Inauguracja Neolith Living Gallery Madrid w samym sercu hiszpańskiej stolicy

Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Nowa przestrzeń zaprojektowana w stylu galerii sztuki służyć będzie jako centrum informacyjne świadczące spersonalizowaną obsługę klienta na rzecz architektów, dekoratorów wnętrz, projektantów i pozostałych odwiedzających. Miejsce ma na celu inspirowanie do projektowania wyjątkowych przestrzeni i umożliwienie przeżywania niesamowitych doświadczeń, stając się punktem odniesienia w stolicy Hiszpanii.
Madryt, 24 maja 2022 r. Neolith, wiodący na świecie producent powierzchni z kamienia spiekanego, zainaugurował nową, rewolucyjną przestrzeń położoną w jednej z najbardziej eleganckich części Madrytu: przy ulicy Alcalá 94. Obiekt Neolith Living Gallery Madrid powstał z myślą o umożliwieniu odwiedzającym poznawania sztuki, którą kryją w sobie materiały Neolith, a zarazem zapewnieniu wyjątkowej przestrzeni oddziałującej na zmysły. Ma to być miejsce spotkań, w którym klienci i profesjonaliści z branży puszczą wodze fantazji podczas opracowywania własnych przedsięwzięć.
Stworzone w rewolucyjnej formule ekspozycji, nowe pomieszczenie, którego inaugurację zaplanowano na 6 czerwca, posłuży jako centrum informacyjne świadczące spersonalizowaną obsługę klienta na rzecz architektów, dekoratorów wnętrz, projektantów i pozostałych odwiedzających, aby umożliwić bezpośrednie poznanie poszczególnych kolekcji marki oraz niezliczone możliwości materiału Neolith, zachęcając do przeżywania wyjątkowych doświadczeń.
Zarówno wnętrze, jak i powierzchnia zewnętrzna przypominającego galerię sztuki obiektu Neolith Living Gallery Madrid prezentuje unikatowe elementy dekoracyjne zapewniające całkowicie nowy wymiar aranżacji przestrzeni. Na powierzchni ponad 200 m2 rozłożonej na dwóch kondygnacjach stworzono różne strefy podkreślające zastosowanie sztandarowych materiałów marki, między innymi modeli Abu Dhabi White i Calacatta Luxe. Na parterze odwiedzający mogą zobaczyć w pełni funkcjonalną kuchnię wykonaną z modelu Neolith Amazonico. Wiodącą rolę odgrywają tutaj postumenty zastosowane jako meble pomocnicze w całej przestrzeni, podczas gdy na dolnym poziomie zaprezentowano bardziej funkcjonalne pomieszczenia, takie jak sala konferencyjna i laboratorium próbek. Całości dopełnia posadzka wykonana z Neolith Mont Blanc, zapewniając charakterystyczne dla marki wnętrze emanujące klasą i elegancją.
W obiekcie stworzono również inspirujące stanowiska robocze, przeznaczone głównie dla architektów i dekoratorów wnętrz, aby umożliwić im bezpośrednie poznawanie materiałów i prezentowanie ich użytkownikom końcowym. W efekcie powstała tętniąca życiem i innowacyjna przestrzeń dostępna dla każdego, łącząca rozmaite wystawy i warsztaty realizowane w formacie stacjonarnym i elektronicznym, a przede wszystkim oddziałujące na zmysły przez cały rok, podkreślając talenty za pomocą ekspozycji i pokazów związanych ze światem sztuki, aby zaoferować odwiedzającym wszelkiego rodzaju doznania pobudzające kreatywność.
Projekt obiektu Living Gallery, wpisujący się w nowe założenie oraz motto Neolith: „touch. feel. live”, został sporządzony przez wewnętrzny zespół architektów i dekoratorów wnętrz Neolith, a jego koncepcja została zaprojektowana i opracowana przez projektanta Neolith, Miguela Cuestę, czerpiąc inspirację z najbardziej awangardowych światowych trendów z naciskiem na zaprezentowanie angażującego doświadczenia, w pełni uwydatniającego wszechstronność powierzchni oferowanych przez markę.
Jose Luis Ramón, CEO Grupy Neolith, wyjaśnia, że „przestrzeń ta wyznacza punkt zwrotny w historii firmy. Wraz z inauguracją obiektu pragniemy zaoferować profesjonalistom oraz wszystkim osobom zaangażowanym w nowe przedsięwzięcie architektoniczne najlepsze doświadczenia z użyciem inspirujących i kreatywnych materiałów, zachęcając tym samym do przeżywania wyjątkowych doświadczeń. Bo dla Neolith najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.