Ponad 10 mln sprzedanych gier na platformie GAMIVO
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, odnotował ponad 10 mln egzemplarzy sprzedanych gier. Na wysoką sprzedaż produktów składa się m.in. dynamiczny wzrost liczby użytkowników oraz wysoki procent usatysfakcjonowanych klientów. Firma nieustannie rozwija platformę transakcyjną, chociażby rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu czy poszerzając ofertę o produkty fizyczne.
Z początkiem roku platforma GAMIVO przekroczyła próg 10 mln sprzedanych gier. Wysoka sprzedaż została osiągnięta dzięki dynamicznie wzrastającej liczbie użytkowników serwisu, która wynosi już 3,3 mln oraz satysfakcji klientów sięgającej 90 proc.
- Przekroczenie progu 10 milionów gier ma charakter symboliczny, jednak upewnia nas w przekonaniu, że Spółka rozwija się w prawidłowym kierunku. Cieszymy się, że klienci doceniają produkty i usługi, które oferujemy, co motywuje nas do dalszej, ciężkiej pracy, żeby sprostać oczekiwaniom użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
W ostatnim czasie GAMIVO intensywnie rozwija platformę transakcyjną dla gier i towarów cyfrowych, osiągając kolejne przełomowe cele. Spółka, oprócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, poszerzyła asortyment produktów fizycznych o myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Ponadto niedawno poinformowała o rozpoczęciu współpracy z administratorem jednej z największych w Europie platform cloud gamingowych – Boosteroid, tym samym rozpoczynając działalność w segmencie cloud gamingu.
- GAMIVO.com oferuje wysokiej jakości usługi, dzięki czemu klienci obdarzyli nas dużym zaufaniem. To właśnie z myślą o użytkownikach platformy nieustannie poszerzamy naszą ofertę, odpowiadając na potrzeby graczy. Ciągłe ulepszanie naszego serwisu jest pożądane, żeby Spółka generowała coraz lepsze wyniki – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Rozwój GAMIVO ma pozytywny wpływ na wyniki finansowe spółki. Według szacunkowych danych za III kwartał 2021 roku przychody związane z działalnością platformy wzrosły r/r o 37 proc. Zysk brutto związany z działalnością GAMIVO.com wyniósł 1,7 mln zł i był o 44 proc. wyższy niż rok wcześniej.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka Gamivo zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku. W najbliższym czasie właściciel platformy transakcyjnej chce przenieść notowania z NewConnect na parkiet główny warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.