Lider technologiczny otwiera europejskie centrum Software Solutions w Polsce
Concentrix (Nasdaq: CNXC), globalny dostawca rozwiązań i technologii w obszarze customer experience (CX), rozszerza działalność w Polsce. Marka otwiera trzecie biuro w kraju, tym razem w Krakowie. Nowa lokalizacja stanie się europejskim centrum działu Software Solutions, zajmującego się rozwojem oprogramowania dla produktów i usług firmy. Poszukiwani są inżynierowie, programiści oraz doświadczeni specjaliści w obszarze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, chmury oraz Big Data.
Concentrix projektuje, opracowuje i prowadzi innowacyjne projekty technologiczne z obszaru wspierania doświadczeń klienta (customer experience - CX) dla ponad 130 przedsiębiorstw z listy Fortune Global 500. Firma zatrudnia łącznie ponad 300 000 specjalistów, którzy pracują w biurach zlokalizowanych w 40 krajach na całym świecie. Otwarcie ośrodka w Krakowie jest wyrazem zaufania marki do umiejętności i talentu pracowników regionu oraz podkreśla atrakcyjność miasta w kontekście inwestycji i długoterminowego wzrostu.
Do pracy w krakowskim centrum Software Solutions Concentrix planuje przyciągnąć specjalistów, inżynierów, analityków data science i programistów z całej Polski. Jako elastyczny pracodawca marka oferuje stabilność, rozwój i możliwość pracy z domu.
— To nie przypadek, że wybraliśmy Kraków na siedzibę naszego pierwszego europejskiego biura, które skupi się wyłącznie na rozwiązaniach z obszaru oprogramowania. Dostrzegamy potencjał, jaki daje to miasto zarówno w kontekście dostępu do doskonałej kadry utalentowanych programistów, jak i infrastruktury IT na znakomitym poziomie – mówi Łukasz Jezierski, Head of Engineering, EMEA Software Solution Center w Concentrix. I dodaje: w ośrodku Software Solutions będziemy tworzyć zaawansowane produkty na potrzeby własne i naszych klientów. W ciągu najbliższych lat chcemy rozwinąć w Krakowie centrum R&D, w którym będą powstawały innowacje technologiczne skierowane do klientów z całego świata.
Centrum Software Solutions skupi się na budowaniu rozwiązań z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, technik rozpoznawania twarzy (FRT), programowania neurolingwistycznego (NLP), rozwiązań chmurowych oraz analityki Big Data. W portfolio marki znajdują się projekty przeznaczone dla przedsiębiorstw działających w różnych sektorach przemysłu, od branży motoryzacyjnej przez energetyczną i finansową po e-commerce, retail czy elektronikę użytkową.
Firma ma na swoim koncie szereg nagród w dziedzinie kultury organizacyjnej. W 2022 roku znalazła się na liście 25 najlepszych miejsc pracy na świecie rankingu Great Place to Work®. Zdobyła również 14 wyróżnień w plebiscycie Comparably Awards, m.in. w kategoriach „najlepsze miejsce pracy dla kobiet”, „najlepsze miejsce do rozwoju kariery”, „najbardziej zadowoleni pracownicy” oraz – po raz drugi z rzędu – „najlepszy CEO”.
Concentrix oferuje interesujące możliwości dla osób, które chcą pracować i rozwijać się w wiodącej międzynarodowej firmie. Aktualnie prowadzi aktywną rekrutację dla najlepszych osób z branży Software Solutions, które dołączą do ich rosnącego zespołu w Krakowie. Jeśli szukasz nowych możliwości u pracodawcy, który jest tak samo pasjonatem technologii jak Ty, to przeszukaj strony firmy i wejdź na nową ścieżkę kariery!
O Concentrix:
Jesteśmy Concentrix (Nasdaq: CNXC), wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii z zakresu customer experience (CX). Każdego dnia projektujemy, budujemy i prowadzimy projekty CX dla ponad 130 klientów z listy Fortune Global 500 i 125 z nowej gospodarki. Bez względu na to, czy chodzi o konkretne rozwiązanie, czy o całą kompleksową podróż, mamy wszystko pod kontrolą. Jesteśmy strategicznymi myślicielami, którzy projektują doświadczenia definiujące markę. Technikami, którzy tworzą inteligentne rozwiązania. A także ekspertami operacyjnymi, którzy zarządzają wdrażanymi technologiami i sprawiają, że wszystko działa bez zarzutu.
W 40 krajach i na 6 kontynentach świadczymy usługi w kluczowych sektorach przemysłu: technologia i elektronika użytkowa, handel detaliczny, podróże i handel elektroniczny, bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia, opieka zdrowotna, komunikacja i media, motoryzacja oraz energia i sektor publiczny. Miejsce wykonywania pracy: Dosłownie Wszędzie. Więcej informacji pod adresem: www.concentrix.com.
![PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1568045905,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.