E-zakupy spożywcze na Barbora.pl jeszcze w styczniu dla Krakowa!
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl już wkrótce poszerzy swój zasięg o kolejne duże miasto! Jeszcze w styczniu br. marka wejdzie do Krakowa oferując jego mieszkańcom wygodne codzienne zakupy, 7 dni w tygodniu, z dostawą do domu tego samego dnia.
Barbora przygotowuje się do podboju kolejnego dużego miasta w Polsce. Już niebawem o wygodzie i jakości codziennych zakupów spożywczych online za pośrednictwem sklepu Barbora.pl będą mogli się przekonać mieszkańcy ponad 700-tysięcznego miasta w Małopolsce. Produkty spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafią do krakowian z nowego centrum dystrybucyjnego uruchomionego w listopadzie w Katowicach. Marka prowadzi także rozmowy z lokalnymi dostawcami, by włączyć do swojej oferty regionalne wyroby.
W listopadzie Barbora uruchomiła swoje usługi na terenie Górnego Śląska. Kurierzy sklepu dostarczają produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego pod drzwi mieszkańców Będzina, Bytkowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Katowic, Mikołowa, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Siemianowic Śląskich, Sosnowca, Tychów, Wełnowca, Wojkowic oraz Zabrza. W zasięgu e-sklepu znajduje się również Warszawa i tereny aglomeracji warszawskiej oraz Gdańsk, Gdynia i Sopot, a także okoliczne miejscowości.
- Wybór Krakowa, po naszym niedawnym wejściu na Śląsk i uruchomieniu nowego centrum dystrybucyjnego w Katowicach, jest naturalnym etapem naszego rozwoju. Kraków jest też silnym, dobrze rozwijającym się miastem, otwartym na rynek e-commerce, co również jest nie bez znaczenia – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl i dodaje: Łączna liczba naszych aktywnych klientów w Polsce sięgnęła już 29 tysięcy. Konsekwentnie poszerzamy zasięg Barbory, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości i zapewnianiu klientom możliwie najlepszych doświadczeń zakupowych.
Barbora zapewnia codzienną, szybką i wygodną dostawę zakupów pod drzwi klienta od 7.00 do 22.00, również w niedziele. Kurierzy sklepu dostarczają zamówienia pod wskazane adresy nawet jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu produkty takie jak warzywa, owoce, mięso czy nabiał są świeże i wysokiej jakości. Auta Barbora.pl wyposażone są w systemy klimatyzacji i wentylacji oraz urządzenia chłodnicze i zamrażarki po to, by przewożone towary były zawsze w nienaruszonym stanie. Minimalna wartość zamówienia to 100 zł.
Więcej informacji: www.barbora.pl, www.facebook.com/BarboraPolska/.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.