Impreza integracyjna – wydatek czy inwestycja z wysokim ROI?
90% pracodawców podkreśla, że poczucie wspólnoty jest kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa*. Można ją osiągnąć poprzez organizację eventów firmowych. Bez względu na to, czy planujesz jednodniową wycieczkę czy kilkudniowy wyjazd z szkoleniami i zabawami, organizacja imprezy firmowej wymaga znacznego zaangażowania i pracy. Z pomocą nadchodzą nowoczesne narzędzia online, które ułatwiają ten proces. Sprawdź, czy znasz je wszystkie!
Impreza integracyjna – wydatek czy inwestycja z wysokim ROI?
Imprezy firmowe mają na celu zwiększenie ogólnej efektywności i sukcesu zespołów. Służą jako okazja dla pracowników do budowania więzi, zapewniając przerwę od rutynowego środowiska pracy, pozwalając im się zrelaksować, ostatecznie podnosząc morale i motywację. Potwierdzeniem są m.in. badania przeprowadzone przez Just Eat for Business wśród różnorodnych korporacji. Okazuje się, że aż 82% pracowników chce, aby ich firma organizowała więcej imprez integracyjnych w celu zwiększenia satysfakcji z pracy**.
W odpowiedzi na te potrzeby, szefowie podejmują się organizacji imprez integracyjnych przynajmniej raz w roku. Jest to jednak wyjątkowo czasochłonny proces. Od wyboru miejsca i daty, po planowanie dodatkowych działań, takich jak szkolenia i gry integracyjne. Organizacja wyjazdu firmowego bez wątpienia stanowi wyzwanie. – Jako organizator imprez firmowych z wieloletnim stażem mamy tego świadomość. Dlatego dla naszych klientów opracowaliśmy narzędzie, które upraszcza cały proces organizowania imprezy firmowej i minimalizuje ich zaangażowanie w cały proces. Z drugiej strony pozwala na idealne dopasowanie imprezy od menu, po atrakcje. – tłumaczy Joanna Hoc-Kopiej, ekspert Dworu Korona Karkonoszy, który oferuje swoim klientom autorskie rozwiązanie – konfigurator imprez.
Łatwiej, szybciej, lepiej
Organizacja imprezy firmowej wymaga koordynacji wielu szczegółów. Wymaga skrupulatnego planowania i realizacji. Nowoczesne narzędzia wspierają proces organizowania imprezy firmowej, czyniąc proces planowania i realizacji płynniejszym oraz bardziej wydajnym.
Istnieje wiele platform, które usprawniają różne aspekty planowania i zarządzania eventami, ostatecznie przyczyniając się do sukcesu wydarzenia i zadowolenia uczestników. Różnego rodzaju komunikatory ułatwiają współpracę między organizatorami wydarzenia. Z kolei narzędzia do ankiet online, np. Google Forms czy SurveyMonkey, mogą być wykorzystywane do zbierania opinii uczestników po wydarzeniu, umożliwiając organizatorom ocenę sukcesu imprezy i wprowadzenie ulepszeń w przyszłości. Z kolei platformy do budżetowania, takie jak Expensify czy Finansowo.pl, pomagają zarządzać finansami imprezy oraz śledzić całościowe wydatki. – Do tej pory brakowało na rynku narzędzia, które łączyłoby w sobie te wszystkie funkcjonalności. Rozwiązania, które maksymalnie ułatwiało by proces organizowania imprezy, poprzez samodzielny wybór daty, ilości uczestników, szkoleń, menu, aż po specjalne rozrywki i ostateczną wycenę. Takim narzędziem jest właśnie konfigurator imprez, który jest dostępny bezpłatnie na naszej stronie www – podsumowuje ekspertka z Dworu Korona Karkonoszy.
Minimum zaangażowania, maksimum efektów
Nawet 300 godzin może zajmować organizacja imprezy firmowej w dużych przedsiębiorstwach*** Wieloaspektowy proces planowania rozpoczyna się już od samego wyboru daty. Niezwykle istotnymi kwestiami do ustalenia – zarówno dla małego jak i większego biznesu – są chociażby menu czy rozrywki na okres trwania całego wyjazdu. Narzędzia takie jak konfigurator imprez, pozwalają wybrać potrawy, dedykowane szkolenia oraz zabawy integracyjne. Wszystko w podziale na kategorie, z opisem szczegółów, aby uniknąć dogadywania każdej, najmniejszej kwestii z firmą eventową czy hotelem. Indywidualne skrojone wydarzenie pod potrzeby firmy, które stworzymy z konfiguratorem imprez, z pewnością okaże się spektakularnym sukcesem!
*https://www.surfoffice.com/blog/teambuilding-statistics
**https://www.thehrworld.co.uk/workplace-culture/majority-of-uk-office-workers-demand-more-team-building-events-new-survey-reveals/
***https://www.mcveigh.com/how-an-event-planning-company-can-save-you-hours-of-time/

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.