WALENTYNKOWA NOWOŚĆ OD MARKI VOBRO
Solski Communications Sp. z o.o.
pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/
Z okazji zbliżających się Walentynek na sklepowe półki trafiły praliny Love & Cherry marki Vobro w zupełnie nowej odsłonie. Praliny w kształcie serca, nadziewane wiśnią w alkoholu, są teraz dostępne w nowoczesnych, ekskluzywnych opakowaniach oraz zyskały dwa nowe warianty sprzedaży. Bombonierki te są idealną propozycją na prezent dla ukochanej osoby. Za projekt w obszarze identyfikacji wizualnej produktów kolejny raz odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
Polska firma Vobro nie przestaje zaskakiwać konsumentów nowościami w portfolio swoich produktów. Tym razem firma postanowiła wzmocnić niektóre obszary sprzedaży przed Walentynkami. Całkowicie zmieniona została szata graficzna opakowań popularnych bombonierek Love & Cherry, a oferta w ramach tego produktu poszerzyła się o dwa nowe warianty sprzedaży – impulsowy, zawierający 4 pralinki (45 g) oraz w postaci podłużnego słupka (76 g).
– Innowacje produktowe w obszarze marki są dla nas bardzo ważne, dlatego wciąż rozwijamy asortyment. Z jednej strony nieustannie się dzięki temu rozwijamy, z drugiej strony zyskujemy możliwość dotarcia do nowych konsumentów. Walentynki to w kalendarzu producentów słodyczy ważny moment, by o nich zawalczyć. Dlatego właśnie teraz zdecydowaliśmy się na rebranding produktów Love & Cherry, które w naturalny sposób wpisują się w okazje związane z celebrowaniem miłości – mówi Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.
Nową identyfikację wizualną produktów Love & Cherry przygotowała agencja SaltPepper Brand Design. Przy projektowaniu tych opakowań firmie zależało na nadaniu im nowoczesnej formy, która czerpie z klasycznych rozwiązań, a jednocześnie przełamuje utarte schematy. Dotychczasową dominującą czerwień zastąpiono dystyngowaną perłową bielą. Wprowadzono także ażurowy element serc powiązanych ze sobą na kształt obrączek. Znacznie zmniejszono także fotografię wiśni, która do tej pory była mocno eksponowana.
– Z pełną premedytacją nie zrezygnowaliśmy ze zdjęcia ilustrującego produkt, postanowiliśmy za to maksymalnie zwiększyć jego atrakcyjność – zarówno samym pomysłem jego zaprezentowania, jak i jakością wykonania – mówi Aleksander Koczy z SaltPepper Brand Design, odpowiedzialny za design management. – Jeśli chodzi o funkcję, to opakowania na rynku można podzielić na dwa rodzaje – pierwsze to te projektowane, by sprzedawać w nich produkt, drugie to takie, które ten produkt sprzedają. Różnica w słowach jest niewielka, ale w sukcesie biznesowym ogromna. Po dotychczasowych wynikach sprzedażowych Love & Cherry wiemy, że opakowanie należy do drugiej kategorii. Informacja o sukcesie produktu zawsze daje mi dużo satysfakcji – dodaje.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.