Komunikaty PR

Impreza integracyjna – wydatek czy inwestycja z wysokim ROI?

2024-05-31  |  01:00
Biuro prasowe

90% pracodawców podkreśla, że poczucie wspólnoty jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa*. Można ją osiągnąć poprzez organizację eventów firmowych. Bez względu na to, czy planujesz jednodniową wycieczkę czy kilkudniowy wyjazd z szkoleniami i zabawami, organizacja imprezy firmowej wymaga znacznego zaangażowania i pracy.  Z pomocą nadchodzą nowoczesne narzędzia online, które ułatwiają ten proces. Sprawdź, czy znasz je wszystkie!

 

Impreza integracyjna – wydatek czy inwestycja z wysokim ROI?

Imprezy firmowe mają na celu zwiększenie ogólnej efektywności i sukcesu zespołów. Służą jako okazja dla pracowników do budowania więzi, zapewniając przerwę od rutynowego środowiska pracy, pozwalając im się zrelaksować, ostatecznie podnosząc morale i motywację. Potwierdzeniem są m.in. badania przeprowadzone przez Just Eat for Business wśród różnorodnych korporacji. Okazuje się, że aż 82% pracowników chce, aby ich firma organizowała więcej imprez integracyjnych w celu zwiększenia satysfakcji z pracy**.

 

W odpowiedzi na te potrzeby, szefowie podejmują się organizacji imprez integracyjnych przynajmniej raz w roku. Jest to jednak wyjątkowo czasochłonny proces. Od wyboru miejsca i daty, po planowanie dodatkowych działań, takich jak szkolenia i gry integracyjne. Organizacja wyjazdu firmowego bez wątpienia stanowi wyzwanie. – Jako organizator imprez firmowych z wieloletnim stażem mamy tego świadomość. Dlatego dla naszych klientów opracowaliśmy narzędzie, które upraszcza cały proces organizowania imprezy firmowej i minimalizuje ich zaangażowanie w cały proces. Z drugiej strony pozwala na idealne dopasowanie imprezy od menu, po atrakcje. – tłumaczy Joanna Hoc-Kopiej, ekspert Dworu Korona Karkonoszy, który oferuje swoim klientom autorskie rozwiązanie – konfigurator imprez.

 

Łatwiej, szybciej, lepiej

Organizacja imprezy firmowej wymaga koordynacji wielu szczegółów. Wymaga skrupulatnego planowania i realizacji. Nowoczesne narzędzia wspierają proces organizowania imprezy firmowej, czyniąc proces planowania i realizacji płynniejszym oraz bardziej wydajnym.

 

Istnieje wiele platform, które usprawniają różne aspekty planowania i zarządzania eventami, ostatecznie przyczyniając się do sukcesu wydarzenia i zadowolenia uczestników. Różnego rodzaju komunikatory ułatwiają współpracę między organizatorami wydarzenia. Z kolei narzędzia do ankiet online, np. Google Forms czy SurveyMonkey, mogą być wykorzystywane do zbierania opinii uczestników po wydarzeniu, umożliwiając organizatorom ocenę sukcesu imprezy i wprowadzenie ulepszeń w przyszłości. Z kolei platformy do budżetowania, takie jak Expensify czy Finansowo.pl, pomagają zarządzać finansami imprezy oraz śledzić całościowe wydatki. – Do tej pory brakowało na rynku narzędzia, które łączyłoby w sobie te wszystkie funkcjonalności. Rozwiązania, które maksymalnie ułatwiało by proces organizowania imprezy, poprzez samodzielny wybór daty, ilości uczestników, szkoleń, menu, aż po specjalne rozrywki i ostateczną wycenę. Takim narzędziem jest właśnie konfigurator imprez, który jest dostępny bezpłatnie na naszej stronie www – podsumowuje ekspertka z Dworu Korona Karkonoszy.

 

Minimum zaangażowania, maksimum efektów

Nawet 300 godzin może zajmować organizacja imprezy firmowej w dużych przedsiębiorstwach*** Wieloaspektowy proces planowania rozpoczyna się już od samego wyboru daty. Niezwykle istotnymi kwestiami do ustalenia – zarówno dla małego jak i większego biznesu – są chociażby menu czy rozrywki na okres trwania całego wyjazdu. Narzędzia takie jak konfigurator imprez, pozwalają wybrać potrawy, dedykowane szkolenia oraz zabawy integracyjne. Wszystko w podziale na kategorie, z opisem szczegółów, aby uniknąć dogadywania każdej, najmniejszej kwestii z firmą eventową czy hotelem. Indywidualne skrojone wydarzenie pod potrzeby firmy, które stworzymy z konfiguratorem imprez, z pewnością okaże się spektakularnym sukcesem!

 

 

*https://www.surfoffice.com/blog/teambuilding-statistics

**https://www.thehrworld.co.uk/workplace-culture/majority-of-uk-office-workers-demand-more-team-building-events-new-survey-reveals/

***https://www.mcveigh.com/how-an-event-planning-company-can-save-you-hours-of-time/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.