Marka SOLVERX® w drogeriach HEBE i Hebe.pl
Festcom
ul. Admiralska
00-910 Warszawa
agnieszka.nowakowska|festcom.pl| |agnieszka.nowakowska|festcom.pl
660777909
www.festcom.pl
Od grudnia dermokosmetyki marki SOLVERX® są dostępne w stacjonarnych drogeriach HEBE oraz na Hebe.pl. Właściciel marki, Empire Pharma zapowiada, że współpraca z siecią HEBE stanowi kolejny krok w realizacji strategii rozwoju SOLVERX®.
W sklepach stacjonarnych sieci HEBE marka SOLVERX® sprzedawana jest na półkach z dermokosmetykami. Stacjonarnie i online klienci będą mieli możliwość zakupu ponad 30 produktów, w tym kosmetyki do demakijażu, kremy do twarzy, balsamy do skóry bardzo wrażliwej i atopowej. Jak podkreślają przedstawiciele Empire Pharma, na półkach pojawią się także ulubione produkty klientów, m.in. krem do twarzy z SPF50+ Sensitive Skin oraz SOLVERX® krem micelarny do demakijażu Sensitive Skin.
– Współpraca z siecią HEBE jest oczywistą konsekwencją stale wzrastającego zapotrzebowania na produkty SOLVERX®, jakie notujemy. Dotyczy to zarówno linii Atopic Skin, jak Sensitive Skin. Strategia rozwoju marki przewidywała rozszerzenie dystrybucji o sieć drogerii – mówi Marta Walasińska-Nowocin, Marketing Manager SOLVERX®. – Cieszymy się, że teraz kosmetyki SOLVERX będą dostępne w jeszcze większej liczbie punktów i, co istotne, w drogerii internetowej Hebe.pl – wskazuje.
SOLVERX® to kosmetyki przeznaczone do skóry wrażliwej i atopowej. Działają poprzez łączenie kwasów o terapeutycznej skuteczności i olejów o działaniu łagodząco-odżywczym, dzięki czemu odpowiadają potrzebom szczególnie wymagającej skóry. Skład kosmetyków oparty jest na innowacyjnie dobranych komponentach, takich jak kwas laktobionowy, glicyryzynowy, ekstrakt z krwawnika, olej z czarnuszki, olej jojoba, olej z wiesiołka. Za markę odpowiedzialna jest Empire Pharma – polski producent obecny na rynku od ponad dziesięciu lat.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.