Ponad 10 mln sprzedanych gier na platformie GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, odnotował ponad 10 mln egzemplarzy sprzedanych gier. Na wysoką sprzedaż produktów składa się m.in. dynamiczny wzrost liczby użytkowników oraz wysoki procent usatysfakcjonowanych klientów. Firma nieustannie rozwija platformę transakcyjną, chociażby rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu czy poszerzając ofertę o produkty fizyczne.
Z początkiem roku platforma GAMIVO przekroczyła próg 10 mln sprzedanych gier. Wysoka sprzedaż została osiągnięta dzięki dynamicznie wzrastającej liczbie użytkowników serwisu, która wynosi już 3,3 mln oraz satysfakcji klientów sięgającej 90 proc.
- Przekroczenie progu 10 milionów gier ma charakter symboliczny, jednak upewnia nas w przekonaniu, że Spółka rozwija się w prawidłowym kierunku. Cieszymy się, że klienci doceniają produkty i usługi, które oferujemy, co motywuje nas do dalszej, ciężkiej pracy, żeby sprostać oczekiwaniom użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
W ostatnim czasie GAMIVO intensywnie rozwija platformę transakcyjną dla gier i towarów cyfrowych, osiągając kolejne przełomowe cele. Spółka, oprócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, poszerzyła asortyment produktów fizycznych o myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Ponadto niedawno poinformowała o rozpoczęciu współpracy z administratorem jednej z największych w Europie platform cloud gamingowych – Boosteroid, tym samym rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu.
- GAMIVO.com oferuje wysokiej jakości usługi, dzięki czemu klienci obdarzyli nas dużym zaufaniem. To właśnie z myślą o użytkownikach platformy nieustannie poszerzamy naszą ofertę, odpowiadając na potrzeby graczy. Ciągłe ulepszanie naszego serwisu jest pożądane, żeby Spółka generowała coraz lepsze wyniki – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Rozwój GAMIVO ma pozytywny wpływ na wyniki finansowe spółki. Według szacunkowych danych za III kwartał 2021 roku przychody związane z działalnością platformy wzrosły r/r o 37 proc. Zysk brutto związany z działalnością GAMIVO.com wyniósł 1,7 mln zł i był o 44 proc. wyższy niż rok wcześniej.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka Gamivo zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku. W najbliższym czasie właściciel platformy transakcyjnej chce przenieść notowania z NewConnect na parkiet główny warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.