RTB House: A. Rybicki z nowym stanowiskiem
Adrian Rybicki obejmuje nowo utworzone stanowisko w strukturach RTB House, globalnej firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Będzie odpowiedzialny za realizację budżetów, rozwój strategii oraz koordynację działań sprzedażowych na rynkach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Skandynawii.
Wprowadzone zmiany strukturalne mają na celu umocnienie obecności RTB House w regionie. To również odpowiedź na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, co potwierdzają m.in. coroczne wyróżnienia w międzynarodowych rankingach i konkursach, takich jak Financial Times FT1000, Deloitte Technology Fast 50 Central Europe czy Stevie Awards.
Objęcie nowego stanowiska w strukturach RTB House to dla mnie wyzwanie, które podejmuję z entuzjazmem i determinacją. Dołożę wszelkich starań, aby wzmocnić pozycję firmy na rynkach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji i Skandynawii, wyznaczając kierunki strategii z uwzględnieniem globalnych wyzwań i lokalnych potrzeb – mówi Adrian Rybicki.
Adrian Rybicki rozpoczął pracę w RTB House w 2017 roku jako Head of Sales Process APAC. Następnie, jako Head of New Business Development APAC, odpowiadał za planowanie i realizację działań biznesowych w regionie Azji i Pacyfiku. Przed dołączeniem do RTB House pracował m.in. dla takich firm jak EY czy McKinsey & Company.
Dynamiczny rozwój branży martech sprawia, że rynek staje się coraz bardziej wymagający. Od strony technologicznej RTB House koncentruje się na rozwijaniu nowych produktów, od strony biznesowej – na umacnianiu międzynarodowej pozycji, czego efektem jest strategiczny rozwój strukturalny. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Adriana przyczynią się do dalszego sukcesu RTB House – komentuje Wojciech Głowacki, Vice President of Sales, Członek Zarządu RTB House.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.