Komunikaty PR

Wspomóż mieszkańców schroniska w Milanówku z marką Butcher’s Pet Care

2021-12-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 1.14 MB )

Wspaniałe zwierzaki kontra brak wystarczającej ilości ciepłych legowisk oraz karmy, to rzeczywistość wielu schronisk dla zwierząt w Polsce. Marka Butcher’s Pet Care z akcją “Kupując Pomagasz” wspiera m.in. schronisko w Milanówku i zachęca do adopcji niezwykłych psów.

 

3 czworonożnych muszkieterów

Wszystkie psiaki zasługują na miłość i ciepły kąt. Jest jednak trójka mieszkańców schroniska w Milanówku, która potrzebuje domu od zaraz.

To siedmioletni Koks, z pogłębiającą się depresją, któremu może pomóc znalezienie kochającego właściciela, szanującego psią przestrzeń, potrafiącego otoczyć opieką niezwykle wdzięcznego psa. Koksik mimo złamania stawu skokowego, jest energicznym towarzyszem z niesamowitą wolą życia.

Drugi psiak to Nero, trafił do schroniska po śmierci właściciela, u którego boku wychowywał się od szczeniaka. Potrzebuje on świadomego opiekuna, który będzie pracował z nim nad relacją oraz przywróci radość życia i da ciepły kąt.

Trzeci to Kuskus: młody, energiczny psiak, który niestety od najmłodszych lat doświadczył wiele złych chwil. Od szczeniaka przywiązany do budy na grubym łańcuchu i chociaż nie otrzymał godnego życia od swojego właściciela, to mimo wszystko garnie się do ludzi i szuka z nimi kontaktu. Potrzebuje właściciela, który poświęci mu czas oraz będzie dbał jak najlepiej o jego potrzeby.

Schronisko ze swojej strony zapewnia pomoc behawiorysty w procesie przed i po adopcyjnym.

 

Nie tylko adopcja

Rzeczywistość często wygląda tak, że nie każdy może pozwolić sobie na adopcję zwierzaka. Jest na szczęście kilka możliwości, dzięki którym można pomóc mieszkańcom schronisk. Jedną z nich jest zakup karmy, albo kocy, legowisk lub wzięcie udziału w akcji promocyjnej marki Butcher’s Pet Care -“Kupując pomagasz”.

Akcja ta w tym roku obchodzi swoje 5-lecie i potrwa od 15.11.2021 r. do 15.01.2022 r. Aby wziąć w niej udział, należy w tym okresie kupić dowolny produkt Butcher’s Pet Care w jednym z partnerskich sklepów online, dowolnym sklepie stacjonarnym lub w serwisie aukcyjnym Allegro. To szczytna akcja, dzięki której podopieczni schronisk otrzymają posiłki, a jednocześnie daje możliwość adopcji poszczególnych psiaków oraz kotów. Warto pomóc, szczerość i wdzięczność zwierząt będzie nie do opisania.

Więcej informacji o potrzebach podopiecznych schroniska w Milanówku dowiecie się pod numerem 22 724 82 05 oraz mailowo SCHRONISKOMILANOWEK48@WP.PL

Wszystkie informacje o akcji Butcher’s Pet Care pomagasz dostępne są na stronie www.kupujacpomagasz.com


O Butcher’s Pet Care:

Tradycja Butcher’s Pet Care sięga roku 1987, kiedy toGraham Baker założył małe rodzinne przedsiębiorstwo, które przez lata, dzięki zaangażowaniu ipasji właścicieli orazpracowników, stało się firmą ozasięgu międzynarodowym. Obecnie jest jednym z najpopularniejszych producentów mokrej karmy dla psów wWielkiej Brytanii. Upodstaw tworzenia receptur Butcher’s Pet Care leży dbałość owysoką jakość składników orazoich naturalność, co jest gwarancją zdrowia zwierząt.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.