Nowa lokalizacja sklepu OCHNIK w Atrium Copernicus
7 stycznia br. OCHNIK przeniósł się do nowej, większej lokalizacji w Atrium Copernicus, w której wydzielono specjalną strefę dedykowaną ofercie galanteryjnej. Dzięki przeprowadzce salon zyskał większą przestronność i funkcjonalność, zapewniając klientom bardziej komfortowe zakupy. Lokal zajmuje obecnie powierzchnię 383 m kw. i usytuowany jest obok salonu Unisono, w sąsiedztwie sklepów e-obuwie i Reserved.
Wystrój nowego sklepu jest odzwierciedleniem nowego konceptu marki, zakładającego wyodrębnienie strefy odzieżowej i galanteryjnej, do których prowadzą oddzielne wejścia. Pomiędzy strefami znajduje się przejście umożliwiające swobodne przemieszczanie się klientów i pracowników. Dzięki większej powierzchni handlowej oferta sklepu została poszerzona o nowy, bogatszy asortyment. W salonie OCHNIK klienci znajdą okrycia wierzchnie, modną odzież i dodatki, obuwie i torebki, skórzane paski i rękawiczki oraz nowoczesne walizki podróżne. Nowy salon polskiej marki warto odwiedzić nie tylko ze względu na różnorodną ofertę, ale również na trwającą zimową wyprzedaż. Rabaty na cały asortyment sięgają od -30% do -50%.
- Cieszymy się, że nowy rok rozpoczął się w Atrium Copernicus od wprowadzenia korzystnych zmian dla naszych klientów, którzy w związku z przeniesieniem sklepu OCHNIK do nowej, większej lokalizacji, zyskują lepszy dostęp do bogatej oferty tej marki. Wierzymy, że dogodna lokalizacja, a także funkcjonalna i dobrze zaaranżowana powierzchnia salonu, zapewnią naszym klientom i gościom jeszcze bardziej komfortowe zakupy – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
OCHNIK gości na rodzimym rynku od 1989 roku. Obecnie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych. Jej produkty wyróżnia doskonała jakość, niepowtarzalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykończenie. OCHNIK dysponuje bogatą ofertą, w skład której wchodzą m.in. okrycia wierzchnie, odzież lekka oraz galanteria skórzana. Do popularnych produktów należą torebki, portfele, a także różnego typu akcesoria i dodatki oraz walizki.
- Zapraszamy do naszego salonu w nowej lokalizacji. Urządziliśmy go z myślą o wygodzie i komforcie zarówno klientów, którzy lubią robić u nas zakupy, jak i tych, którzy dopiero planują bliżej poznać naszą ofertę– mówi Martyna Szopa, Starszy Specjalista ds. Marketingu w OCHNIK. – Produkty OCHNIK powstają z myślą o osobach ceniących unikatowość, wysoką jakość i styl. Zespół tworzący nasze kolekcje sięga po uniwersalne, klasyczne rozwiązania, śledząc jednocześnie najnowsze trendy i chętnie podejmując współpracę z utalentowanymi polskimi projektantami, takimi jak duet Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu nasze kolekcje cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów – dodaje Martyna Szopa.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum można znaleźć na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.