Komunikaty PR

Ponad 10 mln sprzedanych gier na platformie GAMIVO

2022-01-17  |  10:30
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, odnotował ponad 10 mln egzemplarzy sprzedanych gier. Na wysoką sprzedaż produktów składa się m.in. dynamiczny wzrost liczby użytkowników oraz wysoki procent usatysfakcjonowanych klientów. Firma nieustannie rozwija platformę transakcyjną, chociażby rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu czy poszerzając ofertę o produkty fizyczne.

Z początkiem roku platforma GAMIVO przekroczyła próg 10 mln sprzedanych gier. Wysoka sprzedaż została osiągnięta dzięki dynamicznie wzrastającej liczbie użytkowników serwisu, która wynosi już 3,3 mln oraz satysfakcji klientów sięgającej 90 proc.

- Przekroczenie progu 10 milionów gier ma charakter symboliczny, jednak upewnia nas w przekonaniu, że Spółka rozwija się w prawidłowym kierunku. Cieszymy się, że klienci doceniają produkty i usługi, które oferujemy, co motywuje nas do dalszej, ciężkiej pracy, żeby sprostać oczekiwaniom użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

W ostatnim czasie GAMIVO intensywnie rozwija platformę transakcyjną dla gier i towarów cyfrowych, osiągając kolejne przełomowe cele. Spółka, oprócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, poszerzyła asortyment produktów fizycznych o myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Ponadto niedawno poinformowała o rozpoczęciu współpracy z administratorem jednej z największych w Europie platform cloud gamingowych – Boosteroid, tym samym rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu.

- GAMIVO.com oferuje wysokiej jakości usługi, dzięki czemu klienci obdarzyli nas dużym zaufaniem. To właśnie z myślą o użytkownikach platformy nieustannie poszerzamy naszą ofertę, odpowiadając na potrzeby graczy. Ciągłe ulepszanie naszego serwisu jest pożądane, żeby Spółka generowała coraz lepsze wyniki – dodaje Mateusz Śmieżewski.

Rozwój GAMIVO ma pozytywny wpływ na wyniki finansowe spółki. Według szacunkowych danych za III kwartał 2021 roku przychody związane z działalnością platformy wzrosły r/r o 37 proc. Zysk brutto związany z działalnością GAMIVO.com wyniósł 1,7 mln zł i był o 44 proc. wyższy niż rok wcześniej.

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka Gamivo zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku. W najbliższym czasie właściciel platformy transakcyjnej chce przenieść notowania z NewConnect na parkiet główny warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.