Czas na „Wygaszanie punktów PAYBACK”!
Od początku stycznia ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie punktów PAYBACK”, która potrwa do końca lutego. W tym czasie uczestnicy Programu mogą skorzystać z wyjątkowych ofert dostępnych w sklepie z nagrodami. Równowartość punktów, które stracą ważność, wynosi aż 24 milionów złotych.
W akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu PAYBACK, również ci, których punkty nie są zagrożone wygaśnięciem. Jak? Wystarczy wejść na sklep.payback.pl, gdzie na PAYBACK-owiczów czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe przygotowane przez renomowane marki – Tefal, Kärcher, JBL, Ambition czy Russell Hobbs, a także karty podarunkowe na zakupy m.in. na Allegro, RTV Euro AGD, Douglas, H&M i Empik.
– Wygaszanie punktów PAYBACK to stały punkt w naszym kalendarzu. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone przez uczestników Programu przed trzema laty nie przepadły, a mogły zostać wymienione na wyjątkowe nagrody czy karty upominkowe. Co więcej, punktami można także wspierać akcje charytatywne, np. program Pajacyk, do czego gorąco zachęcamy. Potencjał zakupowy i możliwość wsparcia najbardziej potrzebujących jest w tym roku ogromna – punkty zagrożone wygaśnięciem mają łączną wartość aż 24 mln złotych – tłumaczy Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Aby sprawdzić, czy nasze punkty mogą wkrótce wygasnąć, należy zalogować się w serwisie internetowym PAYBACK lub w aplikacji i wejść w zakładkę „Moje punkty PAYBACK”, gdzie podane są wszystkie aktualne środki, a także informacja, ile z nich może stracić ważność w najbliższym czasie.
Szczegóły akcji, która potrwa do północy 28 lutego, są dostępne pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.