Komunikaty PR

Nowa lokalizacja sklepu OCHNIK w Atrium Copernicus

2022-01-13  |  15:00
Biuro prasowe

7 stycznia br. OCHNIK przeniósł się do nowej, większej lokalizacji w Atrium Copernicus, w której wydzielono specjalną strefę dedykowaną ofercie galanteryjnej. Dzięki przeprowadzce salon zyskał większą przestronność i  funkcjonalność, zapewniając klientom bardziej komfortowe zakupy. Lokal zajmuje obecnie powierzchnię 383 m kw. i usytuowany jest obok salonu Unisono, w sąsiedztwie sklepów e-obuwie i  Reserved.

 

Wystrój nowego sklepu jest odzwierciedleniem nowego konceptu marki, zakładającego wyodrębnienie strefy odzieżowej i galanteryjnej, do których prowadzą oddzielne wejścia. Pomiędzy strefami znajduje się przejście umożliwiające swobodne przemieszczanie się klientów i pracowników. Dzięki większej powierzchni handlowej oferta sklepu została poszerzona o nowy, bogatszy asortyment. W salonie OCHNIK klienci znajdą okrycia wierzchnie, modną odzież i dodatki, obuwie i torebki, skórzane paski i rękawiczki oraz nowoczesne walizki podróżne. Nowy salon polskiej marki warto odwiedzić nie tylko ze względu na różnorodną ofertę, ale również na trwającą zimową wyprzedaż. Rabaty na cały asortyment sięgają od -30% do -50%.

 

- Cieszymy się, że nowy rok rozpoczął się w Atrium Copernicus od wprowadzenia korzystnych zmian dla naszych klientów, którzy w związku z przeniesieniem sklepu OCHNIK do nowej, większej lokalizacji, zyskują lepszy dostęp do bogatej oferty tej marki. Wierzymy, że dogodna lokalizacja, a także funkcjonalna i dobrze zaaranżowana powierzchnia salonu, zapewnią naszym klientom i gościom jeszcze bardziej komfortowe zakupy – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

 

OCHNIK gości na rodzimym rynku od 1989 roku. Obecnie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych. Jej produkty wyróżnia doskonała jakość, niepowtarzalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykończenie. OCHNIK dysponuje bogatą ofertą, w skład której wchodzą m.in. okrycia wierzchnie, odzież lekka oraz galanteria skórzana. Do popularnych produktów należą torebki, portfele, a także różnego typu akcesoria i dodatki oraz walizki.

 

- Zapraszamy do naszego salonu w nowej lokalizacji. Urządziliśmy go z myślą o wygodzie i komforcie zarówno klientów, którzy lubią robić u nas zakupy, jak i tych, którzy dopiero planują bliżej poznać naszą ofertęmówi Martyna Szopa, Starszy Specjalista ds. Marketingu w OCHNIK. – Produkty OCHNIK powstają z myślą o osobach ceniących unikatowość, wysoką jakość i styl. Zespół tworzący nasze kolekcje sięga po uniwersalne, klasyczne rozwiązania, śledząc jednocześnie najnowsze trendy i chętnie podejmując współpracę z utalentowanymi polskimi projektantami, takimi jak duet Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu nasze kolekcje cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów – dodaje Martyna Szopa.

 

Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum można znaleźć na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.