E-zakupy spożywcze na Barbora.pl jeszcze w styczniu dla Krakowa!
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl już wkrótce poszerzy swój zasięg o kolejne duże miasto! Jeszcze w styczniu br. marka wejdzie do Krakowa oferując jego mieszkańcom wygodne codzienne zakupy, 7 dni w tygodniu, z dostawą do domu tego samego dnia.
Barbora przygotowuje się do podboju kolejnego dużego miasta w Polsce. Już niebawem o wygodzie i jakości codziennych zakupów spożywczych online za pośrednictwem sklepu Barbora.pl będą mogli się przekonać mieszkańcy ponad 700-tysięcznego miasta w Małopolsce. Produkty spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafią do krakowian z nowego centrum dystrybucyjnego uruchomionego w listopadzie w Katowicach. Marka prowadzi także rozmowy z lokalnymi dostawcami, by włączyć do swojej oferty regionalne wyroby.
W listopadzie Barbora uruchomiła swoje usługi na terenie Górnego Śląska. Kurierzy sklepu dostarczają produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego pod drzwi mieszkańców Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Katowic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza. W zasięgu e-sklepu znajduje się również Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej oraz Gdańsk, Gdynia i Sopot, a także okoliczne miejscowości.
- Wybór Krakowa, po naszym niedawnym wejściu na Śląsk i uruchomieniu nowego centrum dystrybucyjnego w Katowicach, jest naturalnym etapem naszego rozwoju. Kraków jest też silnym, dobrze rozwijającym się miastem, otwartym na rynek e-commerce, co również jest nie bez znaczenia – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl i dodaje: Łączna liczba naszych aktywnych klientów w Polsce sięgnęła już 29 tysięcy. Konsekwentnie poszerzamy zasięg Barbory, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości i zapewnianiu klientom możliwie najlepszych doświadczeń zakupowych.
Barbora zapewnia codzienną, szybką i wygodną dostawę zakupów pod drzwi klienta od 7.00 do 22.00, również w niedziele. Kurierzy sklepu dostarczają zamówienia pod wskazane adresy nawet jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu produkty takie jak warzywa, owoce, mięso czy nabiał są świeże i wysokiej jakości. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie. Minimalna wartość zamówienia to 100 zł.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.