Nowa lokalizacja sklepu OCHNIK w Atrium Copernicus
7 stycznia br. OCHNIK przeniósł się do nowej, większej lokalizacji w Atrium Copernicus, w której wydzielono specjalną strefę dedykowaną ofercie galanteryjnej. Dzięki przeprowadzce salon zyskał większą przestronność i funkcjonalność, zapewniając klientom bardziej komfortowe zakupy. Lokal zajmuje obecnie powierzchnię 383 m kw. i usytuowany jest obok salonu Unisono, w sąsiedztwie sklepów e-obuwie i Reserved.
Wystrój nowego sklepu jest odzwierciedleniem nowego konceptu marki, zakładającego wyodrębnienie strefy odzieżowej i galanteryjnej, do których prowadzą oddzielne wejścia. Pomiędzy strefami znajduje się przejście umożliwiające swobodne przemieszczanie się klientów i pracowników. Dzięki większej powierzchni handlowej oferta sklepu została poszerzona o nowy, bogatszy asortyment. W salonie OCHNIK klienci znajdą okrycia wierzchnie, modną odzież i dodatki, obuwie i torebki, skórzane paski i rękawiczki oraz nowoczesne walizki podróżne. Nowy salon polskiej marki warto odwiedzić nie tylko ze względu na różnorodną ofertę, ale również na trwającą zimową wyprzedaż. Rabaty na cały asortyment sięgają od -30% do -50%.
- Cieszymy się, że nowy rok rozpoczął się w Atrium Copernicus od wprowadzenia korzystnych zmian dla naszych klientów, którzy w związku z przeniesieniem sklepu OCHNIK do nowej, większej lokalizacji, zyskują lepszy dostęp do bogatej oferty tej marki. Wierzymy, że dogodna lokalizacja, a także funkcjonalna i dobrze zaaranżowana powierzchnia salonu, zapewnią naszym klientom i gościom jeszcze bardziej komfortowe zakupy – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
OCHNIK gości na rodzimym rynku od 1989 roku. Obecnie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych. Jej produkty wyróżnia doskonała jakość, niepowtarzalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykończenie. OCHNIK dysponuje bogatą ofertą, w skład której wchodzą m.in. okrycia wierzchnie, odzież lekka oraz galanteria skórzana. Do popularnych produktów należą torebki, portfele, a także różnego typu akcesoria i dodatki oraz walizki.
- Zapraszamy do naszego salonu w nowej lokalizacji. Urządziliśmy go z myślą o wygodzie i komforcie zarówno klientów, którzy lubią robić u nas zakupy, jak i tych, którzy dopiero planują bliżej poznać naszą ofertę– mówi Martyna Szopa, Starszy Specjalista ds. Marketingu w OCHNIK. – Produkty OCHNIK powstają z myślą o osobach ceniących unikatowość, wysoką jakość i styl. Zespół tworzący nasze kolekcje sięga po uniwersalne, klasyczne rozwiązania, śledząc jednocześnie najnowsze trendy i chętnie podejmując współpracę z utalentowanymi polskimi projektantami, takimi jak duet Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu nasze kolekcje cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów – dodaje Martyna Szopa.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum można znaleźć na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.