NOWA ŚWIĄTECZNA PROPOZYCJA OD MARKI VOBRO
Solski Communications Sp. z o.o.
pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/
W tym roku firma Vobro wzbogaciła portfolio świątecznych produktów o nową kategorię - Czekoladowe Mikołaje i Renifery, czyli praliny pakowane pojedynczo. To zupełna nowość na polskim rynku. Za projekt w obszarze identyfikacji wizualnej produktów odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
Obecna na rynku od 1986 r. polska firma Vobro do tej pory kojarzyła się głównie z klasycznymi bombonierkami, takimi jak: Frutti di Mare, Delissimo czy Cherry Passion. Firma postanowiła dokonać jakościowej zmiany w asortymencie produktowym i wzmocnić obszary sprzedaży przed świętami Bożego Narodzenia. W zawiązku z tym na sklepowe półki trafiła nowa kategoria produktowa – praliny pakowane pojedynczo.
Czekoladowe Mikołaje i Renifery przeznaczone są do tzw. „sprzedaży luzowej”. Ozdobne zawijki skrywają słodycze w trzech wariantach smakowych: kakaowo-śmietankowym, ananasowo-mlecznym oraz pomarańczowym. Dwa pierwsze warianty wypełnione są mieszanką standardowego i półpłynnego nadzienia. Doznań smakowych w przypadku wszystkich produktów dopełnia słodycz czekoladowej otoczki ze standardowej i białej czekolady, której forma bardzo dokładnie odzwierciedla kształt figurek Mikołaja i Renifera.
– Święta Bożego Narodzenia to najważniejszy moment dla producentów czekoladowych słodyczy, takich jak nasza firma. Z jednej strony widać w tym okresie wzmożone zainteresowanie konsumentów słodyczami, ale z drugiej jest to kategoria, w której oferta i konkurencja jest ogromna. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zupełnie nowej propozycji produktowej, z którą jak na razie jesteśmy jedyni w Polsce. Format, który proponujemy, ułatwia konsumentowi sięgnięcie po ten produkt z myślą o słodkim upominku na Mikołajki czy uzupełnieniu paczki z choinkowymi prezentami – mówi Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.
Opakowania pralinek zostały zaprojektowane tak, by wyróżniały się na półce dzięki wyrazistemu, świątecznemu designowi. Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwał Aleksander Koczy, odpowiedzialny za design management.
– Projekt realizowaliśmy z myślą o dwóch ważnych wyzwaniach, które przed nami stały. Po pierwsze, musieliśmy stworzyć design dla zupełnie nowego typu produktów, z którym konsumenci w Polsce nie mieli wcześniej do czynienia. Po drugie, zależało nam, aby, wśród wielu konkurencyjnych produktów o świątecznym charakterze, czekoladki Vobro wyróżniały się atrakcyjnością, były widoczne i przyciągały uwagę – podkreśla Aleksander Koczy.
Przygotowanie opakowań dla nowych produktów marki Vobro to kolejny projekt, który firma zrealizowała z agencją SaltPepper Brand Design, z którą współpracuje już od 4 lat, w tym przy nowej identyfikacji wizualnej marki parasolowej oraz submarek od 2018 roku.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.