Komunikaty PR

E-zakupy spożywcze na Barbora.pl jeszcze w styczniu dla Krakowa!

2022-01-17  |  08:10
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Palińska
ITBC Communication

Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.12 MB )

Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl już wkrótce poszerzy swój zasięg o kolejne duże miasto! Jeszcze w styczniu br. marka wejdzie do Krakowa oferując jego mieszkańcom wygodne codzienne zakupy, 7 dni w tygodniu, z dostawą do domu tego samego dnia.

Barbora przygotowuje się do podboju kolejnego dużego miasta w Polsce. Już niebawem o wygodzie i jakości codziennych zakupów spożywczych online za pośrednictwem sklepu Barbora.pl będą mogli się przekonać mieszkańcy ponad 700-tysięcznego miasta w Małopolsce. Produkty spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafią do krakowian z nowego centrum dystrybucyjnego uruchomionego w listopadzie w Katowicach. Marka prowadzi także rozmowy z lokalnymi dostawcami, by włączyć do swojej oferty regionalne wyroby.

W listopadzie Barbora uruchomiła swoje usługi na terenie Górnego Śląska. Kurierzy sklepu dostarczają produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego pod drzwi mieszkańców Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Katowic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza. W zasięgu e-sklepu znajduje się również Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej oraz Gdańsk, Gdynia i Sopot, a także okoliczne miejscowości.

- Wybór Krakowa, po naszym niedawnym wejściu na Śląsk i uruchomieniu nowego centrum dystrybucyjnego w Katowicach, jest naturalnym etapem naszego rozwoju. Kraków jest też silnym, dobrze rozwijającym się miastem, otwartym na rynek e-commerce, co również jest nie bez znaczenia – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl i dodaje: Łączna liczba naszych aktywnych klientów w Polsce sięgnęła już 29 tysięcy. Konsekwentnie poszerzamy zasięg Barbory, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości i zapewnianiu klientom możliwie najlepszych doświadczeń zakupowych.

Barbora zapewnia codzienną, szybką i wygodną dostawę zakupów pod drzwi klienta od 7.00 do 22.00, również w niedziele. Kurierzy sklepu dostarczają zamówienia pod wskazane adresy nawet jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu produkty takie jak warzywa, owoce, mięso czy nabiał są świeże i wysokiej jakości. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie. Minimalna wartość zamówienia to 100 zł.

Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ITBC Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.