Komunikaty PR

WALENTYNKOWA NOWOŚĆ OD MARKI VOBRO

2022-02-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Naworska
Solski Communications Sp. z o.o.

pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/

Z okazji zbliżających się Walentynek na sklepowe półki trafiły praliny Love & Cherry marki Vobro w zupełnie nowej odsłonie. Praliny w kształcie serca, nadziewane wiśnią w alkoholu, są teraz dostępne w nowoczesnych, ekskluzywnych opakowaniach oraz zyskały dwa nowe warianty sprzedaży. Bombonierki te są idealną propozycją na prezent dla ukochanej osoby. Za projekt w obszarze identyfikacji wizualnej produktów kolejny raz odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.

Polska firma Vobro nie przestaje zaskakiwać konsumentów nowościami w portfolio swoich produktów. Tym razem firma postanowiła wzmocnić niektóre obszary sprzedaży przed Walentynkami. Całkowicie zmieniona została szata graficzna opakowań popularnych bombonierek Love & Cherry, a oferta w ramach tego produktu poszerzyła się o dwa nowe warianty sprzedaży  – impulsowy, zawierający 4 pralinki (45 g) oraz w postaci podłużnego słupka (76 g).

–  Innowacje produktowe w obszarze marki są dla nas bardzo ważne, dlatego wciąż rozwijamy asortyment. Z jednej strony nieustannie się dzięki temu rozwijamy, z drugiej strony zyskujemy możliwość dotarcia do nowych konsumentów. Walentynki to w kalendarzu producentów słodyczy ważny moment, by o nich zawalczyć. Dlatego właśnie teraz zdecydowaliśmy się na rebranding produktów Love & Cherry, które w naturalny sposób wpisują się w okazje związane z celebrowaniem miłości – mówi Tomasz Kuca,  dyrektor marketingu Vobro.

Nową identyfikację wizualną produktów Love & Cherry przygotowała agencja SaltPepper Brand Design. Przy projektowaniu tych opakowań firmie zależało na nadaniu im nowoczesnej formy, która czerpie z klasycznych rozwiązań, a jednocześnie przełamuje utarte schematy. Dotychczasową dominującą czerwień zastąpiono dystyngowaną perłową bielą. Wprowadzono także ażurowy element serc powiązanych ze sobą na kształt obrączek. Znacznie zmniejszono także fotografię wiśni, która do tej pory była mocno eksponowana.  

– Z pełną premedytacją nie zrezygnowaliśmy ze zdjęcia ilustrującego produkt, postanowiliśmy za to maksymalnie zwiększyć jego atrakcyjność – zarówno samym pomysłem jego zaprezentowania, jak i jakością wykonania – mówi Aleksander Koczy z SaltPepper Brand Design, odpowiedzialny za design management. – Jeśli chodzi o funkcję, to opakowania na rynku można podzielić na dwa rodzaje – pierwsze to te projektowane, by sprzedawać w nich produkt, drugie to takie, które ten produkt sprzedają. Różnica w słowach jest niewielka, ale w sukcesie biznesowym ogromna. Po dotychczasowych wynikach sprzedażowych Love & Cherry wiemy, że opakowanie należy do drugiej kategorii. Informacja o sukcesie produktu zawsze daje mi dużo satysfakcji – dodaje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.