Komunikaty PR

Franczyzobiorcy Żabki wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

2022-01-05  |  11:10
Biuro prasowe

Żabka jak co roku weźmie aktywny udział w zbiórce na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kolorowe puszki Fundacji staną w ponad 7900 sklepach w całej Polsce, których franczyzobiorcy i ich pracownicy tradycyjnie włączą się do akcji. Żabka będzie zbierała datki od 5 do 30 stycznia 2022 roku, na kiedy zaplanowany został jubileuszowy 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zebrane w tym roku środki zostaną przeznaczone na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

Franczyzobiorcy Żabki oraz ich pracownicy tworzą co roku jeden z największych sztabów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w całej Polsce. Od 5 stycznia br. zbiórki odbędą się w ponad 7900 sklepach, jak również poprzez wpłaty do e-Skarbonki i aplikację żappka. Jesteśmy dumni, że wspieramy razem z Fundacją WOŚP polską służbę zdrowia, szpitale i placówki medyczne. W ubiegłym roku udało nam się wspólnie zebrać aż 3 miliony zł na ten szczytny cel – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Żabka od wielu już lat kultywuje wspieranie najdonośniej grającej Orkiestry w kraju. Wspólnie z Jurkiem Owsiakiem, jego Fundacją, pracownikami Centrali i Centrów Dystrybucyjnych oraz przy aktywnym udziale franczyzobiorców i ich pracowników oraz przede wszystkim dzięki ogromnemu wsparciu i szczodrości klientów, jak co roku zbierać będzie datki na szczytny cel – pomoc najbardziej potrzebującym. 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy znana jest mi od dziecka. Odkąd pamiętam, co roku rodzinnie uczestniczyliśmy w finale WOŚP. Mnie, jako małemu dziecku, wrzucanie datków do puszki sprawiało dużą radość, szczególnie że w zamian otrzymywałem czerwone serduszka. Później, już jako nastolatek, zaangażowałem się w WOŚP jako wolontariusz. Wtedy też cały dzień spędzony na kwestowaniu uświadomił mi skalę tego przedsięwzięcia. Spotkałem setki ludzi, a każdy chciał wesprzeć ideę WOŚP. Obecnie jako franczyzobiorca, dzięki zaangażowaniu Żabki w tę fantastyczną ideę, mogę w dalszym ciągu wspierać i pomagać chorym dzieciom – mówi franczyzobiorca Patryk Zemski z Wrocławia.

Podobnie jak w latach ubiegłych, klienci Żabki będą mogli wrzucać datki do ustawionych w ponad 7900 sklepach oznakowanych skarbonek. Z myślą o klientach, którzy chcieliby wesprzeć coroczną zbiórkę, jednak bardziej przyzwyczajeni są do płatności bezgotówkowych, Żabka po raz kolejny umożliwiła dokonywanie wpłat w ramach 30. Finału WOŚP w dowolnym sklepie za pomocą karty płatniczej! Żabka jako pierwsza sieć handlowa udostępniła tę możliwość płatności w ubiegłym roku. Ze względu na dużą popularność tej metody wsparcia, zdecydowała się kontynuować ją również w czasie tegorocznej zbiórki. Dzięki obecności sklepów pod szyldem Żabki na terenie całego kraju, zarówno w dużych, jak i tych mniejszych miejscowościach, Żabka po raz kolejny będzie stanowiła najliczniejszy w kraju sztab Orkiestry.

Dla tych klientów, którzy woleliby przekazać datki, nie wychodząc z domu, Żabka udostępniła e-Skarbonkę na swojej stronie internetowej i w social mediach.

Jak co roku Żabka zachęca wszystkich klientów do aktywnego udziału w zbiórce, z której środki zostaną przekazane na zakup specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i operacyjnego umożliwiających diagnostykę i leczenie wad wzroku u dzieci. Rokrocznie na oddziałach okulistyki dziecięcej hospitalizowanych jest kilkanaście tysięcy pacjentów. Sprzęt zakupiony przez Orkiestrę umożliwi lekarzom diagnostykę na światowym poziomie, a najmłodszym pacjentom szerszy dostęp do leczenia.

_____________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7900 placówek prowadzonych przez 6500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.