w całej Polsce – i to właśnie w tych 17 regionach zostali wybrani beneficjenci akcji.

 

TIM Mikołajów – przekażmy wspólnie MOC!

– Już po raz drugi z rzędu przeprowadziliśmy akcję świąteczną, w ramach której zrezygnowaliśmy z zakupu prezentów świątecznych dla klientów, a w zamian przekazaliśmy przeznaczone na ten cel środki lokalnym fundacjom i instytucjom – mówi Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM S.A. – Jesteśmy liderem, więc naszym obowiązkiem jest wspieranie lokalnych społeczności, w których działamy, a także wyznaczanie trendów w branży w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Obie te przesłanki zawarte są w naszej strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro – tłumaczy Folta.

W efekcie pula środków o łącznej wartości ponad 350 000 złotych trafiła do lokalnych instytucji i fundacji. Na każdy z siedemnastu regionów przypadła darowizna w kwocie 21 000 zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to 13 000 zł. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji 35 producentów produktów, które TIM ma w swojej ofercie. W wyborze beneficjentów aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl, którzy w ankiecie online z dużym zaangażowaniem wskazywali ich zdaniem najbardziej potrzebujące instytucje ze swojej okolicy.

 

Beneficjenci TIM-u Mikołajów 2021

Pomimo tego, że TIM działa w 17 regionach, w drugiej edycji akcji wybrano 18 beneficjentów. Firmę zaskoczyli klienci Biura Handlowego z Radomia, którzy równą liczbę wskazań oddali w ankiecie na dwa podmioty. W związku z tym TIM postanowił podzielić przypadającą na ten region kwotę i wesprzeć oba podmioty.

Pośród wybranych beneficjentów znajdują się instytucje o różnym przedmiocie działalności. Są to zarówno domy dziecka, hospicja, fundacje pomocowe czy nawet klub sportowy. Pełna lista obdarowanych podmiotów obejmuje:

  • Stowarzyszenie „Bezpieczeństwo Dziecka” – Bydgoszcz,
  • Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej – Częstochowa,
  • Fundację Hospicjum Pomorze Dzieciom – Gdańsk,
  • Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” – Katowice,
  • Stowarzyszenie „Kolory” – Leszno,
  • Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia – Lublin,
  • Fundację Pomocy Dzieciom „Kolorowy Świat” – Łódź,
  • Fundację Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym – Opole,
  • Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą „Nasz Dom” – Poznań,
  • Stowarzyszenie Klub „Amazonki” w Pionkach – Radom,
  • Fundację z Uśmiechem – Radom,
  • Szczeciński Klub Sportowy „Husaria” – Szczecin,
  • Stowarzyszenie Opieki Nad Dziećmi Opuszczonymi – Toruń,
  • Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Świdnicy – Wałbrzych,
  • Fundację Warszawskie Hospicjum dla Dzieci – Warszawa,
  • Stowarzyszenie Pomocy „Akson” – WOK,
  • Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra” – Wrocław,
  • Fundację „Spoko Tato” – Zielona Góra.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.