Czas na „Wygaszanie punktów PAYBACK”!
Od początku stycznia ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie punktów PAYBACK”, która potrwa do końca lutego. W tym czasie uczestnicy Programu mogą skorzystać z wyjątkowych ofert dostępnych w sklepie z nagrodami. Równowartość punktów, które stracą ważność, wynosi aż 24 milionów złotych.
W akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu PAYBACK, również ci, których punkty nie są zagrożone wygaśnięciem. Jak? Wystarczy wejść na sklep.payback.pl, gdzie na PAYBACK-owiczów czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe przygotowane przez renomowane marki – Tefal, Kärcher, JBL, Ambition czy Russell Hobbs, a także karty podarunkowe na zakupy m.in. na Allegro, RTV Euro AGD, Douglas, H&M i Empik.
– Wygaszanie punktów PAYBACK to stały punkt w naszym kalendarzu. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone przez uczestników Programu przed trzema laty nie przepadły, a mogły zostać wymienione na wyjątkowe nagrody czy karty upominkowe. Co więcej, punktami można także wspierać akcje charytatywne, np. program Pajacyk, do czego gorąco zachęcamy. Potencjał zakupowy i możliwość wsparcia najbardziej potrzebujących jest w tym roku ogromna – punkty zagrożone wygaśnięciem mają łączną wartość aż 24 mln złotych – tłumaczy Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Aby sprawdzić, czy nasze punkty mogą wkrótce wygasnąć, należy zalogować się w serwisie internetowym PAYBACK lub w aplikacji i wejść w zakładkę „Moje punkty PAYBACK”, gdzie podane są wszystkie aktualne środki, a także informacja, ile z nich może stracić ważność w najbliższym czasie.
Szczegóły akcji, która potrwa do północy 28 lutego, są dostępne pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.