Komunikaty PR

Intermarché potraja liczbę aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej

2022-01-04  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Do pobrania inf. pras. ( 0.1 MB )

Zainteresowanie klientów Intermarché oferowaną przez sieć aplikacją mobilną stale wzrasta. Od początku 2020 roku potrojono liczbę jej aktywnych użytkowników, która wynosi już ponad 300 tysięcy osób. Jednocześnie trwają intensywne prace nad uruchomieniem programu lojalnościowego, którego debiut planowany jest na 2022 rok. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, Intermarché kontynuuje cyfrowy rozwój i pracuje nad kolejnymi udogodnieniami, m.in. nad możliwością realizacji zakupów z poziomu aplikacji.

 

Miniony rok był najlepszym w historii aplikacji Intermarché Polska, wprowadzonej na rynek w 2017 roku, zarówno pod względem liczby jej pobrań, jak i wzrostu liczby aktywnych użytkowników. Sukces aplikacji wynika po części ze zmieniających się trendów rynkowych, ale jest również efektem działań, które sieć podejmuje w celu ulepszania jej funkcjonalności.

 

Dzięki aplikacji klienci mogą z łatwością zapoznać się z bieżącą ofertą sieci Intermarché, co umożliwiają regularnie udostępnianie gazetki. Ponadto jej użytkownicy mogą liczyć na wiele dodatkowych korzyści dzięki dostępowi m.in. do kuponów zniżkowych na wybrane produkty oraz rabatów w postaci wirtualnych bonów obniżających całą wartość koszyka zakupowego. W mijającym roku w aplikacji dodano również wirtualną kartę, która docelowo ma stać się nośnikiem kolejnych benefitów.

 

Jednocześnie trwają prace nad stworzeniem programu lojalnościowego, którego uruchomienie ma nastąpić w 2022 roku. W kolejnych miesiącach Intermarché planuje także dalsze zmiany w aplikacji, w tym wprowadzenie nowych, atrakcyjnych mechanizmów promocyjnych.

 

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby i zwyczaje konsumentów, prowadzimy intensywne działania zmierzające do połączenia naszych środowisk cyfrowych, czyli strony korporacyjnej, usługi e-commerce Drive oraz aplikacji mobilnej. Chcemy tym samym zaoferować naszym klientom jedno, spójne doświadczenie zakupowe, niezależnie od wybranego przez nich kanału interakcji z marką. Jest to fundament do dalszego rozwoju sprzedaży wielokanałowej, która jest jednym z naszych priorytetów – mówi Piotr Wojtczak, Kierownik Działu Marketingu Klienta Intermarché.

 

W związku z planami rozwoju cyfrowego sieć udostępni niedługo nową wersję aplikacji mobilnej Intermarché. Znajdzie się w niej szereg przydatnych funkcjonalności i rozwiązań do wykorzystania w trakcie zakupów stacjonarnych, a w przyszłości również podczas e-zakupów, które docelowo będzie można realizować z poziomu aplikacji.

 

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (56. pozycja w 2021 r.), w rankingu „Top 500 CEE” przygotowywanym przez „Rzeczpospolitą” we współpracy z firmą Coface (98. miejsce w 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.) czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

 

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.