InnerValue odświeża markę i przenosi się do nowej siedziby
Rozszerzenie kierunków rozwoju, odświeżenie identyfikacji wizualnej, serwis www oraz nowa siedziba to ostatnie zmiany w InnerValue, firmie doradczej specjalizującej się w kompleksowym wsparciu podmiotów pozyskujących finansowanie. Nowe biuro, znajduje się przy Koszykowej 54 w samym centrum Warszawy i jest przestrzenią specjalnie przygotowaną pod potrzeby firmy. Wcześniejsza siedziba znajdowała się przy ulicy Wilczej 46.
Ostatnie dwa lata to okres dynamicznego wzrostu InnerValue (www.innervalue.pl). Zespół przez ten czas podwoił się do 40 osób. Podwojeniu uległa również liczba klientów, która przekroczyła sto podmiotów. Ich rosnąca liczba i poszerzenie oferty o wsparcie strategiczne w procesach komunikacyjnych i inwestorskich na rynku kapitałowym pozwoliło na zwiększenie skali działalności spółki. Obecnie prawie 50 proc. klientów to firmy nienotowane na giełdzie. Oprócz podstawowej usługi jaką są relacje inwestorskie i komunikacja finansowa InnerValue rozszerzyło usługi o wsparcie w zakresie doradztwa strategicznego, realizacji działań graficzno – digitalowych oraz obsługi social media na potrzeby komunikacji korporacyjnej.
– Ostatnie dwa lata to nie tylko czas dynamicznego wzrostu, ale również poszerzenia kompetencji związanych również z dołączeniem do zespołu nowych osób. To sprawiło, że potrzebowaliśmy nowej przestrzeni do pracy, większego komfortu dla zespołu oraz dodatkowych miejsc do spotkań z klientami, czy telekonferencje. Zdecydowaliśmy się na zmianę na nową, większą przestrzeń, która adresuje nasze bieżące potrzeby i zapewnia miejsce do dalszego wzrostu. Dziękujemy Wam za tysiące spotkań, konferencji, dyskusji czy nagrań wideo. W nowym miejscu możliwości do tego typu aktywności będzie znacznie więcej – podkreśla Wojciech Iwaniuk, prezes i współzałożyciel InnerValue.
Od 1 kwietnia nowa, bardziej funkcjonalna siedziba InnerValue znajduje się na ul. Koszykowej 54. To biurowiec w samym centrum Warszawy, a co najważniejsze przestrzeń ta przygotowana jest specjalnie pod potrzeby firmy. Kluczowe w projektowaniu nowego miejsca był komfort pracowników i swobodne łączenie pracy stacjonarnej oraz hybrydowej. Nowe biuro InnerValue to także przestrzeń do pracy cichej, a także organizacji spotkań z inwestorami i interesariuszami spółek. Za projekt biura odpowiadała firma Helikon.
- Dziesięć lat temu, kiedy rozpoczynaliśmy pracę przy ul. Wilczej rynek finansowy był w zupełnie innym miejscu. Dziś pojawiło się wiele alternatyw w zakresie pozyskiwanie finansowania, co rodzi też potrzebę bardziej kompleksowego i zróżnicowanego podejścia. Klienci szukają miejsca, gdzie wiele usług mogą znaleźć w jednym miejscu: od doradztwa strategicznego i przygotowania do transakcji, przez wsparcie w zakresie przygotowaniu materiałów inwestorskich, IR, PR oraz komunikację w social media – zaznacza Wojciech Iwaniuk. – To podejście obrazuje też odświeżenie naszej identyfikacji wizualnej, nowa strona internetowa, a także przestrzeń biurowa. Żyjemy w czasach ogromnej elastyczności i chcemy być taką organizacją – dynamiczną, żyjącą przyszłością, tworzącą trendy – podkreśla Wojciech Iwaniuk.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.