Komunikaty PR

Xtreme Fitness dołącza do grona najemców Atrium Mosty

2022-02-04  |  10:36
Biuro prasowe

Z początkiem marca portfolio Atrium Mosty wzbogaci nowy najemca – siłownia i klub fitness Xtreme Fitness Gyms. To pierwsza placówka tej marki w Płocku. Lokal zajmie powierzchnię ok. tysiąca mkw. Dla wszystkich amatorów aktywności fizycznej już od 5 lutego aż do dnia otwarcia klubu w galerii powstanie specjalny punkt przedsprzedaży, gdzie zainteresowani dowiedzą się więcej o siłowni oraz będą mogli nabyć promocyjny karnet na start.

 

Siłownia i klub fitness Xtreme Fitness Gyms w Atrium Mosty będą zlokalizowane na 1 piętrze galerii. Otwarcie klubu zaplanowano na 5 marca, ale już od 5 lutego chętni będą mogli nabyć w promocyjnej cenie karnet na  siłownię. Punkt przedsprzedaży będzie zlokalizowany na parterze galerii, nieopodal drogerii Rossmann i  salonu Orange.

 

Płocki klub podzielony został na kilka nowoczesnych stref treningowych, zaprojektowanych tak, by umożliwić ćwiczącym maksymalny komfort i wygodę podczas treningów. Siłownia wyposażona została w  najnowocześniejszy, profesjonalny sprzęt do ćwiczeń renomowanych producentów, takich jak Panatta, ZIVA, Naomi. Do dyspozycji klubowiczów będzie platforma treningowa VOD i aplikacja ćwiczeniowa, a także autorskie koncepty zajęć fitness. Ponadto będzie można brać udział w organizowanych cyklicznie zajęciach grupowych.

 

- Nie ukrywam, że wejście z nowym klubem do Płocka, to w dużej mierze zasługa... mieszkańców. Na nasze profile mediów społecznościowych regularnie otrzymywaliśmy od nich zapytania, kiedy Xtreme Fitness Gyms pojawi się w tym mieście. Lokalizacja oferowana przez Atrium Mosty jest dla nas atrakcyjna z kilku powodów. Przede wszystkim powierzchnia, czyli około tysiąc metrów kwadratowych oraz usytuowanie samej galerii
w Płocku. Widać, że obiekt przechodzi pozytywną transformację i rekomercjalizację. Uważam, że obecność Xtreme obok innych, nowych najemców, idealnie wpisuje się w oczekiwane przez Atrium Mosty portfolio marek
– mówi Łukasz Dojka, założyciel i prezes sieci klubów Xtreme Fitness Gyms. - Z dumą mogę powiedzieć, że nasz dział projektowo-aranżacyjny zaplanował sporą liczbę stref treningowych i sprzętu na najwyższym poziomie. Zdradzę, że to właśnie w klubie w Płocku pojawi się kilka unikalnych maszyn, które w żadnym innym klubie w Polsce nie są dostępne. Klub w Płocku będzie prowadził franczyzobiorca, który jest przedsiębiorcą
i jednocześnie pasjonatem sportów sylwetkowych. To daje gwarancję, że klub będzie zarządzany na bardzo wysokim poziomie, z troską o każdego klubowicza –
dodaje Łukasz Dojka.

 

Xtreme Fitness Gyms to od dekady dynamicznie rozwijająca się sieć siłowni i klubów fitness w Polsce, oparta na modelu franczyzowym. Aktualnie sieć Xtreme Fitness Gyms liczy 50 klubów w całej Polsce i wciąż się rozwija.

 

- Xtreme Fitness Gyms nie tylko dopełni naszą dotychczasową ofertę, ale przede wszystkim przyciągnie nowych klientów z Płocka i okolic. Teraz z oferty siłowni będą mogli skorzystać nie tylko mieszkańcy pobliskich osiedli, podczas wizyt w galerii przy okazji robienia zakupów, ale także osoby z innych części miasta, pragnące skorzystać z aktywności sportowych - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty i Atrium Płock i dodaje: - Chcemy być dla płocczan atrakcyjnym miejscem, w  którym chętnie zrobią zakupy, gdyż mają w zasięgu ręki wszystkie niezbędne usługi, łącznie z wartościową ofertą rozrywkową oraz możliwością uprawiania sportu w trosce o swoje zdrowie. Dlatego też w Atrium Mosty, oprócz ulubionych sklepów i strefy gastronomicznej, nasi klienci mają do dyspozycji wiele ciekawych propozycji na spędzenie wolnego czasu. Mogą wybrać zajęcia w klubie Fit by Ann bądź w Szkole Wrotkarskiej Czysta Forma, skorzystać z aktywności kulturalnych w Galerii POKiS, a teraz także z oferty sportowej Xtreme Fitness Gyms.

 

Więcej informacji na: www.atrium-mosty.pl oraz na: https://www.facebook.com/AtriumMosty

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.