Komunikaty PR

Żabka wdrożyła innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej Workai

2021-12-21  |  18:00
Biuro prasowe

Transformacja cyfrowa jest jednym z filarów rozwoju Grupy Żabka. Firma z sukcesem realizuje jej kolejne etapy, stawiając na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania kierowane nie tylko do swoich klientów, ale także do pracowników. By zwiększyć ich zaangażowanie i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji, firma wdrożyła dostępną w chmurze wielokanałową platformę doświadczeń pracownika Workai. Narzędzie łączy funkcje intranetu, wewnętrznej bazy wiedzy, narzędzi analitycznych oraz pracowniczych mediów społecznościowych. Wdrożone w ciągu zaledwie kilku miesięcy rozwiązanie jest docenianym na rynku produktem – jednym z 10 najlepiej zaprojektowanych intranetów na świecie.[1]

– Cyfryzacja odgrywa coraz ważniejszą rolę w budowaniu relacji z pracownikami i pomiędzy pracownikami. Szczególnie widoczne stało się to wraz z wybuchem pandemii, która pokazała nam, jak ważne dla zarządzania firmą i kontynuowania funkcjonowania jest zaplecze technologiczne. W Żabce od lat dysponujemy systemami, dzięki którym nasi pracownicy mogą korzystać z zasobów firmy niezależnie od czasu i miejsca. Wdrożenie platformy Workai pozwoli nam jeszcze lepiej wspierać naszych blisko 3000 pracowników, w szczególności w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania wiedzą. Platforma posiada wiele modułów pozwalających na realizację naszych strategii komunikacyjnych – mówi Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu ds. Strategii Personalnej w Grupie Żabka.  

Decydując się na wdrożenie Workai, firma kontynuuje pionierską na skalę branży retail strategię wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, rozwijających cyfrowe doświadczenia pracowników zatrudnionych na wszystkich szczeblach organizacji. Dzięki platformie Żabka usprawni komunikację wewnętrzną i zarządzanie informacjami w rozproszonej organizacji, zarówno pomiędzy pracownikami wykonującymi swoje obowiązki w trybie stacjonarnym, jak i zdalnym czy hybrydowym. Co ważne, Workai nie wymaga technicznej wiedzy ani długiego procesu wdrażania.

Wdrożenie Workai w Żabce to dowód na to, że Żabka stawia nie tylko na budowanie nowych doświadczeń zakupowych dla klientów, ale również stawia na innowacyjne rozwiązania, z których w codziennej pracy może korzystać kilka tysięcy pracowników. Workai jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę usprawniania komunikacji, zaangażowania i produktywności wewnątrz firmy, szczególnie w przypadku organizacji rozproszonych z branży retail, takich jak Żabka – mówi Łukasz Skłodowski, CEO Workai.

Cyfrowa transformacja w Żabce wspierana jest przez najnowsze technologie chmurowe. Przy współpracy z Microsoft organizacja rozwija już innowacyjne technologie w obszarze Customer Experience (między innymi „Sklep jutra”), a z projektem wdrożenia Workai w chmurze Microsoft Azure obejmie nimi również obszar Employee Experience.

Żabka jest pionierem w realizacji kompleksowego procesu cyfrowej transformacji w oparciu o chmurę. W ten sposób firma tworzy wartość dla klientów, którzy zyskują większą wygodę zakupów. Wykorzystanie możliwości platformy Workai to kolejny projekt, który tym razem otwiera drogę do dalszej poprawy doświadczeń pracowników w bezpiecznym środowisku Microsoft Azure. Połączenie wiedzy i sprawnej komunikacji wewnętrznej to idealny przykład pokazujący w jaki sposób polskie firmy mogą kreować innowacje i budować cyfrową kulturę z korzyścią dla każdego członka organizacji – mówi Tomasz Wilecki, dyrektor ds. sektora retail w polskim oddziale Microsoft.

Dzięki partnerstwu z Workai i Microsoft, wdrożona w Żabce platforma komunikacji wewnętrznej pozwoli na szybki, spersonalizowany i bezpieczny dostęp do informacji wspierających procesy wewnętrzne dla wszystkich pracowników – od centrali po centra logistyczne.

Grupa Żabka wspiera swoich pracowników, korzystając z dostępnych na rynku nowoczesnych rozwiązań technologicznych, a także tworząc własne innowacyjne narzędzia. Na początku 2020 r. wdrożyła dla pracowników nowej centrali w Poznaniu aplikację mobilną żabway, zapewniającą szereg rozwiązań, które ułatwiają codzienną pracę, m.in. w czasie pandemii COVID-19 pomagają pracownikom bezpiecznie i przy zachowaniu reżimu sanitarnego korzystać z możliwości pracy biurowej. Narzędzie ułatwia przemieszczanie się po budynku czy rezerwację sal, ale także stanowi kompendium wiedzy o wdrożonych procedurach i zasadach organizacji pracy biurowej. Pracownicy mogą korzystać także z Akademii Żabki, która stanowi swoiste internetowe centrum wsparcia, oferujące szkolenia, webinary czy indywidualne konsultacje z ekspertami z wielu dziedzin. Z myślą o dzieciach pracowników, współpracowników oraz franczyzobiorców Żabki stworzono wyjątkowy projekt internetowy Żabka Play. To rozwijana we współpracy z Centralnym Domem Technologii platforma kreatywno-edukacyjna, w ramach której najmłodsi mogą korzystać z wielu gier, filmów i czerpać inspirację do zabawy.

_____________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej 7800 placówek prowadzonych przez 6300 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:

Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

 


[1] Wg niezależnej międzynarodowej agencji Nielsen Norman Group.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1].
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.