RTB House: A. Rybicki z nowym stanowiskiem
Adrian Rybicki obejmuje nowo utworzone stanowisko w strukturach RTB House, globalnej firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Będzie odpowiedzialny za realizację budżetów, rozwój strategii oraz koordynację działań sprzedażowych na rynkach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Skandynawii.
Wprowadzone zmiany strukturalne mają na celu umocnienie obecności RTB House w regionie. To również odpowiedź na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, co potwierdzają m.in. coroczne wyróżnienia w międzynarodowych rankingach i konkursach, takich jak Financial Times FT1000, Deloitte Technology Fast 50 Central Europe czy Stevie Awards.
Objęcie nowego stanowiska w strukturach RTB House to dla mnie wyzwanie, które podejmuję z entuzjazmem i determinacją. Dołożę wszelkich starań, aby wzmocnić pozycję firmy na rynkach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji i Skandynawii, wyznaczając kierunki strategii z uwzględnieniem globalnych wyzwań i lokalnych potrzeb – mówi Adrian Rybicki.
Adrian Rybicki rozpoczął pracę w RTB House w 2017 roku jako Head of Sales Process APAC. Następnie, jako Head of New Business Development APAC, odpowiadał za planowanie i realizację działań biznesowych w regionie Azji i Pacyfiku. Przed dołączeniem do RTB House pracował m.in. dla takich firm jak EY czy McKinsey & Company.
Dynamiczny rozwój branży martech sprawia, że rynek staje się coraz bardziej wymagający. Od strony technologicznej RTB House koncentruje się na rozwijaniu nowych produktów, od strony biznesowej – na umacnianiu międzynarodowej pozycji, czego efektem jest strategiczny rozwój strukturalny. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Adriana przyczynią się do dalszego sukcesu RTB House – komentuje Wojciech Głowacki, Vice President of Sales, Członek Zarządu RTB House.
![Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1775852870,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
![Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1210675995,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
![Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1863710866,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ian-dooley-xlp4kznr2i8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku
Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.
Bankowość
Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych
![](https://www.newseria.pl/files/11111/terlikowski-msp-banki-foto,w_133,_small.jpg)
– Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.
Przemysł
W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-badanie-foto,w_133,_small.jpg)
Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.