Lider technologiczny otwiera europejskie centrum Software Solutions w Polsce
Concentrix (Nasdaq: CNXC), globalny dostawca rozwiązań i technologii w obszarze customer experience (CX), rozszerza działalność w Polsce. Marka otwiera trzecie biuro w kraju, tym razem w Krakowie. Nowa lokalizacja stanie się europejskim centrum działu Software Solutions, zajmującego się rozwojem oprogramowania dla produktów i usług firmy. Poszukiwani są inżynierowie, programiści oraz doświadczeni specjaliści w obszarze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, chmury oraz Big Data.
Concentrix projektuje, opracowuje i prowadzi innowacyjne projekty technologiczne z obszaru wspierania doświadczeń klienta (customer experience - CX) dla ponad 130 przedsiębiorstw z listy Fortune Global 500. Firma zatrudnia łącznie ponad 300 000 specjalistów, którzy pracują w biurach zlokalizowanych w 40 krajach na całym świecie. Otwarcie ośrodka w Krakowie jest wyrazem zaufania marki do umiejętności i talentu pracowników regionu oraz podkreśla atrakcyjność miasta w kontekście inwestycji i długoterminowego wzrostu.
Do pracy w krakowskim centrum Software Solutions Concentrix planuje przyciągnąć specjalistów, inżynierów, analityków data science i programistów z całej Polski. Jako elastyczny pracodawca marka oferuje stabilność, rozwój i możliwość pracy z domu.
— To nie przypadek, że wybraliśmy Kraków na siedzibę naszego pierwszego europejskiego biura, które skupi się wyłącznie na rozwiązaniach z obszaru oprogramowania. Dostrzegamy potencjał, jaki daje to miasto zarówno w kontekście dostępu do doskonałej kadry utalentowanych programistów, jak i infrastruktury IT na znakomitym poziomie – mówi Łukasz Jezierski, Head of Engineering, EMEA Software Solution Center w Concentrix. I dodaje: w ośrodku Software Solutions będziemy tworzyć zaawansowane produkty na potrzeby własne i naszych klientów. W ciągu najbliższych lat chcemy rozwinąć w Krakowie centrum R&D, w którym będą powstawały innowacje technologiczne skierowane do klientów z całego świata.
Centrum Software Solutions skupi się na budowaniu rozwiązań z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, technik rozpoznawania twarzy (FRT), programowania neurolingwistycznego (NLP), rozwiązań chmurowych oraz analityki Big Data. W portfolio marki znajdują się projekty przeznaczone dla przedsiębiorstw działających w różnych sektorach przemysłu, od branży motoryzacyjnej przez energetyczną i finansową po e-commerce, retail czy elektronikę użytkową.
Firma ma na swoim koncie szereg nagród w dziedzinie kultury organizacyjnej. W 2022 roku znalazła się na liście 25 najlepszych miejsc pracy na świecie rankingu Great Place to Work®. Zdobyła również 14 wyróżnień w plebiscycie Comparably Awards, m.in. w kategoriach „najlepsze miejsce pracy dla kobiet”, „najlepsze miejsce do rozwoju kariery”, „najbardziej zadowoleni pracownicy” oraz – po raz drugi z rzędu – „najlepszy CEO”.
Concentrix oferuje interesujące możliwości dla osób, które chcą pracować i rozwijać się w wiodącej międzynarodowej firmie. Aktualnie prowadzi aktywną rekrutację dla najlepszych osób z branży Software Solutions, które dołączą do ich rosnącego zespołu w Krakowie. Jeśli szukasz nowych możliwości u pracodawcy, który jest tak samo pasjonatem technologii jak Ty, to przeszukaj strony firmy i wejdź na nową ścieżkę kariery!
O Concentrix:
Jesteśmy Concentrix (Nasdaq: CNXC), wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii z zakresu customer experience (CX). Każdego dnia projektujemy, budujemy i prowadzimy projekty CX dla ponad 130 klientów z listy Fortune Global 500 i 125 z nowej gospodarki. Bez względu na to, czy chodzi o konkretne rozwiązanie, czy o całą kompleksową podróż, mamy wszystko pod kontrolą. Jesteśmy strategicznymi myślicielami, którzy projektują doświadczenia definiujące markę. Technikami, którzy tworzą inteligentne rozwiązania. A także ekspertami operacyjnymi, którzy zarządzają wdrażanymi technologiami i sprawiają, że wszystko działa bez zarzutu.
W 40 krajach i na 6 kontynentach świadczymy usługi w kluczowych sektorach przemysłu: technologia i elektronika użytkowa, handel detaliczny, podróże i handel elektroniczny, bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia, opieka zdrowotna, komunikacja i media, motoryzacja oraz energia i sektor publiczny. Miejsce wykonywania pracy: Dosłownie Wszędzie. Więcej informacji pod adresem: www.concentrix.com.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.