Komunikaty PR

Franczyzobiorcy Żabki wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

2022-01-05  |  11:10
Biuro prasowe

Żabka jak co roku weźmie aktywny udział w zbiórce na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kolorowe puszki Fundacji staną w ponad 7900 sklepach w całej Polsce, których franczyzobiorcy i ich pracownicy tradycyjnie włączą się do akcji. Żabka będzie zbierała datki od 5 do 30 stycznia 2022 roku, na kiedy zaplanowany został jubileuszowy 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zebrane w tym roku środki zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

Franczyzobiorcy Żabki oraz ich pracownicy tworzą co roku jeden z największych sztabów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w całej Polsce. Od 5 stycznia br. zbiórki odbędą się w ponad 7900 sklepach, jak również poprzez wpłaty do e-Skarbonki i aplikację żappka. Jesteśmy dumni, że wspieramy razem z Fundacją WOŚP polską służbę zdrowia, szpitale i placówki medyczne. W ubiegłym roku udało nam się wspólnie zebrać aż 3 miliony zł na ten szczytny cel – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Żabka od wielu już lat kultywuje wspieranie najdonośniej grającej Orkiestry w kraju. Wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, jego Fundacją, pracownikami Centrali i Centrów Dystrybucyjnych oraz przy aktywnym udziale franczyzobiorców i ich pracowników oraz przede wszystkim dzięki ogromnemu wsparciu i szczodrości klientów, jak co roku zbierać będzie datki na szczytny cel – pomoc najbardziej potrzebującym. 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znana jest mi od dziecka. Odkąd pamiętam, co roku rodzinnie uczestniczyliśmy w finale WOŚP. Mnie, jako małemu dziecku, wrzucanie datków do puszki sprawiało dużą radość, szczególnie że w zamian otrzymywałem czerwone serduszka. Później, już jako nastolatek, zaangażowałem się w WOŚP jako wolontariusz. Wtedy też cały dzień spędzony na kwestowaniu uświadomił mi skalę tego przedsięwzięcia. Spotkałem setki ludzi, a każdy chciał wesprzeć ideę WOŚP. Obecnie jako franczyzobiorca, dzięki zaangażowaniu Żabki w tę fantastyczną ideę, mogę w dalszym ciągu wspierać i pomagać chorym dzieciom – mówi franczyzobiorca Patryk Zemski z Wrocławia.

Podobnie jak w latach ubiegłych, klienci Żabki będą mogli wrzucać datki do ustawionych w ponad 7900 sklepach oznakowanych skarbonek. Z myślą o klientach, którzy chcieliby wesprzeć coroczną zbiórkę, jednak bardziej przyzwyczajeni są do płatności bezgotówkowych, Żabka po raz kolejny umożliwiła dokonywanie wpłat w ramach 30. Finału WOŚP w dowolnym sklepie za pomocą karty płatniczej! Żabka jako pierwsza sieć handlowa udostępniła tę możliwość płatności w ubiegłym roku. Ze względu na dużą popularność tej metody wsparcia, zdecydowała się kontynuować ją również w czasie tegorocznej zbiórki. Dzięki obecności sklepów pod szyldem Żabki na terenie całego kraju, zarówno w dużych, jak i tych mniejszych miejscowościach, Żabka po raz kolejny będzie stanowiła najliczniejszy w kraju sztab Orkiestry.

Dla tych klientów, którzy woleliby przekazać datki, nie wychodząc z domu, Żabka udostępniła e-Skarbonkę na swojej stronie internetowej i w social mediach.

Jak co roku Żabka zachęca wszystkich klientów do aktywnego udziału w zbiórce, z której środki zostaną przekazane na zakup specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i operacyjnego umożliwiających diagnostykę i leczenie wad wzroku u dzieci. Rokrocznie na oddziałach okulistyki dziecięcej hospitalizowanych jest kilkanaście tysięcy pacjentów. Sprzęt zakupiony przez Orkiestrę umożliwi lekarzom diagnostykę na światowym poziomie, a najmłodszym pacjentom szerszy dostęp do leczenia.

_____________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7900 placówek prowadzonych przez 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.