Häfele świętowało stulecie firmy na międzynarodowych targach Interzum
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
11 hal wystawienniczych, blisko 2000 firm, setki tysięcy produktów oraz klientów. Za nami międzynarodowe targi Interzum w Kolonii, na których swoją specjalną instalację z okazji stulecia istnienia firmy przygotowało Häfele.
Innowacyjne produkty i dobrze znany bestsellery – to właśnie te produkty ze swojego asortymentu prezentowała firma Häfele na majowych targach Interzum w Kolonii.
W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni klienci mogli oglądać m.in. nowe okucia, innowacyjne systemy oświetlenia czy elementy wyposażenia przyczep kempingowych, a także systemy do mebli medycznych.
– Jesteśmy firmą ze 100-letnim doświadczeniem i to pokazaliśmy na targach. Odwiedzający mogli poznać naszą historię, obejrzeć i przetestować produkty, ale także dowiedzieć się, co planujemy na przyszłość. Przed nami kolejne 100 lat wyzwań i innowacji, na które jesteśmy w pełni gotowi – mówi Magdalena Dymek, dyrektor działu marketingu Häfele Polska.
Innowacyjne produkty Häfele
Podczas czterech dni targów Häfele zaprezentowało m.in. designerską kolekcję klamek i uchwytów stworzoną z okazji stulecia firmy wraz ze znanymi architektkami, takimi jak Tilla Goldberg czy Sylvia Leydecker. Odwiedzający stanowisko mogli także zapoznać się z koncepcją nowej szuflady Matrix Flex, dającej nieskończone możliwości wyboru materiałów, czy nowego systemu do drzwi przesuwnych Slido F-Flush. Firma zaprezentowała także nowy podnośnik Free Space w wersji 6.15 do dużych frontów, a także serię najnowszych uchwytów na rok 2023 w kolorze szczotkowanego złota i mocno odwołującą się do stylu art deco. Klienci mogli także obejrzeć specjalnie zaaranżowaną strefę z oświetleniem, czyli tym działem asortymentu firmy, który rozwija się najdynamiczniej. – Na targach przedstawiliśmy serię rozwiązań obejmujących nasze systemy oświetleniowe – rozpoczynając od unowocześnionych przełączników, poprzez nowy design pilotów oraz ulepszoną wersję aplikacji do sterowania, a kończąc na innowacyjnym pomyśle sterowania głosowego – mówi Michał Kichler, manager ds. doradztwa technicznego i szkoleń Häfele Polska.
Na terenie dwupoziomowej instalacji, której centrum stanowiło zazielenione bistro, można było zwiedzić łącznie 10 stref produktowych – m.in. Häfele Blackbox, gdzie klientom umożliwiono wirtualny spacer po showroomie firmy w Stuttgarcie, czy strefę kamperów z nowoczesnymi rozwiązaniami dla mobilnych przyczep.
Häfele, które na targach Interzum obchodziło swoje stulecie, to jeden z wiodących producentów okuć i akcesoriów meblowych w tym m.in. złączki Minifix, która zrewolucjonizowała branżę i pozwoliła klientom na samodzielne składanie mebli. Obecnie w asortymencie firmy znajduje się ponad 100 tys. produktów, które trafiają do 160 tys. dystrybutorów na całym świecie. Firma posiada 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i ponad 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach.
Häfele to globalna firma działająca od 1923 roku. Oferuje największy na rynku asortyment okuć meblowych, okuć budowlanych, oświetlenia meblowego LED, elektronicznych systemów kontroli dostępów oraz akcesoriów dla stolarzy i architektów – w sumie ponad 100 tys. produktów o wyjątkowej konstrukcji i designie, które można znaleźć w meblach i prestiżowych inwestycjach budowlanych na całym świecie. Firma jest wsparciem dla szerokiego grona stolarzy, przemysłu meblarskiego, architektów, projektantów, producentów drzwiowych i okiennych. W Häfele pracuje przeszło 6 tys. pracowników w kilkudziesięciu krajach. Firma ma ponad 160 tys. klientów na całym świecie, 5 zakładów produkcyjnych, 37 oddziałów i liczne biura sprzedaży.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.